Je ligt op de grond? Je kunt toch gewoon de ene voet voor de andere zetten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef Brerius het volgende:
Zeg wat is gezond om te rennen 30 min of 45 of 60 min. Wel op een loopband, want in het bos doe ik het niet meer, lig meer op de grond dan dat ik aan het rennen ben![]()
?
Hoeveel pauzes nemen of gewoon de hele rit in een keer uitzingen?
Voldoening heet dat, niet spierpijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef geppie het volgende:
Les 1 en 2 van Evy gedaanben helemaal trots op mezelf. Wel gígantische spierpijn
Hangt van jezelf af idd.. Ik loop graag aan 1 stuk door zonder pauzes. Ik loop zelf vaak 3k om ff snel te trainen en 5 of 10k als testcase en om bij te houden of er progressie in de tijden zit. (ik doe niet aan loopband)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:08 schreef Brerius het volgende:
Zeg wat is gezond om te rennen 30 min of 45 of 60 min. Wel op een loopband, want in het bos doe ik het niet meer, lig meer op de grond dan dat ik aan het rennen ben![]()
?
Hoeveel pauzes nemen of gewoon de hele rit in een keer uitzingen?
Oei heb je wel goeie schoeisel dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:23 schreef El_Borracho het volgende:
4 lessen uitgelopen van het Start to run programma en ik kan nog amper gaan, knieën volledig ontstoken.
Lopen, het is niets voor mij.
Ik heb gewone loopschoenen van Puma. Het probleem is volgens mij een verkeerde loophouding, vroeger droeg ik steunzolen omdat ik m'n voeten te fel naar binnen plaatste.quote:
Ga naar een speciaal zaak, die maken een filmpje van je loop techniek en daar krijg je dan schoenen op aangewezen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb gewone loopschoenen van Puma. Het probleem is volgens mij een verkeerde loophouding, vroeger droeg ik steunzolen omdat ik m'n voeten te fel naar binnen plaatste.
Run2day, runnersworld etcquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:52 schreef Tsunade het volgende:
Leuk topic! Ik ren altijd maar wat, jog dan 45 min, ik doe het puur als cardio om vet te verbranden. Ik vond t vreselijk in het begin maar krijg er nu wel lol in moet ik zeggen! Van de week nieuwe loopschoenen kopen, iemand nog tips waar?
Dank je wel:)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:22 schreef chacama het volgende:margrietjeO
Zal voorlopig niet kunnen rennen. Heb dus sinds afgelopen woensdag bronchitus. Gisteren bij de huisarts geweest en daar medicijnen meegkregen. Even een weekje uit de running dus. Helaas.
Dat heeft de huisarts me gisteren ook aangeraden, maar ik moet nu eerst twee weken "niksen" (enkel zwemmen mag als sport) door overbelasting en ontsteking rond de patella. Verder moet ik ontstekingsremmers nemen, ijs erop leggen e.d.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:37 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Ga naar een speciaal zaak, die maken een filmpje van je loop techniek en daar krijg je dan schoenen op aangewezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |