Ik denk dat het voor hem ook een kwestie is van aantonen dat het goed zitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan mij dat gewoon niet voorstellen. Iemand met een vermogen als Wes krijgt toch advies over dit soort zaken? Iemand, wie dan ook, met een eigen zaak of vermogen trouwt toch op huwelijkse voorwaarden?
Dus toch een golddigger of is Wes zo dom?![]()
Dat zegt niemand.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Vivi het volgende:
Alsof het onmogelijk is om je vent die onnoemlijk veel geld heeft ook echt leuk te vinden.
Lekker slim van hem, hij trouwt toch niet voor het eerst hij weet toch hoe het kan gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem ook een kwestie is van aantonen dat het goed zitAlles delen onder het mom van "we gaan nooit uit elkaar"
![]()
En Yo heeft het in zoveel interviews al aangegeven, ik snap nou écht waarom mensen idd de titel golddigger geven. Tja als je zelf alleen maar armoe hebt gekend is dit idd "het beste". Arm kind.
Zo'n lelijke kabouter welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Vivi het volgende:
Alsof het onmogelijk is om je vent die onnoemlijk veel geld heeft ook echt leuk te vinden.
quote:
Goed advies krijgen en goed advies willen aannemen zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan mij dat gewoon niet voorstellen. Iemand met een vermogen als Wes krijgt toch advies over dit soort zaken? Iemand, wie dan ook, met een eigen zaak of vermogen trouwt toch op huwelijkse voorwaarden?
Dus toch een golddigger of is Wes zo dom?![]()
Ik geloof dan ook niet dat het waar is, wat 'de bladen' over die huwelijkse voorwaarden schrijven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed advies krijgen en goed advies willen aannemen zijn twee verschillende dingen.
Overigens vind ik het voor iemand die al een kind heeft zeker niet handig, je benadeelt daarmee altijd het kind wat je al had.
Nou ja, je ziet wel vaker dat voetballers daar intrappen hoor. Keer op keer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat het waar is, wat 'de bladen' over die huwelijkse voorwaarden schrijven.
Hij zal dan wel verblind door liefde zijn voor Yo, maar er zullen heus wel beschermende clausules zijn
Misschien is hij idd van alle kanten gewaarschuwd door zijn zaakwaarnemers en heeft Yo hem er van weten te overtuigen dat het op deze manier toch allemaal veel romantischer isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet wel vaker dat voetballers daar intrappen hoor. Keer op keer.
Er was laatst een artikel in de bladen waarbij diverse FOK!ers 'de insiders' waren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Jullie geloven toch niet echt wat er in die bladen staat he? En dan altijd die "insiders"....
Wacht maar af, over een paar maanden blijkt dat we het toch goed haddenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was laatst een artikel in de bladen waarbij diverse FOK!ers 'de insiders' waren.
Da's andere koek, natuurlijk!
Jij hoort alles in de grachten natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Wacht maar af, over een paar maanden blijkt dat we het toch goed hadden
Zaterdag zit ik vooraan bij de gay Pride, daar is altijd een hoop te zien op SHO gebied.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij hoort alles in de grachten natuurlijk
Ook een reportage met Dries in gele zwemslip?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik vooraan bij de gay Pride, daar is altijd een hoop te zien op SHO gebied.
Ik zal eens even kijken of ik hem op de foto krijg..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook een reportage met Dries in gele zwemslip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |