abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84789705
Zoiets staat er volgens mij ook in ja :)
Ik zal eens even kijken of ik ze kan PMen :P

Edit: oww.. kan dat niet? :@ Zie nergens een knopje 'toevoegen' ofzo.. :P
pi_84789775
Aaaarggghhhhh was ik met een tas bezig, na 12 toeren ofzo (met Zpagetti) toch maar weer uit gedaan omdat hij te breed was :( Nu opnieuw bezig maar mijn handen doen pijn (en armen) :D
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:47:42 #178
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84789857
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:44 schreef Yachiru het volgende:
Zoiets staat er volgens mij ook in ja :)
Ik zal eens even kijken of ik ze kan PMen :P

Edit: oww.. kan dat niet? :@ Zie nergens een knopje 'toevoegen' ofzo.. :P
Zit je ook op ravelry? Misschien kan het anders via daar? (geen idee of je daar wel bijlages kunt maken bij de pm's, hier kan dat volgens mij idd niet)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84789929
Ja, daar heet ik Yuuka :P K zal eens kijken of het kan!

Edit: nee, zo te zien niet :N
pi_84790501
om iets door te sturen vraag ik meestal via pm het gewone mailadres van iemand, en dan stuur ik de bestanden via de mail... misschien kan het makkelijker of anders, maar zo doe ik het altijd...

Arual, wat een lief beertje :)

Lyssa, mooi begin van je verpleegstertje :) ik zag op een site nog meer van dat soort poppen, eentje met een tuinpakje volgens mij... erg leuk en lief om te zien :)
doe je er ook nu al veiligheidsoogjes in? voor het dichtmaken van het hoofdje?

en hier? gewoon, vis, vis, vis... :D
pi_84790775
Ja, dat hebben we inmiddels geprobeerd maar de bestanden zijn een beetje groot en hotmail zeurt weer eens :/
pi_84790865
}:| hotmail... stom is dat ja... en als je het doet via tinypic.com? dat verkleint ook en dat kun je ook versturen via mail... :) en anders is mijn trucendoos ook aardig leeg...

zijn het trouwens .jpeg bestanden of .gif bestanden? dat scheelt ook nogal qua grootte... als je het opslaat als .gif moet het kleiner zijn qua bestandsformaat... misschien te proberen...
pi_84790932
-edit :P-

[ Bericht 45% gewijzigd door Yachiru op 02-08-2010 22:38:23 ]
pi_84791011
:D nou, dan moet dat zeker gaan lukken ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:20:49 #185
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_84791623
Het is gelukt! Nu heb ik heel veel pagina's met Hello Kitty zooi om te onderzoeken. _O_ Yachiru _O_
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_84793426
Ik bn bezig met een amigurumi die niet is opgebouwd uit spiralen maar uit toeren. Toeren die je steeds moet afsluiten met een slipstitch, waarna je begint met een chainstitch. Maar net als met mijn mutsje destijds: je ziet hobbels. Wat gaat er toch verkeerd? Ik wil geen pinguïn met hobbels. In spiralen haken is geen optie, want dan verspringt zijn witte buikje. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:34:38 #187
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_84795230
Ik heb ook nog een Hello Kitty Patroon, gewoon in het engels, is wel een kleine. Laat maar weten als je nog interesse hebt.

En Arual: op de site van lavender Bunny staat ook een pinguin, http://www.rheatheylia.com/index.php?page=patterns&id=12 die wel "normaal" is, en zonder hobbels. :)

En even off-topic: IK BEN ZOJUIST VOOR DE 2E KEER TANTE GEWORDEN VAN EEN MEISJE!!!! :D:D:D
pi_84801941
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef mijsje het volgende:
om iets door te sturen vraag ik meestal via pm het gewone mailadres van iemand, en dan stuur ik de bestanden via de mail... misschien kan het makkelijker of anders, maar zo doe ik het altijd...

Arual, wat een lief beertje :)

Lyssa, mooi begin van je verpleegstertje :) ik zag op een site nog meer van dat soort poppen, eentje met een tuinpakje volgens mij... erg leuk en lief om te zien :)
doe je er ook nu al veiligheidsoogjes in? voor het dichtmaken van het hoofdje?

en hier? gewoon, vis, vis, vis... :D
Jah, voordat het hoofd dicht gaat maak er een mondje op, veiligheidsoogjes en dan kijk ik of ik nog wimpers kan borduren!

Gefeliciteerd EsseEi!
pi_84802233
Gefeliciteerd EsseEi!
  FOK!fotograaf dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:19:52 #190
287763 SP22
pi_84802997
Weet 1 van jullie een (liefst online) garenwinkel die cadeaubonnen verkoopt?

Mn schoonouders willen me een cadeautje geven voor mn verjaardag. :-)
pi_84803109
Oh, er is in november KreaDoe in Utrecht, een zelfmaakbeurs :s)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:35:23 #192
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84803302
Gefeliciteerd, EsseEi! Bid dat het een gezond en gelukkig meisje mag worden.
pi_84804097
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
Oh, er is in november KreaDoe in Utrecht, een zelfmaakbeurs :s)
Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleem ;)
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is... nou nog iemand verzinnen om mee te nemen (manlief krijg ik daar met geen stok naartoe denk ik).
pi_84804117
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:12 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Had ik inderdaad ook al gezien.. .lijkt me wel lachen om naar toe te gaan. Zit hier met mijn werk ongeveer naast de jaarbeurs, dus parkeren is ook geen probleem ;)
Ben benieuwd wat er allemaal te zien is... nou nog iemand verzinnen om mee te nemen (manlief krijg ik daar met geen stok naartoe denk ik).
Schoonmoeder? Die wil denk ik wel mee met mij O-)

En anders doen we daar gewoon de meet :D
pi_84804515
hmm, schoonmoeder wordt lastig die is niet zo van het handwerken/krea... maar mijn stiefmoeder wel, die breit graag en zo en is ook wel van de beurzen (postzegels en zo verzamelen). Goed idee!
pi_84809269
Pff, ik ben een week op vakantie geweest en nou moet ik een heel topic bijlezen! :D
Ik heb erg mooie projecten voorbij zien komen hier, leuk!

Heb alleen zelf geen flikker gehaakt de afgelopen week :') het is allemaal in de rugzak blijven liggen op de één of andere manier... overdag te warm (>30 graden) en 's avonds na het eten te donker op de camping. Twee citronella kaarsjes geven toch niet zo heel veel licht :N
pi_84810509
mijn beer mist nog steeds één been :') heel zielig, verder wel al helemaal in elkaar gezet. kijken of ik me er vanavodn toe kan zetten hem af te maken.

lucy tas moet nog ongeveer 7 rijen ofzo, en dan t hengsel nog natuurlijk, en bloemetjes.
Kwak
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:17:42 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84819440
haha Lyssa, spannend verpleegstertje, zonder onderbroek! :)
in de haak.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:57:13 #199
287763 SP22
pi_84820831
Wat een leuke dingen allemaal weer! (hoewel je naar sommige niet te lang moet kijken.. ;))

Ik kan dus een verlanglijstje bij mn schoonouders indienen om eindelijk eens meerdere kleuren van hetzelfde type garen te hebben ipv de ratjetoe die ik nu heb.

Wat raden jullie aan? Ik haak het meeste granny squares (en dingen daarvan gemaakt) en amigurumis. Geen kleding ed.

Dingen die ik ingedachten heb:

- Drops Paris
- Catania

Andere suggesties zijn ook welkom uiteraard!
pi_84823927
SP, balans garen, daar haak ik heerlijk mee en is ook erg mooi. qua draad maar ook qua kleuren.
ik weet niet van een site waar ze bonnen verkopen... kun je niet aangeven dat je garen gaat kopen en dat ze dan overmaken naar jou wat jij aan de webshop betaalt?

Kwakzor, arme beer, zo met maar één beentje... :')

HootHoot :W weer terug! :D ja, op de camping is dat inderdaad erg lastig om 's avonds lekker te kunnen doen... misschien volgende keer een gaslampje mee? die geven een partij licht... (als je goed met de kousjes om kunt gaan...)

EsseEi gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* Leuk zeg, een meid erbij in de familie! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')