O ja, helemaal vergeten en dat terwijl ik het toch regelmatig doe als ze gewoon thuis is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
16.
Maareh, Nick; op MSN kan je ook een videogesprek houden.
Haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O ja, helemaal vergeten en dat terwijl ik het toch regelmatig doe als ze gewoon thuis is.
Nja, ik hoef nog maar 4 daagjes. Die vliegen wel zo voorbij.quote:
En ik ben mijn broertje naar de kapper brengen. Misschien zie ik je nog.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nja, ik hoef nog maar 4 daagjes. Die vliegen wel zo voorbij.
Ik ben nu even naar de kapper. Daaog.
Niet gezien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En ik ben mijn broertje naar de kapper brengen. Misschien zie ik je nog.
Waar is jouw 'dinnetje (ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef cygnusx het volgende:
Ik hoop ook nog is ff een keer te kunnen skypen of msnnen...
VSquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar is jouw 'dinnetje (ook alweer?) heen?
Vrouwen... waar ben je zonder ze?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:10 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik vind het btw wel heel schattig om te lezen dat jullie je vriendinnetjes zo oprecht missen
Nieuwe dag!quote:De tussenstand van vandaag:
Hojdhopper: 1 Day left
Nero22 : 3 Days left![]()
![]()
Argento: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil es.quote:
Waarom dat? Omdat je hem nog niet verwachtte?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Stil es.
Mijn 'scharrel' was gister al terug gekomen. Er gingen allemaal alarmbellen af en schoot meteen in de stress. Durf helemaal niks![]()
Dus hem nog niet gesproken.
sms hem iets als "Hey, hoe was je vakantie?"... wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Stil es.
Mijn 'scharrel' was gister al terug gekomen. Er gingen allemaal alarmbellen af en schoot meteen in de stress. Durf helemaal niks![]()
Dus hem nog niet gesproken.
Ik heb zijn nr. niet eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sms hem iets als "Hey, hoe was je vakantie?"... wat is het probleem dan?
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kantquote:Waarom dat? Omdat je hem nog niet verwachtte?
Het is gewoon de jongen die je leuk vindt / op verliefd bent of hebben jullie wel degelijk iets?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb zijn nr. niet eens
[..]
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kant), maar vind het zo moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en spelletje mee te spelen etc. Naja komt wel goed en anders maar niet
Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
hihihi myn biatchzzsss shinen harder dan duh zonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het is gewoon de jongen die je leuk vindt / op verliefd bent of hebben jullie wel degelijk iets?
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihihi myn biatchzzsss shinen harder dan duh zon
Mannen houden er wel van als de vrouwen ook een beetje initiatief tonen, of spontaniteit. dus houd je niet in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kant), maar vind het zo moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en spelletje mee te spelen etc. Naja komt wel goed en anders maar niet
Ik heb vandaag alsnog ff kort gemsnned, nu was ik er gelukkig welquote:Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
net wat hierboven gezegd is: neem zelf ook initiatief. Is leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
Even normaal doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik seg tog swa, myn biatchezzz shinen hardur dan duh zonnnn
Waar ben je heen geweest? Hier in de stad kun je toch heul nie shoppen nie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben shoppend de dag doorgekomen, dat werkt echt als afleiding.![]()
Vriendjelief was gister online, toen ik pas om 2 uur thuis kwam.Weer gemist, zucht.
Nee, hier kan dat niet, haha. Ik was vandaag naar Arnhem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest? Hier in de stad kun je toch heul nie shoppen nie?
En dat is wel kut ja...
Arnhem, daar ben ik nog nooit geweest. Nja, niet voor kleren.... Ik heb nou niet bepaald het idee dat daar veel zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, hier kan dat niet, haha. Ik was vandaag naar Arnhem.Mijn oude woonplaats, dus niks onbekends.
Arnhem is een leuke stad om te shoppen, maar kan niet tippen aan Utrecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Arnhem, daar ben ik nog nooit geweest. Nja, niet voor kleren.... Ik heb nou niet bepaald het idee dat daar veel zit.
Ik moest werken, dus dat was ook wel afleiding. Morgen koffer pakken, dus dan ben ik ook weer... een half uurtje bezig.
Amsterdam, en dan voornamelijk om de Bijenkorf en de P.C.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Arnhem is een leuke stad om te shoppen, maar kan niet tippen aan Utrecht.
Half uurtje maar? Wow.
In Amsterdam heb je 20 keer dezelfde winkel, of verschillende winkels met precies dezelfde inhoud. Geef mij maar Utrecht, keer op keer variatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Amsterdam, en dan voornamelijk om de Bijenkorf en de P.C.![]()
Ja, half uurtje. Ik heb niet zoveel kleding. Volgens mij hoef ik niet eens te kiezen wat ik mee hoef te nemen...
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je 20 keer dezelfde winkel, of verschillende winkels met precies dezelfde inhoud. Geef mij maar Utrecht, keer op keer variatie.
Welke broodjeszaak?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?
Broodjeszaak Mario of zo. Schijnt heel goed te zijn...quote:
Die zit aan de gracht als je vanaf het station komt naar links en dan rechts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?
O ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:33 schreef Superlam het volgende:
[..]
Die zit aan de gracht als je vanaf het station komt naar links en dan rechts.
Hoe moet ik het dan beschrijven? Kaartje tekenen? Je aan de hand meenemen? Foto maken? Kruimeltjes neerleggen?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:33 schreef Superlam het volgende:
[..]
Die zit aan de gracht als je vanaf het station komt naar links en dan rechts.
Dat kruimeltjesidee klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan beschrijven? Kaartje tekenen? Je aan de hand meenemen? Foto maken? Kruimeltjes neerleggen?
Haha wat lief!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
net wat hierboven gezegd is: neem zelf ook initiatief. Is leuk!
En ik heb vandaag ook nog een kaartje gekregen van mijn vriendin. Kan mooi bij die andere 6 kaarten van haar (afgelopen) vakanties.
Nja... dat kruimeltjespad zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:36 schreef Superlam het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan beschrijven? Kaartje tekenen? Je aan de hand meenemen? Foto maken? Kruimeltjes neerleggen?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Haha wat lief!Echt ik krijg weer wat vertrouwen als jullie topics lees
Ik heb hem trouwens gesproken... maar begon wat te ouwehoeren op gegeven moment en dacht: mens hou op, maar kon niet stoppen. Dacht dat ik het verpest had, maar paar uur erna vroeg hij me mee uit
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nja... dat kruimeltjespad zou wel leuk zijn.
Ik zal jou ook op het lijstje zetten vanavond. Nog 13 dagen dus nog morgen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef Omniaer het volgende:
Vriendin is sinds gister voor 2 weken weg op vakantie na het buitenland, worden 2 doodsaaie weken, kan alleen maar aan haar denken en kan geen afleiding vinden
Best kut
Lees kunsten zijn niet aan jou besteed ofwel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zal jou ook op het lijstje zetten vanavond. Nog 13 dagen dus nog morgen?
Sterkte. Heb je wel wat afleiding?
Buh buh, let jij nou maar op je grammatica.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Superlam het volgende:
[..]
Lees kunsten zijn niet aan jou besteed ofwel?
Sorry Tom, was inderdaad stom van me.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Buh buh, let jij nou maar op je grammatica.
Dit was bedoeld als een lief topic....
Kut zeg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:12 schreef DjinN het volgende:
Mijn vriendje is ook op vakantieIk vind het echt gewoon helemaal niks
Gelukkig waren zijn ouders zo lief om mij ook uit te nodigen maar helaas kon ik niet mee omdat het te kortdag was..en ik kon niet op tijd het geld bijelkaar krijgen
![]()
Maandag 9 augustus is ie terug.....pff..lijkt bijna een eeuwigheid..
Thnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kut zeg.Ik werd ook uitgenodigd door haar ouders en gelukkig had ik daar stiekem al rekening mee gehouden.
Waar is hij heen?
Ik zal je op het lijstje zetten. Nog 9 meid.
Ooo, dan kun je elkaar dus nog wel zien/spreken. Meevaller dus. Mja, het blijft anders dan echt bij elkaar zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
ThnxMja hier was het zo dat hun vakantie gewoon erg duur was..dat is het zure aan alles
Hij gaat naar Oostenrijk. Over een paar uur rijden ze aan.
Idd nog 9 daagjes ja, gelukkig heeft ie z'n laptop bij met Skype, en hebben ze in het hotel internet![]()
Ff nog alxander toegevoegdquote:Update!:
Hojdhopper: today!
![]()
Nero22 : 2 Days left![]()
Argento: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DjinN: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alxander : 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 13 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Op het tijdstip van het posten van de update, had ik haar net al even gezien! Maar hij klopte dus!
Woehoee!
Ja gisteravond meteen. Ze was iets eerder terug omdat er gezeik was bij die vriendin thuis. Maarja. Zoals eerder gezegd, het was niet echt een vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Haha, leuk.Ben je bij haar langs geweest?
A, zij was diegene die eerst naar Amsterdam wilde gaan en uiteindelijk naar Zeeland ging? Er komt zoveel voorbij dat ik het allemaal niet meer kan onthouden hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja gisteravond meteen. Ze was iets eerder terug omdat er gezeik was bij die vriendin thuis. Maarja. Zoals eerder gezegd, het was niet echt een vakantie.
Haha ja dat was zij dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
A, zij was diegene die eerst naar Amsterdam wilde gaan en uiteindelijk naar Zeeland ging? Er komt zoveel voorbij dat ik het allemaal niet meer kan onthouden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik werd ook uitgenodigd, maar ik kon en mocht ook niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:12 schreef DjinN het volgende:
Mijn vriendje is ook op vakantieIk vind het echt gewoon helemaal niks
Gelukkig waren zijn ouders zo lief om mij ook uit te nodigen maar helaas kon ik niet mee omdat het te kortdag was..en ik kon niet op tijd het geld bijelkaar krijgen
![]()
Maandag 9 augustus is ie terug.....pff..lijkt bijna een eeuwigheid..
Dan ben ik er weer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Over 13 dagen ben ik de enige in dit topic.Underskor zie ik niet posten.
Dat is inderdaad vervelend...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Is trouwens wel een leuk topic geworden zeg!
Maar dat is echt balen voor diegenen die zijn uitgenodigd maar niet mee konden/mochten.
Waarom kon je niet dan? Het niet mogen kan ik ook wel verzinnen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik werd ook uitgenodigd, maar ik kon en mocht ook niet.
Geen geld, kwam niet zo goed uit. En ik mocht dus niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waarom kon je niet dan? Het niet mogen kan ik ook wel verzinnen...
18 jaar, vriendin 16 (mocht dat van belang zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Mag ik even vragen naar de leeftijd van de posters hier? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Het lijkt wel of we allemaal jongelui zijn.
Ik ben 17. over 3 maanden 18.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Mag ik even vragen naar de leeftijd van de posters hier? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Het lijkt wel of we allemaal jongelui zijn.
Ik zal je in de lijst proppen, moment.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Tijgr het volgende:
Mijn lieve meisje is ook op vakantie... en er was geen plek meer voor mij in de auto naar Italië. En nu krijg ik allemaal lieve smsjes dat ze aan het zwembad ligt, toffe dingen doet in de omgeving en wat al niet meer. Het wordt een lange week nog tot 9 augustus... dus dit topic is wel een tof steuntje in de rug!Jammer dat ik het nu pas ontdek...
![]()
Is goed hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Welcome to the club Tijgr.
@Nero
Verder is de leeftijd helemaal niet zo van belang, maar was gewoon een nieuwsgierigheidje.
I strike back @ september.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Nero22 het volgende:
Even een update dus. Hojdhopper eruit.
[...]
Ik denk niet dat dit topic dan nog zo'n succes is zoals nu, maar je mag hier best komen aftellen hoor.quote:
Nog steeds? Zoveel had hij toch niet in te halen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
SF is nu bij zijn vriendin.......................
21 en 20quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Hojdhopper het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef cygnusx het volgende:
Moet trouwens zeggen dat de weekenden sneller lijken te gaan dan de weken, per dag gezien dan, want een week heeft meer dagen natuurlijk
Ga ik wel. Ik moest alleen 12 dagen geduld hebben voordat ik mocht komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef EggsTC het volgende:
Waarom gaat men hier dan niet mét partner op vakantie?
Ik ben ook uitgenodigd en ik wou ook heel graag mee, maar mijn baas moest roet in het eten gooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef EggsTC het volgende:
Waarom gaat men hier dan niet mét partner op vakantie?
Ik zorg gewoon dat ie popiejopie blijft tegen die tijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic dan nog zo'n succes is zoals nu, maar je mag hier best komen aftellen hoor.![]()
Waar is Superfokker eigenlijk?
Mijn vakantie is bij haar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef MidnightB00m het volgende:
Houden jullie het nog beetje vol?Nog leuk nieuws ontvangen?
Zijn jullie zelf ook al op vakantie geweest of gaan jullie nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Sja, wat zal ik zeggen... Welkom bij de club?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef RutgerJan het volgende:
Meld me ook even aanFijn zo'n lotgenoten topic
Vandaag mn vriendinnetje weggebracht.. Ze gaat tot 20 Augustus door Italie/Slovenie heentrekken met een vriendin van haar... Dus nog 19 dagen...
Gelukkig ben ikzelf nog wel weg van 11-20 augustus... Dus verwacht vooral dat de eerste anderhalve week lanngggg gaat duren...
Maargoed gelukkig hebben we Fok! nog
Oe, da's wel nice, raften, wil ik ook nog steeds een keer doen. Ga je met vrienden, of wat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef RutgerJan het volgende:
Haha thx!
Ikzelf ga nog een ruime week naar Frankrijk, wat actief doen daaro (beetje mountainbiken/raften enzo)
Maar idd een ietswat lange tijd...
Hebben jullie nog tips om de tijd wat sneller te laten gaan overigens?Of wat doen jullie nu met de tijd die je "opeens" over hebt?
Sporten, dat ik daar niet aan gedacht heb... Zou wel lekker geweest zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:04 schreef RutgerJan het volgende:
Ja idd, raften is gaaf... 2 busjes gehuurd en gaan met die hap.
Ok klinkt redelijk voorspelbaar idd, denk dat ik ook de xbox nog eens ga afstoffenHeb al een shitload aan films gedl die keurig staan te wachten op mn mediaspelert... En zal wel weer even wat meer gaan werken/sporten
Het went beetje na een tijdje vind ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef RutgerJan het volgende:
Haha thx!
Ikzelf ga nog een ruime week naar Frankrijk, wat actief doen daaro (beetje mountainbiken/raften enzo)
Maar idd een ietswat lange tijd...
Hebben jullie nog tips om de tijd wat sneller te laten gaan overigens?Of wat doen jullie nu met de tijd die je "opeens" over hebt?
Leuke verrassingquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Liegen is kut.
Mijn vriend denkt dat ik naar een festival ga in Swalmen, maar hij wil heel graag dat ik naar hem toe kom. Dat ik de laatste trein neem naar hier.
Maar in feite ga ik mn lieffie gewoon ophalen met een vriend vanaf 't vliegveld en blijf ik bij hem slapen.
tja zo kan je je tijd ook doorbrengen zonder je 'vriend'...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Liegen is kut.
Mijn vriend denkt dat ik naar een festival ga in Swalmen, maar hij wil heel graag dat ik naar hem toe kom. Dat ik de laatste trein neem naar hier.
Maar in feite ga ik mn lieffie gewoon ophalen met een vriend vanaf 't vliegveld en blijf ik bij hem slapen.
Oh, die avonden zijn zo kut..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef RutgerJan het volgende:
OK, maar nu de eerste avond, vind het nu al kut
Waarom is vriend tussen aanhalingstekens?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
tja zo kan je je tijd ook doorbrengen zonder je 'vriend'...
Enne... wat bedoel je hier nou mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
tja zo kan je je tijd ook doorbrengen zonder je 'vriend'...
Oh sorry, volgens mij las ik het verkeerd...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom is vriend tussen aanhalingstekens?
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:15 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
Oh sorry, volgens mij las ik het verkeerd...
Zal toch zeker niet? Althans, ik zou niet boos worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:38 schreef Tijgr het volgende:
Dat 'ie dat leuk vindt weet ik wel zeker. Of hij wordt heel boos dat je het niet gezegd hebt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Tijgr het volgende:
Nee, maar je weet maar nooit... alle opties openhoudenDe grootste kans is echter dat 'ie eerst even staat te kijken, dan komt er een brede glimlach op z'n gezicht en dan stormt hij op je af om je vast te houden en nooit meer los te laten.
Dat zou ik doen, tenminste.
Dat zal Ralph ook doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef Tijgr het volgende:
Nee, maar je weet maar nooit... alle opties openhoudenDe grootste kans is echter dat 'ie eerst even staat te kijken, dan komt er een brede glimlach op z'n gezicht en dan stormt hij op je af om je vast te houden en nooit meer los te laten.
Dat zou ik doen, tenminste.
Dat vind ik wel zo rot: mijn vriendin houdt er niet van als ik haar optil.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat zal Ralph ook doen.
En me optillen en rondjes draaien. En me heel veel kusjes geven en zeggen hoeveel ie van me houdt.
Ik eigenlijk ook niet, maar op zulke momenten mag het.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo rot: mijn vriendin houdt er niet van als ik haar optil.![]()
Ik zou het dolgraag willen, maar dan begint ze te gillen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar op zulke momenten mag het.Of als ie zich weer aan 't uitsloven is voor me.
Mij even laten zien hoe sterk hij wel niet is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zou het dolgraag willen, maar dan begint ze te gillen...![]()
Enne... wat is uitsloven?
Nieuwe dag!quote:Tussenstand!:
Nero22 : 1 Day left!!
Argento: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijgr: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DjinN: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alxander : 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 13 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 18 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag mij er wel in toevoegen..quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:51 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je mag mij er wel in toevoegen..
Mijn vriendinnetje is nog weg voor 9 dagen.. Heb haar vandaag uit gezwaaid.. net om 5:00
Damn dat voelde zwaar.. Rest van ut verhaal -> Liefje missen voor 9 dagen!
Zal ik jullie ook in het lijstje zetten dan?quote:
Ineens word je geconfronteerd...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat lijkt dat lang, maar volgende week ben ik zelf ook weg, dus gaat het hopelijk sneller.
Ik ga naar het Szigetfestival in Hongarije. Stiekem heb ik nog meer zin in na de vakantie, want dan gaan we samenwonen in Zandvoort.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ineens word je geconfronteerd...
Ach, de tijd gaat gewoon door. We komen er heus wel doorheen.
Wat ga jijzelf doen? Ook weekje vakantie vieren neem ik aan?
Ooohw? Maar dat is hartstikke leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik ga naar het Szigetfestival in Hongarije. Stiekem heb ik nog meer zin in na de vakantie, want dan gaan we samenwonen in Zandvoort.
Ja, sinds gisteren hebben we de sleutel en na de vakantie gaan we inrichten enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ooohw? Maar dat is hartstikke leuk.![]()
Vlak na de vakantie?
Gefeliciteerd!
Thxquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef RutgerJan het volgende:
MrManuel en Beaudelaire welkom
Succes de komende dagen![]()
Vond het gister met name beroerd om niet gewoon even welterusten te zeggen en alleen te gaan tukken grr nog te lang. Gelukkig weer even lekker aan het werk.
Hier hier hier!!!quote:
Haha, hoi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hier hier hier!!!
Vrijdag kwam ze terug... en tot nu eigenlijk gewerkt en bij haar geweestZe was wel erg verrot toen ze terugkwam zeg, maar ze is bijna bijgeslapen
![]()
Gelukkig heeft ze zich kunnen gedragen daar in Kreta
Overmorgen al 2 weekjes officieel samen![]()
Jij nog maar 1 dagje Nero![]()
Hoezo scharrel? Jij was ineens een x aantal jaar bij je vrouw? Het moet ergens beginnen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef rubje het volgende:
scharrel..ik heb een vrouw en die is lief en gehoorzaam en kookt lekker
Sja, wat zal ik zeggen... Kut voor je.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef DjinN het volgende:
Nero, je moet mijn aantal dagen even aanpassenheb net gehoord dat vriendje pas volgende week dinsdag terug is..oftewel over 8 dagen pas
Ik zet je erbij.quote:
Morgen is mijn meisje helemaal niet thuis. Ik ga morgen mooi naar haar toe in Frankrijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:59 schreef Hojdhopper het volgende:
En morgen is jouw meisje weer thuis en laat je ons zitten..
Oh, nou ja, dat komt idd op hetzelfde neer. Wie neemt het stokje over?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Morgen is mijn meisje helemaal niet thuis. Ik ga morgen mooi naar haar toe in Frankrijk.Dus ja, ik laat jullie wel goed in de steek.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:01 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dat komt idd op hetzelfde neer. Wie neemt het stokje over?
Dus jij zit nu al heel zenuwachtig te wachten tot morgen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor.
Wees trouwens niet ongerust. Dinsdag 10 augustus ben ik weer thuis en dan moet ik mijn meisje ook weer 5 dagen missen.
Klopt ja. Eerste keer dat ik alleen vlieg en ik heb nog maar 2 keer eerder gevlogen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:04 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dus jij zit nu al heel zenuwachtig te wachten tot morgen!Veel plezier man!
Oah, oké, een weekje dus!
Gewoon doen! Lukt je wel, op tijd inchecken, borden volgen, klaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Klopt ja. Eerste keer dat ik alleen vlieg en ik heb nog maar 2 keer eerder gevlogen.En dan moet ik ook nog eens naar Frankrijk waar ik me nauwelijks verstaanbaar kan maken.
![]()
![]()
_!
Ik hoef niet eens meer in te checken, ging online.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gewoon doen! Lukt je wel, op tijd inchecken, borden volgen, klaar.
Even naar de winkel, straks terug.
Als het goed is ... is ze vanavond terugquote:
Was gibt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:34 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Als het goed is ... is ze vanavond terug. Maar heb een raar voorgevoel
Guttegut, wat heb ik het toch zwaar...quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Nero22 het volgende:
Koffer, of nou ja... Tas is gepakt. Morgen om 5:30 opstaan.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Guttegut, wat heb ik het toch zwaar...
Och valt mee tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef cygnusx het volgende:
Iedereen kan/mag het lijstje bijhouden, zolang iemand het maar doetIk doe het af en toe als ik de eerste ben op de nieuwe dag die wat plaatst op dit topic
Wat een lange lijst is het nu eigenlijk... en ik sta nogal ver onderaan nog
Morgen? Ik ga 7 dagen lang genieten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:22 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
Succes de laatste uurtjesNog even inhouden
Geniet ervan morgen.
haha lucky bastardquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Morgen? Ik ga 7 dagen lang genieten.
Thanks.
Succes hier jongens en meiden!
Bye.
quote:It's a new dawn, it's a new day, it's a new life!... and we're feeling......
Nero22 : Today!!
Argento: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijgr: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DjinN: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alxander : 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MrManuel: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 17 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een meisje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef Tijgr het volgende:
Trouwens wel opvallend dat we hier met bijna alleen maar jongens zijn (toch?). Wie nu nog durft te beweren dat alle jongens ongevoelig zijn...
jeuuj, vieren in je uppie...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Yay, half jaartje met mn vriend..
congratz!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Sprak hem net op msn.quote:
Gefeliciteerd, ondanks de omstandigheden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:
Thank you, guys.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ondanks de omstandigheden.![]()
Oei, das niet zo best... ik heb mijne nog maar 1 keer gesproken, dat was leuk, maar nogal kortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nou, over 12 dagen zie ik wel hoe het tussen ons gaat..
Ik verheugde me steeds op 't spreken met hem via MSN, maar dat valt vies tegen. Van de 4 keer dat we elkaar spraken, hebben we 3 keer bijna ruzie gehad.
Haha geweldigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef MrManuel het volgende:
Ha.. Starcraft II gekocht..
Vriendin al helemaal vergete!
Nee. : )quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Haha geweldigVolgens mij gaat het bij iedereen wel goed of niet hier? Nog geen rampscenarios onstaan toch?
Oh dat is zuur jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. : )
Bah, in de 2 minuten dat ik beneden ben, is hij online gekomen en weer offline gegaan. : (
Ik heb het ook al 2 keer misgelopen, irritant is datquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. : )
Bah, in de 2 minuten dat ik beneden ben, is hij online gekomen en weer offline gegaan. : (
Nou het zien is lastig.. maarjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Tijgr het volgende:
Mijn lief heeft het internet nog niet gevonden. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn in een 5-sterren hotel?![]()
Jaja, 2 min te vroeg, whateverquote:Argento: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Tijgr: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
DjinN: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alxander : 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MrManuel: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 13 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 16 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skypen is in mijn geval wat lastiger, in de ochtend voor haar is eind van de middag voor mij (en dan werk ik), en de avond voor haar is voor mij 6 uur in de ochtend, dan ga je dus niet echt makkelijk bellen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:18 schreef DjinN het volgende:
pff nog maar 6 daagjes al lijkt het nog steeds een eeuwigheid voordat ie terugkomtToenstraks weer even met vriend via Skype gepraat
Doet me wel erg goed om zijn stem toch elke keer even te horen
Soms is ze om 6 uur online, soms om 4 uur :p maar ik heb dat wel is gedaan jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:56 schreef Tijgr het volgende:
Je kan toch best een keertje om 6 uur opstaan?
Vast wel eenmaal in de kart vergeet je even alles tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Tijgr het volgende:
Dat is de instelling! Ik ga nu karten, even m'n gedachten ergens anders op zetten, zover dat lukt..gelukkig ben ik al bijna over de helft!
Je bent over de helft van mij ja :pquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:00 schreef Tijgr het volgende:
Dat is de instelling! Ik ga nu karten, even m'n gedachten ergens anders op zetten, zover dat lukt..gelukkig ben ik al bijna over de helft!
2 maanden is nog niks.Gister hadden vriendlief en ik 6 maanden, en hij is er ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef Tijgr het volgende:
En morgen zijn we dan 'officieel' twee maanden samen, is ze er niet eens... dat wordt verstand op nul op m'n werk dan maar..
Karten is trouwens echt heel tof! Niet eens zo heel hard ingemaakt door de andere coureurs..
Allebei klote dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
2 maanden is nog niks.Gister hadden vriendlief en ik 6 maanden, en hij is er ook niet.
Dat eerste was ik ook van plan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef cygnusx het volgende:
Ik zat nog te denken om te regelen om bij mn vriendin iets leuks te laten bezorgen, roos of bloemetje of weet ik watmaar ze zit elke dag op ander hotel waarvan ik de adressen ook niet weet, laat staan kamernummers... dus lastig...
Even een algemene vraag, (vooral voor de enkele vrouwen hier.. maar goed) is het nog leuk iets te geven als je langskomt wanneer ze terugkomt van vakantie?... bloemetje is leuk voor de ouders, maar beetje vreemd om te geven denk iken verder weet ik niet echt wat..
Och als je der iets (persoonlijks) geeft van jou is toch altijd leukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef cygnusx het volgende:
Ik zat nog te denken om te regelen om bij mn vriendin iets leuks te laten bezorgen, roos of bloemetje of weet ik watmaar ze zit elke dag op ander hotel waarvan ik de adressen ook niet weet, laat staan kamernummers... dus lastig...
Even een algemene vraag, (vooral voor de enkele vrouwen hier.. maar goed) is het nog leuk iets te geven als je langskomt wanneer ze terugkomt van vakantie?... bloemetje is leuk voor de ouders, maar beetje vreemd om te geven denk iken verder weet ik niet echt wat..
Alle redenen voor jou dus om hier lekker weg te blijvenquote:
tip: e-cards zijn ook altijd leuk, en je krijgt een ontvangstbevestiging dus weet je wanneer ze m gelezen heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Tijgr het volgende:
En broodnodig ook.
Gelukkig heeft m'n vriendin het internet ontdekt! In een mailtje kan je toch een stuk meer kwijt dan in een smsje...
quote:Argento: 4 Days left![]()
![]()
![]()
Tijgr: 4 Days left![]()
![]()
![]()
DjinN: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Alxander : 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
MrManuel: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Argento: 3 Days left![]()
![]()
Tijgr: 3 Days left![]()
![]()
DjinN: 4 Days left![]()
![]()
![]()
Alxander : 4 Days left![]()
![]()
![]()
MrManuel: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg eh, niet weglopen voor je taak hè.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef cygnusx het volgende:
de komende dagen ben ik trouwens denk ik niet in de gelegenheid om een tussenstand te doen, dus dat is aan jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zeg eh, niet weglopen voor je taak hè.Ach hij komt ook even langs hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor jij nu niet ergens bovenop te liggen?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
quote:Argento: 2 Days left![]()
![]()
Tijgr: 2 Days left![]()
![]()
DjinN: 3 Days left
![]()
![]()
![]()
Alxander : 3 Days left
![]()
![]()
![]()
MrManuel: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 5 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knorjudith: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 7 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 8 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 8 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 10 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 13 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom dat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:18 schreef makkie88 het volgende:
mijn vriendinnetje ging op vakantie en komt niet meer bij mij terug
Dat kan ik nu ook vermelden. Ach, wat verwacht je anders als je vriendin naar Blanes gaat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:18 schreef makkie88 het volgende:
mijn vriendinnetje ging op vakantie en komt niet meer bij mij terug
En heel erg monogaam. Heb wel een beetje spijt dat ik het niet vooraf heb uitgemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef Tijgr het volgende:
Nou, dat ze braaf en veilig weer terugkomt?
Dat laatste = omdat ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
En heel erg monogaam. Heb wel een beetje spijt dat ik het niet vooraf heb uitgemaakt.
Het lijkt me wel duidelijk dat mijn vriendinnetje liever ander piemeltjes tijdens haar vakantie heeft. Vooraf uitmaken zou me de klap van het vreemdgaan besparen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat laatste = omdat ?
Omdat jij liever je piemel in andere meiden douwt tijdens je vakantie ?
Ah op die manier...wat een slettebakquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat mijn vriendinnetje liever ander piemeltjes tijdens haar vakantie heeft. Vooraf uitmaken zou me de klap van het vreemdgaan besparen.![]()
de mijne heeft zich anders na 3 dagen relatie keurignetjes gedragen @kretaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je anders als je vriendin naar Blanes gaat.
quote:Argento: 1 Day left
![]()
Tijgr: 1 Day left
![]()
DjinN: 2 Days left
![]()
![]()
Alxander : 2 Days left
![]()
![]()
MrManuel: 3 Days left
![]()
![]()
![]()
Roguee: 3 Days left
![]()
![]()
![]()
Gatenkaas: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
Omniaer: 5 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knorjudith: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 7 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 7 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 9 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 12 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me ook af hoe ik dinsdagavond begroet ga wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:22 schreef MrManuel het volgende:
Ik vindt het nu al spanned hoe ze me dinsdag avond begroet.. :p
Ik hoop op een hele lange superknuffel met daarna een intieme kus!quote:
quote:Argento: Today!
![]()
Tijgr: Today!
![]()
DjinN: 1 Day left![]()
Alxander : 1 Day left![]()
MrManuel: 2 Days left![]()
![]()
Roguee: 2 Days left![]()
Gatenkaas: 3 Days left![]()
![]()
Omniaer: 4 Days left![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 4 Days left![]()
![]()
![]()
knorjudith: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: vandaag zelfs twee tussenstanden...quote:Argento: today!
![]()
![]()
Tijgr: today!
![]()
![]()
DjinN: 1 Day left
![]()
Alxander : 1 Day left
MrManuel: 2 Days left
![]()
![]()
Roguee: 2 Days left
![]()
Gatenkaas: 3 Days left
![]()
![]()
Omniaer: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
knorjudith: 5 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 6 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 8 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 11 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha Mosselman, das een lange tijd nog... Wil je ook op de lijst? Welkom btwquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:31 schreef DeMosselman het volgende:
Nog twee weken te gaan, al één week verstreken
Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik voelde me precies hetzelfde. Het idee dat je geliefde zo ver weg is, dat is gewoon kut.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef RutgerJan het volgende:
succes/veel plezier voor de mensen die hun vriend(in) weer snel zien...
grom wat een kuttijd zeg zonder je geliefde... net haar nog even op msn gesproken maar baal dan zo zwaar dat je elkaar eigenlijk alleen even "spreekt" in de tijd die er dan "over" is... echt fokking beroerd... (naja voel me zo even)...
Straks maar even rondje hardlopen om mn mind te verzetten
Voor mij is morgen de laatste dag..quote:DjinN: Today!![]()
![]()
Alxander : Today!![]()
![]()
MrManuel: Today! (23:00 dus laat..)![]()
![]()
Roguee: 1 Days left![]()
Gatenkaas: 2 Days left![]()
![]()
Omniaer: 3 Days left![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 3 Days left![]()
![]()
![]()
knorjudith: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 10Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmm had ook al een poging gedaan om een post te maken, niet geheel wakker meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:21 schreef MrManuel het volgende:
* MrManuel trommelt op een trom
En de tussenstand van vandaag!:
[..]
Voor mij is morgen de laatste dag..![]()
Helaas komt ze wel pas laat terug..![]()
Maar kan niet wachten tot ik haar weer kan knuffelen en kussen en meer..![]()
* MrManuel verlangt naar zijn lieve Malou!![]()
Naja mijn lijst is de goeie (Niet dat die van jou slecht is.. maar wel verkeerd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:26 schreef RutgerJan het volgende:
[..]
mmm had ook al een poging gedaan om een post te maken, niet geheel wakker meer
Ah leuk, maar nu dus weer back on the list hoor ik?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:10 schreef Nero22 het volgende:
GOOOOOEEEEDEMORGEN!
Net terug van vakantie met mijn lieverd. Het was geweldig om haar weer te zien. Ik moet nu weer 5 daagjes. Zaterdagnacht komt ze thuis, dus zondag zie ik haar weer.
Ja hoor, zet me er maar weer bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ah leuk, maar nu dus weer back on the list hoor ik?welcome back!
Vandaag is voor mij de laatste dag..quote:DjinN: Today!![]()
![]()
Alxander : Today!![]()
![]()
MrManuel: Today! (23:00 dus laat..)![]()
![]()
Roguee: 1 Days left![]()
Gatenkaas: 2 Days left![]()
![]()
Omniaer: 3 Days left![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 3 Days left![]()
![]()
![]()
knorjudith: 4 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nero22: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 10Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doppawoppa: 11 Days left
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Roguee: Today!
Gatenkaas:1 Day left
Omniaer: 2 Days left![]()
Cygnusx: 2 Days left![]()
knorjudith: 3 Days left![]()
![]()
![]()
Nero22: 4 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 4 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 4 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
Beaudelaire: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doppawoppa: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha Fokkers,quote:
Ik heb het idee dat de lijst niet helemaal meer klopt...quote:Gatenkaas:Today
Omniaer: 1 Days left
Cygnusx: 1 Days left![]()
knorjudith: 1 Days left
Nero22: 3 Days left![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 3 Days left![]()
![]()
Underskor: 3 Days left![]()
![]()
Beaudelaire: 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doppawoppa: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste vriendjes/vriendinnetjes zijn er (bijna)!quote:Cygnusx: Today
knorjudith: Today
Nero22: 2 Days left![]()
Isetmyfriendsonfire: 2 Days left![]()
Underskor: 2 Days left![]()
Beaudelaire: 4 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
RutgerJan: 7 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doppawoppa: 8 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, da's niet zo lekker... Zonde van je vakantie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Omniaer het volgende:
Mijn naam mag er tussen weg, want de mijne is er weer!![]()
Hele gezin ziek, waarschijnlijk voedselvergiftiging dus zijn maar eerder terug gekomen, gelukkig nu weer beter & beter voor mij![]()
Sterkte voor de mensen die nog even moeten!
Dan zul je nog één van de weinigen zijn...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:41 schreef soccergirl-15- het volgende:
Oh volgende week mag ik er ook bij
quote:Nero22: Tomorrow
Isetmyfriendsonfire: Tomorrow
Underskor: Tomorrow
Beaudelaire: 3 Days left![]()
![]()
RutgerJan: 6 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doppawoppa: 7 Days left![]()