Tja door die ronding bovenop lijken het echt net siliconen maar waarschijnlijk is ze gewoon gezegend met volle stevige borsten (voor zolang het duurt danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
"Die zitten er toch nog wel?!"
[ afbeelding ]
quote:Sappige roddel: Yolanthe gooide water over installatie van Armin na feest in Huis ter Duin vanwege draaien J Smit... Mocht niet in publiciteit.
Na Jacqueline Govaert kun je niet dieper meer zinken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Armin van Buuren? Waarom zou die godsnaam iets van J Smit draaien?
Het staat hem anders prima. Jalours?quote:
Nee heb het zelf net zo. Jij Jalours?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Het staat hem anders prima. Jalours?
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Nee heb het zelf net zo. Jij Jalours?
Mwah, gaat ook vervelen. Niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.
Ongelimiteerde mogelijkheden is daar juist een antithese van, zou je denken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah, gaat ook vervelen. Niet?
Nee zijn kapsel bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Best een beetje op Yolanthe ja, dat wil ik best eerlijk toegeven. Het is toch een droomleven wat ze voor zichzelf gefixt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |