Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaap" te onthoudenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij weet gewoon de d/t-regels niet toe te passen.![]()
[..]
Zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaap" te onthouden
HSGquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij weet gewoon de d/t-regels niet toe te passen.![]()
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ik erbij kom, moet wel toegeven dat ik mijn posts meestal niet nakijk voordat ik op invoeren druk..
Tevens: woort?![]()
![]()
Er zitten wel meer typefouten in die zin hoor. Ik dacht dat jij ze er allemaal uit zou halen.quote:
Die had ik wel gezien, maar "woort" vond ik de stomste fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zitten wel meer typefouten in die zin hoor. Ik dacht dat jij ze er allemaal uit zou halen.
Prutser
Nee en ik heb besloten om het ook niet meer te gaan doen vandaag anders kan ik morgen weer opnieuw beginnen als het net zo gaat als van de weekquote:
Godsklere. Helder licht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
-edit- zal trouwens wel een trollpost zijn, zoveel fouten maakt niemand.
Jij maakt mijn dag weer goed, daarvoor mijn dank!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien, maar "woort" vond ik de stomste fout.
-edit- zal trouwens wel een trollpost zijn, zoveel fouten maakt niemand.
JAJAJquote:
Jammer dat het er veel meer zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef Mieuwkloas het volgende:
drei trekkers vor je topic!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaapuitschuifpik" te onthouden
Doe eens niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |