TAL heeft maar 6 SC'ersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wat een kansloos figuur![]()
Die halve TAL SC staat iedere dag in de top 3 ofzo.
Hebben die mensen geen levenstelletje halve tammes
Daar zal hij wel niet alleen in zijn op Fok..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Of, een nerd zonder sociaal leven, of een baan waarbij zijn baas hem geld geeft voor IT-werkzaamheden en hij de hele dag geen flikker uitvoert en op FOK! zit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Of, een nerd zonder sociaal leven, of een baan waarbij zijn baas hem geld geeft voor IT-werkzaamheden en hij de hele dag geen flikker uitvoert en op FOK! zit.
Is toch ook een prima baan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Daar zal hij wel niet alleen in zijn op Fok..
Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
maakt niet uit
DIt is een benny topicBen je jaloers
Weinig mensen die zo hoog kunnen spuiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
kan je het plafond weer gaan witten
Jij toch wel met al die jaren opgebouwde spanning?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Weinig mensen die zo hoog kunnen spuiten.
als je maar genoeg kusjes op zijn voorhoofd geeft, dan spuit hij vanzelf hoger en hogerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Weinig mensen die zo hoog kunnen spuiten.
Dat kanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar was in de war met touwtrekken.
Ik eet liever een donutquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iBenny.... we hebben het over plafond witten
Nee, Mens Erger Je Nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny??? Van de mannen??? nee joh hij heeft een duitse chick
ja maar het is zo saai dat touwtrekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar kun je veel posten op een dag
Als je een uitdaging zoekt, dan kun je in de AKQ gaan snuffelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar het is zo saai dat touwtrekken
de wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je een uitdaging zoekt, dan kun je in de AKQ gaan snuffelen
Algemene kennis quiz.quote:
Ik haal dat wel inderdaad. Een paar meter is geen probleem. Ook niet de lucht in.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij toch wel met al die jaren opgebouwde spanning?
kan je dat niet filmen ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik haal dat wel inderdaad. Een paar meter is geen probleem. Ook niet de lucht in.
Daar is het ook heel gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooow....
ik geloof dat ik nu gepost heb in de SC
Is ook zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet ik aan het plafond gaan hangen.... beetje onhandig denk je niet?
Dan filmen we die geile bende gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus dan kan ik niet, EN mijn mond open houden EN filmen. Het is het 1 of het ander
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan filmen we die geile bende gewoon niet.
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.quote:
zed het hem... BELLA!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PM SEX Hebben we al
In TAL krijg ik ruzie met Myr
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n geile SC had, tijger.
Daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.
dat weet ik... maar Myr wilt Sociosquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is Myr hier mod en niet in TAL.
Ja maar Bennyquote:
Die ene.quote:
Geef 'm gewoonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar BennyIk kan toch niet met Socios in TAL gaan zitten.... dat vind Myr niet leuk
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja maar BennyIk kan toch niet met Socios in TAL gaan zitten.... dat vind Myr niet leuk
En dat door een treinertquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Socios het volgende:
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?![]()
hey dat was jouw plan.... ik wilde alleen maar filmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus laat je je hier maar, waar ze het niet ziet, in je mondje spuiten?![]()
Goed plan toch wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
hey dat was jouw plan.... ik wilde alleen maar filmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |