O ja, helemaal vergeten en dat terwijl ik het toch regelmatig doe als ze gewoon thuis is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
16.
Maareh, Nick; op MSN kan je ook een videogesprek houden.
Haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O ja, helemaal vergeten en dat terwijl ik het toch regelmatig doe als ze gewoon thuis is.
Nja, ik hoef nog maar 4 daagjes. Die vliegen wel zo voorbij.quote:
En ik ben mijn broertje naar de kapper brengen. Misschien zie ik je nog.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nja, ik hoef nog maar 4 daagjes. Die vliegen wel zo voorbij.
Ik ben nu even naar de kapper. Daaog.
Niet gezien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En ik ben mijn broertje naar de kapper brengen. Misschien zie ik je nog.
Waar is jouw 'dinnetje (ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef cygnusx het volgende:
Ik hoop ook nog is ff een keer te kunnen skypen of msnnen...
VSquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar is jouw 'dinnetje (ook alweer?) heen?
Vrouwen... waar ben je zonder ze?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:10 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik vind het btw wel heel schattig om te lezen dat jullie je vriendinnetjes zo oprecht missen
Nieuwe dag!quote:De tussenstand van vandaag:
Hojdhopper: 1 Day left
Nero22 : 3 Days left![]()
![]()
Argento: 9 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 14 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil es.quote:
Waarom dat? Omdat je hem nog niet verwachtte?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Stil es.
Mijn 'scharrel' was gister al terug gekomen. Er gingen allemaal alarmbellen af en schoot meteen in de stress. Durf helemaal niks![]()
Dus hem nog niet gesproken.
sms hem iets als "Hey, hoe was je vakantie?"... wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Stil es.
Mijn 'scharrel' was gister al terug gekomen. Er gingen allemaal alarmbellen af en schoot meteen in de stress. Durf helemaal niks![]()
Dus hem nog niet gesproken.
Ik heb zijn nr. niet eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sms hem iets als "Hey, hoe was je vakantie?"... wat is het probleem dan?
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kantquote:Waarom dat? Omdat je hem nog niet verwachtte?
Het is gewoon de jongen die je leuk vindt / op verliefd bent of hebben jullie wel degelijk iets?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ik heb zijn nr. niet eens
[..]
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kant), maar vind het zo moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en spelletje mee te spelen etc. Naja komt wel goed en anders maar niet
Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
hihihi myn biatchzzsss shinen harder dan duh zonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het is gewoon de jongen die je leuk vindt / op verliefd bent of hebben jullie wel degelijk iets?
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihihi myn biatchzzsss shinen harder dan duh zon
Mannen houden er wel van als de vrouwen ook een beetje initiatief tonen, of spontaniteit. dus houd je niet in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Ja ook dat... maar het is allemaal zooo vaag (ook van mijn kant hoor, eigenlijk denk ik voornamelijk van mijn kant), maar vind het zo moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en spelletje mee te spelen etc. Naja komt wel goed en anders maar niet
Ik heb vandaag alsnog ff kort gemsnned, nu was ik er gelukkig welquote:Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
net wat hierboven gezegd is: neem zelf ook initiatief. Is leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:50 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie het nog beetje vol? Nog nieuws ontvangen van jullie vriendinnetjes? Zijn er ook mensen die bewust geen contact hebben met de vakantieganger?
Even normaal doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik seg tog swa, myn biatchezzz shinen hardur dan duh zonnnn
Waar ben je heen geweest? Hier in de stad kun je toch heul nie shoppen nie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben shoppend de dag doorgekomen, dat werkt echt als afleiding.![]()
Vriendjelief was gister online, toen ik pas om 2 uur thuis kwam.Weer gemist, zucht.
Nee, hier kan dat niet, haha. Ik was vandaag naar Arnhem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest? Hier in de stad kun je toch heul nie shoppen nie?
En dat is wel kut ja...
Arnhem, daar ben ik nog nooit geweest. Nja, niet voor kleren.... Ik heb nou niet bepaald het idee dat daar veel zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, hier kan dat niet, haha. Ik was vandaag naar Arnhem.Mijn oude woonplaats, dus niks onbekends.
Arnhem is een leuke stad om te shoppen, maar kan niet tippen aan Utrecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Arnhem, daar ben ik nog nooit geweest. Nja, niet voor kleren.... Ik heb nou niet bepaald het idee dat daar veel zit.
Ik moest werken, dus dat was ook wel afleiding. Morgen koffer pakken, dus dan ben ik ook weer... een half uurtje bezig.
Amsterdam, en dan voornamelijk om de Bijenkorf en de P.C.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Arnhem is een leuke stad om te shoppen, maar kan niet tippen aan Utrecht.
Half uurtje maar? Wow.
In Amsterdam heb je 20 keer dezelfde winkel, of verschillende winkels met precies dezelfde inhoud. Geef mij maar Utrecht, keer op keer variatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Amsterdam, en dan voornamelijk om de Bijenkorf en de P.C.![]()
Ja, half uurtje. Ik heb niet zoveel kleding. Volgens mij hoef ik niet eens te kiezen wat ik mee hoef te nemen...
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je 20 keer dezelfde winkel, of verschillende winkels met precies dezelfde inhoud. Geef mij maar Utrecht, keer op keer variatie.
Welke broodjeszaak?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?
Broodjeszaak Mario of zo. Schijnt heel goed te zijn...quote:
Die zit aan de gracht als je vanaf het station komt naar links en dan rechts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... Utrecht is ook leuk hoor, zeker! Pas nog geweest. En als we dan toch aan de SC zitten: waar zit die broodjeszaak van Mario nou?
O ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:33 schreef Superlam het volgende:
[..]
Die zit aan de gracht als je vanaf het station komt naar links en dan rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |