Zit je ook op ravelry? Misschien kan het anders via daar? (geen idee of je daar wel bijlages kunt maken bij de pm's, hier kan dat volgens mij idd niet)quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Yachiru het volgende:
Zoiets staat er volgens mij ook in ja![]()
Ik zal eens even kijken of ik ze kan PMen
Edit: oww.. kan dat niet?Zie nergens een knopje 'toevoegen' ofzo..
Jah, voordat het hoofd dicht gaat maak er een mondje op, veiligheidsoogjes en dan kijk ik of ik nog wimpers kan borduren!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef mijsje het volgende:
om iets door te sturen vraag ik meestal via pm het gewone mailadres van iemand, en dan stuur ik de bestanden via de mail... misschien kan het makkelijker of anders, maar zo doe ik het altijd...
Arual, wat een lief beertje![]()
Lyssa, mooi begin van je verpleegstertjeik zag op een site nog meer van dat soort poppen, eentje met een tuinpakje volgens mij... erg leuk en lief om te zien
doe je er ook nu al veiligheidsoogjes in? voor het dichtmaken van het hoofdje?
en hier? gewoon, vis, vis, vis...
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleemquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
Oh, er is in november KreaDoe in Utrecht, een zelfmaakbeurs
Schoonmoeder? Die wil denk ik wel mee met mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleem
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is... nou nog iemand verzinnen om mee te nemen (manlief krijg ik daar met geen stok naartoe denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |