Zo ging het niet. Het was meer half neukend de kamer verlaten richting slaapkamer en toen denderde er dus een en ander omverquote:
Probeer je mij nu belachelijk te maken of wat?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als ben je nog zo snel, die taalfouten achterhaal ik wel.
Overigens is het "al ben je nog zo snel..." en niet "als ben je nog zo snel..."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In plaats van mij te bedanken arrogant gaan doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Probeer je mij nu belachelijk te maken of wat?!
Daar stond gewoon houdt en jij maakt er houd van.
Ben je pas net wakker ofzo
Een s teveel kan iedereen overkomen, een d/t-fout is veel stommer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens is het "al ben je nog zo snel..." en niet "als ben je nog zo snel..."
Sufkut
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben je wel dankbaar. Mensen zoals jij houden het forum net en strak. Wat moeten we toch zonder jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In plaats van mij te bedanken arrogant gaan doen.. Wees blij dat er iemand op je gebrekkige Nederlands let.
taalnaziquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een s teveel kan iedereen overkomen, een d/t-fout is veel stommer.
Eigenlijk is een S teveel ook vrij triest als je kijkd waar de S op je toetsenbordt zit en het woort wat je eigenlijk wou tiepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Met het zusje van je ex?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo ging het niet. Het was meer half neukend de kamer verlaten richting slaapkamer en toen denderde er dus een en ander omver
Een extra letter die er niet hoort intypen die nota bene helemaal aan de andere kant van het toetsenbord zit vind ik persoonlijk veel dommer dan de t net niet goed indrukken en dat binnen 2 minuut na het posten zien en het direct aanpassen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kijken wie er gaat happen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een S teveel ook vrij triest als je kijkd waar de S op je toetsenbordt zit en het woort wat je eigenlijk wou tiepen.
Nee, die was vroeg naar huis. Met een vriendin van haarquote:
Jij weet gewoon de d/t-regels niet toe te passen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Een extra letter die er niet hoort intypen die nota bene helemaal aan de andere kant van het toetsenbord zit vind ik persoonlijk veel dommer dan de t net niet goed indrukken en dat binnen 2 minuut na het posten zien en het direct aanpassen.
Maargoed, wie ben ik
Ja ik snap ook niet hoe ik erbij kom, moet wel toegeven dat ik mijn posts meestal niet nakijk voordat ik op invoeren druk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is een S teveel ook vrij triest als je kijkd waar de S op je toetsenbordt zit en het woort wat je eigenlijk wou tiepen.
WAT EEN GOED IDEE!!! doen we.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Koms latens wes iss weers ontopics gaans. Wants dits loopts uits des hands.
Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaap" te onthoudenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij weet gewoon de d/t-regels niet toe te passen.![]()
[..]
Zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaap" te onthouden
HSGquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij weet gewoon de d/t-regels niet toe te passen.![]()
[..]
Ja ik snap ook niet hoe ik erbij kom, moet wel toegeven dat ik mijn posts meestal niet nakijk voordat ik op invoeren druk..
Tevens: woort?![]()
![]()
Er zitten wel meer typefouten in die zin hoor. Ik dacht dat jij ze er allemaal uit zou halen.quote:
Die had ik wel gezien, maar "woort" vond ik de stomste fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zitten wel meer typefouten in die zin hoor. Ik dacht dat jij ze er allemaal uit zou halen.
Prutser
Nee en ik heb besloten om het ook niet meer te gaan doen vandaag anders kan ik morgen weer opnieuw beginnen als het net zo gaat als van de weekquote:
Godsklere. Helder licht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
-edit- zal trouwens wel een trollpost zijn, zoveel fouten maakt niemand.
Jij maakt mijn dag weer goed, daarvoor mijn dank!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die had ik wel gezien, maar "woort" vond ik de stomste fout.
-edit- zal trouwens wel een trollpost zijn, zoveel fouten maakt niemand.
JAJAJquote:
Jammer dat het er veel meer zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef Mieuwkloas het volgende:
drei trekkers vor je topic!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ik te achterlijk ben om "'t fuckschaapuitschuifpik" te onthouden
Doe eens niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |