abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84681479
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Twente is gewoon een gevalletje AZ... 1 jaar leuk de titel pakken en de jaar erna strijden om een EL ticket
Het gaat ook gewoon weer tussen PSV en Ajax.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:27:13 #127
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_84681555
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Wat me wel opvalt is dat als je in discussie gaat met een Ajacied dat ze het op een gegeven moment alleen maar gaan hebben over FC Twente. Ik zou zeggen kom erbij, dan zie je nog eens echt voetbal in een echt stadion.
Kijk jij bent ook al zo'n kansloos figuur, je komt hier (Ajax topic) alleen maar om te trollen.
Jij bent overigens wel erg vaak aan het 'zuigen', reacties uitlokken. Hoe luid dat spreekwoord ook alweer?

Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.

Waarom ga je niet lekker over Ajax kankeren in het Twente topic. We (Ajacieden) weten nu wel dat we niet geliefd zijn buiten Amsterdam en omstreken. Maar dat ik een hekel aan FC Twente heb ga ik ook niet lopen verkondigen in het FC Twente topic.

Sie verstehen mich?
pi_84681968
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:') Tuurlijk joh.
Wat me wel opvalt is dat als je in discussie gaat met een Ajacied dat ze het op een gegeven moment alleen maar gaan hebben over FC Twente. Ik zou zeggen kom erbij, dan zie je nog eens echt voetbal in een echt stadion.
Gozers die in de omgekeerde wereld leven. :')
pi_84682475
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:27 schreef wolferl het volgende:

[..]

Kijk jij bent ook al zo'n kansloos figuur, je komt hier (Ajax topic) alleen maar om te trollen.
Jij bent overigens wel erg vaak aan het 'zuigen', reacties uitlokken. Hoe luid dat spreekwoord ook alweer?

Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.

Waarom ga je niet lekker over Ajax kankeren in het Twente topic. We (Ajacieden) weten nu wel dat we niet geliefd zijn buiten Amsterdam en omstreken. Maar dat ik een hekel aan FC Twente heb ga ik ook niet lopen verkondigen in het FC Twente topic.

Sie verstehen mich?
Het is net andersom, ik was gewoon positief op ajax en zeker niet op trollen uit.
Maar als ze dan een beetje beginnen te kankeren op FC Twente dan mag ik in dit topic in een keer niet meer reageren?
pi_84682834
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Het is net andersom, ik was gewoon positief op ajax en zeker niet op trollen uit.
Maar als ze dan een beetje beginnen te kankeren op FC Twente dan mag ik in dit topic in een keer niet meer reageren?
Waar was je positief over Ajax?
pi_84682924
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:54 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Waar was je positief over Ajax?
Mijn eerste post in dit topic was deze: AFC AJAX #1464 Komen ze nou wel of niet?
Maar jij zult er wel weer wat negatiefs in vinden.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:56:32 #132
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_84682934
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Wees dan volwassen, en laat ze lekker 'kankeren'.
Ik ga toch ook niet lopen trollen in FC Twente topic.
pi_84684923
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Mijn eerste post in dit topic was deze: AFC AJAX #1464 Komen ze nou wel of niet?
Maar jij zult er wel weer wat negatiefs in vinden.
Oh dat is inderdaad een heel positieve post, maar dat is gewoon omdat je realist bent. De rest was vooral negatief. Maar goed, boeiend, nu weer verder over Ajax.
pi_84686268
Toch wel een echte kunstenaar hoor El Hamdaoui _O_
pi_84692119
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anti-Ajax? :')
Ik ben helemaal niet Anti-Ajax ik gun ze alles behalve de titel ;)
Van mij mogen ze zelfs Cristiano Ronaldo halen, dan ben ik blij voor hun, als ze maar niet 1ste worden :P
Ik zie nog liever PSV kampioen worden dan dat we die jankerdt binnenhalen :P
pi_84692339
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Ik zie nog liever PSV kampioen worden dan dat we die jankerdt binnenhalen :P
Messi dan ^O^
  zaterdag 31 juli 2010 @ 01:44:14 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_84692742
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anti-Ajax? :')
Ik ben helemaal niet Anti-Ajax ik gun ze alles behalve de titel ;)
Van mij mogen ze zelfs Cristiano Ronaldo halen, dan ben ik blij voor hun, als ze maar niet 1ste worden :P
Waarom kun je gewoon niet hopen dat je eigen club kampioen wordt? Ik vind het zo sneu al die Ajax haters die jaar in jaar uit hopen dat wij geen kampioen worden :')

Daarnaast als je niet ant-Ajax bent heb je ook geen reden om Ajax de titel te misgunnen. ;)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:22:41 #138
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84696429
Hij wil gewoon dat PSV de titel wint hoor
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:59:27 #139
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_84696961
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom kun je gewoon niet hopen dat je eigen club kampioen wordt? Ik vind het zo sneu al die Ajax haters die jaar in jaar uit hopen dat wij geen kampioen worden :')

Daarnaast als je niet ant-Ajax bent heb je ook geen reden om Ajax de titel te misgunnen. ;)
Inderdaad, dat geschreeuw elk jaar van al die supporters van andere clubs: "Ik hoop dat die neuzen/joden geen kampioen worden dit jaar". Doe gewoon normaal, en zeg gewoon dat je eigen club kampioen word, dan zeg je indirect ook dat Ajax geen kampioen word.

Want van dat "Als Ajax maar geen kampioen word" word ik zo doodmoe. Net als dat alle supporters van alle clubs aan het eind van vorig seizoen opeens Twente gingen steunen, om zo Ajax dwars te zitten. :')

Het zit de meeste supporters wel erg dwars dat Ajax ieder jaar om de titel meedoet.

Doe normaal, en support gewoon je eigen club, doe ik ook.
pi_84698194
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef DeZoektocht het volgende:
Toch wel een echte kunstenaar hoor El Hamdaoui _O_
Zo indrukwekkend vind ik hem anders niet. Dit soort video's heb je ook van Mido & Sulejmani.

Dit vind ik dan wel weer een leuke actie van hem
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84698528
Ik vind het juist geweldig dat iedereen zo anti-Ajax is.. Voelt extra goed als we dit seizoen kampioen worden _o_
★★★
pi_84698594
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo indrukwekkend vind ik hem anders niet. Dit soort video's heb je ook van Mido & Sulejmani.

Dit vind ik dan wel weer een leuke actie van hem
Das wel een geniale actie ^O^
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_84698776
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:59 schreef wolferl het volgende:

[..]

Inderdaad, dat geschreeuw elk jaar van al die supporters van andere clubs: "Ik hoop dat die neuzen/joden geen kampioen worden dit jaar". Doe gewoon normaal, en zeg gewoon dat je eigen club kampioen word, dan zeg je indirect ook dat Ajax geen kampioen word.

Want van dat "Als Ajax maar geen kampioen word" word ik zo doodmoe. Net als dat alle supporters van alle clubs aan het eind van vorig seizoen opeens Twente gingen steunen, om zo Ajax dwars te zitten. :')

Het zit de meeste supporters wel erg dwars dat Ajax ieder jaar om de titel meedoet.

Doe normaal, en support gewoon je eigen club, doe ik ook.
^O^ ^O^ ^O^
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_84699151
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het juist geweldig dat iedereen zo anti-Ajax is.. Voelt extra goed als we dit seizoen kampioen worden _o_
Precies. Verliezen doet sowieso pijn, of iedereen je nou tegen je is of niet. Daarintegen: winnen kan wel nog mooier worden als iedereen tegen je is :)
pi_84699578
lalalalala

[ Bericht 95% gewijzigd door anon_10041401 op 31-07-2010 12:57:47 ]
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:52:45 #146
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_84701324
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop het zo O+

Weet iemand waar je sterren kan bestellen? c_/
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_84702603
Jol en Ajax zijn goed bezig, El Ham aangekocht en nu willen ze Sulejmani verhuren. Als Sulejmani z'n niveau weer oppakt en volgend jaar terugkomt kan hij Suarez vervangen die dan vast wel weggaat. O-)
★★★
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:03:45 #148
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84706941
Die (VZ) columnisten die het allemaal zo goed weten :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_84708171
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Catch22- het volgende:
Die (VZ) columnisten die het allemaal zo goed weten :')
link
pi_84709265
Martin Jol overweegt spelers rust te geven. Vermeer is geblesseerd en Vertonghen is geschorst. Ik denk dat Oleguer Vertonghen centraal achterin vervangt, Lindgren neemt de plek van De Zeeuw over en dan Sarpong voor Suarez rechtsvoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')