Het gaat ook gewoon weer tussen PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Twente is gewoon een gevalletje AZ... 1 jaar leuk de titel pakken en de jaar erna strijden om een EL ticket
Kijk jij bent ook al zo'n kansloos figuur, je komt hier (Ajax topic) alleen maar om te trollen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tuurlijk joh.
Wat me wel opvalt is dat als je in discussie gaat met een Ajacied dat ze het op een gegeven moment alleen maar gaan hebben over FC Twente. Ik zou zeggen kom erbij, dan zie je nog eens echt voetbal in een echt stadion.
Gozers die in de omgekeerde wereld leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tuurlijk joh.
Wat me wel opvalt is dat als je in discussie gaat met een Ajacied dat ze het op een gegeven moment alleen maar gaan hebben over FC Twente. Ik zou zeggen kom erbij, dan zie je nog eens echt voetbal in een echt stadion.
Het is net andersom, ik was gewoon positief op ajax en zeker niet op trollen uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kijk jij bent ook al zo'n kansloos figuur, je komt hier (Ajax topic) alleen maar om te trollen.
Jij bent overigens wel erg vaak aan het 'zuigen', reacties uitlokken. Hoe luid dat spreekwoord ook alweer?
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.
Waarom ga je niet lekker over Ajax kankeren in het Twente topic. We (Ajacieden) weten nu wel dat we niet geliefd zijn buiten Amsterdam en omstreken. Maar dat ik een hekel aan FC Twente heb ga ik ook niet lopen verkondigen in het FC Twente topic.
Sie verstehen mich?
Waar was je positief over Ajax?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is net andersom, ik was gewoon positief op ajax en zeker niet op trollen uit.
Maar als ze dan een beetje beginnen te kankeren op FC Twente dan mag ik in dit topic in een keer niet meer reageren?
Mijn eerste post in dit topic was deze: AFC AJAX #1464 Komen ze nou wel of niet?quote:
Wees dan volwassen, en laat ze lekker 'kankeren'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is net andersom, ik was gewoon positief op ajax en zeker niet op trollen uit.
Maar als ze dan een beetje beginnen te kankeren op FC Twente dan mag ik in dit topic in een keer niet meer reageren?
Oh dat is inderdaad een heel positieve post, maar dat is gewoon omdat je realist bent. De rest was vooral negatief. Maar goed, boeiend, nu weer verder over Ajax.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn eerste post in dit topic was deze: AFC AJAX #1464 Komen ze nou wel of niet?
Maar jij zult er wel weer wat negatiefs in vinden.
Ik zie nog liever PSV kampioen worden dan dat we die jankerdt binnenhalenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anti-Ajax?![]()
Ik ben helemaal niet Anti-Ajax ik gun ze alles behalve de titel![]()
Van mij mogen ze zelfs Cristiano Ronaldo halen, dan ben ik blij voor hun, als ze maar niet 1ste worden
Messi danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:23 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ik zie nog liever PSV kampioen worden dan dat we die jankerdt binnenhalen
Waarom kun je gewoon niet hopen dat je eigen club kampioen wordt? Ik vind het zo sneu al die Ajax haters die jaar in jaar uit hopen dat wij geen kampioen wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anti-Ajax?![]()
Ik ben helemaal niet Anti-Ajax ik gun ze alles behalve de titel![]()
Van mij mogen ze zelfs Cristiano Ronaldo halen, dan ben ik blij voor hun, als ze maar niet 1ste worden
Inderdaad, dat geschreeuw elk jaar van al die supporters van andere clubs: "Ik hoop dat die neuzen/joden geen kampioen worden dit jaar". Doe gewoon normaal, en zeg gewoon dat je eigen club kampioen word, dan zeg je indirect ook dat Ajax geen kampioen word.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom kun je gewoon niet hopen dat je eigen club kampioen wordt? Ik vind het zo sneu al die Ajax haters die jaar in jaar uit hopen dat wij geen kampioen worden![]()
Daarnaast als je niet ant-Ajax bent heb je ook geen reden om Ajax de titel te misgunnen.
Zo indrukwekkend vind ik hem anders niet. Dit soort video's heb je ook van Mido & Sulejmani.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef DeZoektocht het volgende:
Toch wel een echte kunstenaar hoor El Hamdaoui
Das wel een geniale actiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend vind ik hem anders niet. Dit soort video's heb je ook van Mido & Sulejmani.
Dit vind ik dan wel weer een leuke actie van hem
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat geschreeuw elk jaar van al die supporters van andere clubs: "Ik hoop dat die neuzen/joden geen kampioen worden dit jaar". Doe gewoon normaal, en zeg gewoon dat je eigen club kampioen word, dan zeg je indirect ook dat Ajax geen kampioen word.
Want van dat "Als Ajax maar geen kampioen word" word ik zo doodmoe. Net als dat alle supporters van alle clubs aan het eind van vorig seizoen opeens Twente gingen steunen, om zo Ajax dwars te zitten.![]()
Het zit de meeste supporters wel erg dwars dat Ajax ieder jaar om de titel meedoet.
Doe normaal, en support gewoon je eigen club, doe ik ook.
Precies. Verliezen doet sowieso pijn, of iedereen je nou tegen je is of niet. Daarintegen: winnen kan wel nog mooier worden als iedereen tegen je isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het juist geweldig dat iedereen zo anti-Ajax is.. Voelt extra goed als we dit seizoen kampioen worden _o_
Ik hoop het zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het juist geweldig dat iedereen zo anti-Ajax is.. Voelt extra goed als we dit seizoen kampioen worden _o_
linkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Catch22- het volgende:
Die (VZ) columnisten die het allemaal zo goed weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |