Tja door die ronding bovenop lijken het echt net siliconen maar waarschijnlijk is ze gewoon gezegend met volle stevige borsten (voor zolang het duurt danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
"Die zitten er toch nog wel?!"
[ afbeelding ]
quote:Sappige roddel: Yolanthe gooide water over installatie van Armin na feest in Huis ter Duin vanwege draaien J Smit... Mocht niet in publiciteit.
Na Jacqueline Govaert kun je niet dieper meer zinken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Armin van Buuren? Waarom zou die godsnaam iets van J Smit draaien?
Het staat hem anders prima. Jalours?quote:
Nee heb het zelf net zo. Jij Jalours?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Het staat hem anders prima. Jalours?
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Nee heb het zelf net zo. Jij Jalours?
Mwah, gaat ook vervelen. Niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.
Ongelimiteerde mogelijkheden is daar juist een antithese van, zou je denken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah, gaat ook vervelen. Niet?
Nee zijn kapsel bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.
En als je ze meeneemt naar het strand en wordt bestolen, krijg je te horen dat je dom bent omdat je ze bij je hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wel dom om je paspoorten in je huisje te laten liggen.
Nou zeg. Uberhaupt (sorry, m'n umlaut doet het niet) vergelijken met dat rare woord wat je net gebruikte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Marble het volgende:
Waarom hebben ze überhaupt (sorry n_z, moeilijk woord) nog paspoorten nodig, iedereen kent ze toch?
Ben jij een man?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef Marble het volgende:
Ik denk dat Yolanthe toch wel by far de bekendste voetbalvrouw ter wereld is nu. Als je ziet in hoeveel landen die fotocampagne (sorry n_z, meer dan 3 lettergrepen) van Gracia uitkwam. Nou ja, misschien op Victoria Beckham en die presentatrice die half aangerand werd en plein public door Casillas () na. Maar toch zeker wel top 3.
Mag je dan geen verlekkersmiley achter de naam van een voetballer zetten? Ik kreeg het mijn toetsenbord niet uit zonder, ook al is het nog zo'n MCP.quote:
quote:'Roof wraakactie Gerda Smit?'
van onze redactie
AMSTERDAM - De inbraak in de villa van Yolanthe en Wesley Sneijder is meteen dankbaar onderwerp voor grappen op Twitter.
Het beroemde kersverse echtpaar was niet aanwezig in de gehuurde villa toen in de nacht van zondag op maandag paspoorten, geld, kleding en juwelen werden gestolen.
Gebruikers van Twitter zijn na het lezen van het nieuws meteen los gegaan met grappen. De moeder van Yolanthe's ex Jan Smit is lijdend voorwerp. Naar aanleiding van het lied 'Alles is weg' (Alles is weg.... alles.., de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.... weg, alles is weg), dat vorig jaar na een interview met Gerda werd gemaakt, weten de Twitteraars wel wie deze inbraak heeft gepleegd...
Ze grappen dan ook vooral dat Gerda hoogstwaarschijnlijk uit was op wraak. Zou hier een nieuwe hit in zitten?
Niks. Als je aan de verkeerde kant van het kanaal in Helmond woont.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:12 schreef Martin1234 het volgende:
Wat is er met het zwembroekje van Wesley?
Cheryl Cole, Milene Domingues, Adriana Karembeu, Abigail Clancy, Coleen Rooney, Kira Eggers, Sylvie van der Vaart, om er maar wat te noemen vergeten we even?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef Marble het volgende:
Ik denk dat Yolanthe toch wel by far de bekendste voetbalvrouw ter wereld is nu. Als je ziet in hoeveel landen die fotocampagne (sorry n_z, meer dan 3 lettergrepen) van Gracia uitkwam. Nou ja, misschien op Victoria Beckham en die presentatrice die half aangerand werd en plein public door Casillas () na. Maar toch zeker wel top 3.
Ik weet wel zeker dat die bekender zijn. De bruiloft van Wes&Yo was wel nieuws in aardig wat landen, maar verder hoort men buiten Italie en Nederland zelden iets over Yolanthe denk ik. Die Engelsen staan dagelijks in de tabloids. En die Domingues is helemaal hot in Brazilie, dat tikt ook iets harder aan met 200 miljoen inwoners...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef bloodymary het volgende:
Zijn denk ik inderdaad niet zo bekend. Ik ken alleen Cheryl Cole en Sylvie van der Vaart.....
Is dat glimmende niet omdat de zwembroek nat is?? Dat heb je wel eens vlak na het zwemmen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef GeenWijn het volgende:
die broek van wesley.... zag er toch niet uit? 2 maten te klein en zo glimmend ook...
Bron en het hele artikel.quote:San Antonio - De inbrekers die zondagnacht de vakantievilla van het kersverse bruidspaar Wesley Sneijder en Yolanthe leegroofden, hebben een kluis meegenomen waarin zo'n 70.000 euro aan contanten lag.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron en het hele artikel.
Wtf, 70.000 euro cash in je kluis hebben liggen. Er bestaan toch CC's?
Volgens het artikel alleen met Patrick en Ros. Sounds fishy.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
En met hoeveel vrienden en vriendinnen waren ze daar wel niet?
Je weet maar nooit, misschien moeten de daders daar wel gezocht worden.
Hmmmm. Als zij 'het beste' als een synoniem voor 'zoveel mogelijk geld' beschouwt , dan heeft ze gelijk ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Vivi het volgende:
Iig die 2 vriendinnen van Yo, Die Lauretta die ook in ONM zit/zat en die Jennifer Cooke of hoe heet dat mens. Oh, en volgens de "kwaliteitslectuur" die ik net ff dooorbladerde bij het boodschappen doen is Wes in gemeenschap van goederen getrouwd en was Yo's commentaar op haar zogenoemde "golddigger"-schap:
" Iedereen probeert toch het beste uit zijn leven te halen? Ik dus ook."
Gelijk heeft ze.
Ik kan mij dat gewoon niet voorstellen. Iemand met een vermogen als Wes krijgt toch advies over dit soort zaken? Iemand, wie dan ook, met een eigen zaak of vermogen trouwt toch op huwelijkse voorwaarden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef Vivi het volgende:
is Wes in gemeenschap van goederen getrouwd en was Yo's commentaar op haar zogenoemde "golddigger"-schap:
" Iedereen probeert toch het beste uit zijn leven te halen? Ik dus ook."
Gelijk heeft ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |