Zeer verstandig lijkt mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef IceCreamm het volgende:
Martin Jol overweegt spelers rust te geven. Vermeer is geblesseerd en Vertonghen is geschorst. Ik denk dat Oleguer Vertonghen centraal achterin vervangt, Lindgren neemt de plek van De Zeeuw over en dan Sarpong voor Suarez rechtsvoor?
wat hierboven staat. 'Het is niet aan jou te danken dat we tweede zijn, het is aan jou te wijten dat..'quote:
Ga daar maar vanuit, het is een directe rode kaart. Volgens mij loopt die schorsing dan door na de competitie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:45 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, die rode kaart van Suarez, de schorsing daarvan is zeker voor de competitie?
Het schijnt voor de beker te gelden lees ik nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit, het is een directe rode kaart. Volgens mij loopt die schorsing dan door na de competitie.
Het begint allemaal weer lekker
Dat zou wel matig zijn. Aan de andere kant is hij misschien wel toe aan een paar weekjes vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:59 schreef Devz het volgende:
In de analyse net zeiden ze dat het zomaar 3 wedstrijden competitie zou zijn.
Maar Suk is gewoon te slecht, en Eriksen moet echt nog veel steker worden voordat hij mee kan op dit niveau. Hij is fysiek veelte zwak.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het was sowieso geel, en dan was het zijn tweede. Eerste sloeg nergens op natuurlijk.
Ik snap dat het met Suk niet loopt, maar een goede voetballer speelt met alles...
Leuk, maar gaat ons minimaal 3 punten kosten. Voortaan JCS gewoon lekker boycotten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou wel matig zijn. Aan de andere kant is hij misschien wel toe aan een paar weekjes vakantie
Ik was sowieso al een voorstander ervan om gewoon Jong Ajax vanavond te laten aantreden, maar helaas. Nu krijg je zo'n elftal met een halfbakken instelling, met dit soort overtredingen als gevolg. Jol roept het over zichzelf af.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef Devz het volgende:
[..]
Leuk, maar gaat ons minimaal 3 punten kosten. Voortaan JCS gewoon lekker boycotten.
Ajax speelt nu 4 wedstrijden in 2 weken en het is gvd nog niet eens Augustus! Ajax en Twente hebben wel belangrijkere dingen aan hun hoofd dan dat flut schaaltje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef Devz het volgende:
[..]
Leuk, maar gaat ons minimaal 3 punten kosten. Voortaan JCS gewoon lekker boycotten.
Ze moeten allebei nog groeien. Maarja, veel spelen is misschien wel de beste manier om dat te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Suk is gewoon te slecht, en Eriksen moet echt nog veel steker worden voordat hij mee kan op dit niveau. Hij is fysiek veelte zwak.
Dat dus tegen PAOK gaat het om het egiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Het spel was niet om aan te zien.Ach, deze wedstrijd en de hele schaal interesseert me toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |