Goooodver.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dem Slackers - Let's Go EP op Soundcloud te beluisteren. Ben niet helemaal weg van Dem Slackers, maar die Clouds remix.![]()
Ziek trouwens, die lui van Clouds zijn 2 gastjes uit Schotland van een jaartje of 18, echt nog maar anderhalf jaar bezig ofzo en binnenkort releases op Turbo Recordings en Fake Blood's aanstaande label..![]()
hier wat meer nummers van ze en info.
Ik zat hem net te luisteren, wat een faal zeg, die gast loopt gewoon zijn eigen label te promoten. Met een feest met de titel I Love Techno mag je de keuze van tracks wel een beetje aanpassen, en niet continu met die idiote bangers komen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:48 schreef N-E-R-D het volgende:
I Love Techno Electro 2010 Mixed by Steve Aoki is vandaag ook uit.
Wat is het trouwens voor iets belachelijks dat het nog steeds I Love Techno heet als er 0 techno platen op de cd staan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zat hem net te luisteren, wat een faal zeg, die gast loopt gewoon zijn eigen label te promoten. Met een feest met de titel I Love Techno mag je de keuze van tracks wel een beetje aanpassen, en niet continu met die idiote bangers komen.steve's time
Het kan wel, de compilatie van Boys Noize van 2 jaar geleden een mooie mix met techno en electro, maar ik denk dat de echte techno liefhebbers al lang niet meer gaan. En ook al was het i love electro, dan hadden ze Steve Aoki nog niet die compilatie moeten laten maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is het trouwens voor iets belachelijks dat het nog steeds I Love Techno heet als er 0 techno platen op de cd staan?Leuk dat ze over gaan op electro hoor, maar rename je cd dan ook
Beatport is een 320 kbps .mp3 en iTunes is een 256kbps .aac (geloof ik). Oftewel zo goed als hetzelfde.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:57 schreef Slickk het volgende:
ZZT - ZZafrika was gisteren (5 oktober) officieel uit. Heb de single maar in iTunes gekocht.Vind het wel raar dat op Beatport een nummer ¤2,17 kost en in iTunes ¤0,99... Wat is het grote verschil dan eigenlijk?
Mja, dat dacht ik dus ook al maar dat vind ik niet bepaald het dubbele bedrag waard om eerlijk te zijn. Daarnaast gaat het betalen makkelijker bij mij in iTunes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beatport is een 320 kbps .mp3 en iTunes is een 256kbps .aac (geloof ik). Oftewel zo goed als hetzelfde.
Sowieso is Beatport altijd belachelijk duur geweestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beatport is een 320 kbps .mp3 en iTunes is een 256kbps .aac (geloof ik). Oftewel zo goed als hetzelfde.
Ik las ook ergens dat die 2 formaten/kbps echt héél erg vergelijkbaar zijn, dus het boeit geen hol idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:42 schreef Slickk het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik dus ook al maar dat vind ik niet bepaald het dubbele bedrag waard om eerlijk te zijn. Daarnaast gaat het betalen makkelijker bij mij in iTunes.Afijn, bedankt in ieder geval, ik dacht misschien is er nog een ander verschil.
Klopt ja, een 192 MP3 is vergelijkbaar met een 128 kbit AAC geloof ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 03:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat die 2 formaten/kbps echt héél erg vergelijkbaar zijn, dus het boeit geen hol idd.
Aah, het eerste nummer van Beataucue minimix (http://soundcloud.com/beataucue/bccradio1minimix)quote:
Die Hey Today! remix is inderdaad wel sickquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:08 schreef Slickk het volgende:
[..]
Aah, het eerste nummer van Beataucue minimix (http://soundcloud.com/beataucue/bccradio1minimix)
Echt lekker nummer !
Erol Alkan, Paul Chambersquote:Line-up:
2manydjs (live)
Soulwax
Erol Alkan
MIXHELL
Goose
Paul Chambers
Yeah! dikke line-up! Heb men kaartje al besteld want ik wist wel dat het goed zou komen. Vandaag is ook mijn ZZT ZZafrika t-shirt van het turbo hoofdkwartier binnen gekomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef Slickk het volgende:
Inderdaad, volgens @henzelunddisco komt er donderdag weer een update
Trouwens, ik wil hier echt heen, line-up is geupdate;
http://www.facebook.com/event.php?eid=153188871378518
Soulwaxmas presents 2manydjs live + Soulwax and very special guests.
[..]
Erol Alkan, Paul ChambersNu alleen nog vrienden zien te regelen... Wel mooi in het weekend oftewel weekend-ov
Wow mooi feestje, Digitalism komt ook begreep ik uit de comments. Die draaien ook heerlijk, veel harder dan op de cd. Op Revolt draaiden ze nog mijn favoriet:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef Slickk het volgende:
Inderdaad, volgens @henzelunddisco komt er donderdag weer een update
Trouwens, ik wil hier echt heen, line-up is geupdate;
http://www.facebook.com/event.php?eid=153188871378518
Soulwaxmas presents 2manydjs live + Soulwax and very special guests.
[..]
Erol Alkan, Paul ChambersNu alleen nog vrienden zien te regelen... Wel mooi in het weekend oftewel weekend-ov
Volgens http://www.datatransmission.co.uk/viewnews/5806/ is de release op 29 november..quote:The album, also called Delicacies, features nine unmixed dancefloor-aimed tracks, as well as bonus mix of the tracks recorded live in the duo’s studio.
Tracklist:
UNMIXED
1. Aspic
2. Nerve Salad
3. Casu Marzu
4. Thousand Year Egg
5. Skin Cracker
6. Hákarl
7. Sweetbread
8. Ortolan
9. Fugu
MIXED
1. Sweetbread
2. Hákarl
3. Nerve Salad
4. Casu Marzu
5. Skin Cracker
6. Aspic
7. Thousand Year Egg Drumappella
8. Ortolan
Klopt, ik heb het laatste uurtje van Digitalism gezien (en dat was ook een dj set) maar heb volgens mij niks van hun eigen cd gehoord.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Wow mooi feestje, Digitalism komt ook begreep ik uit de comments. Die draaien ook heerlijk, veel harder dan op de cd. Op Revolt draaiden ze nog mijn favoriet:
Blegh, ik wou echt zoooo graag naar Superrauw, maar die avond ook iets anders wat ik niet kan missen. Lijkt me echt een gave avond - gewoon Rauw maar dan met hele vette artiesten. Bartbmore lijkt me ook tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:09 schreef Darkestrah het volgende:
Kaartjes voor Superrauw op het ADE zijn in the pocket.
Mja, dat natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:09 schreef N-E-R-D het volgende:
Ook geen Superrauw voor mij dus ga maar naar STRP op 27 nov dan. Had liever gewoon naar allebei gegaan
Nicequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:02 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Yeah! dikke line-up! Heb men kaartje al besteld want ik wist wel dat het goed zou komen. Vandaag is ook mijn ZZT ZZafrika t-shirt van het turbo hoofdkwartier binnen gekomen.![]()
Vandaag is ook de nieuwe ep van Fukkk Offf uit op BP, en als het goed is staat straks Kleine Traume van DIM op BNR straks ook op BP.
Hmm, nice.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:48 schreef Darkestrah het volgende:
Met die vrienden is het herkenbaar, mijn directe vriendengroep geeft niet zoveel om muziek, en al helemaal niet om concerten/festivals.
Gelukkig heb ik iemand leren kennen waarmee ik overal heen kan gaan. Daardoor kon ik afgelopen jaar ook naar Révolt, ben naar Pukkelpop geweest met hem, en nog een stuk of 15 concerten. Handig.
Te gelikt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:04 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zou sowieso naar SLWXMS gaan, dat fabulous ziet er veel te gelikt uit.
Lekkere mix van Busy P. en Brodinski :
http://soundcloud.com/har(...)haunted-mansion-2010
moraal van het verhaal: kaarten kopen voor STRPquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook naar STRP! Maar ik krijg heel misschien kaarten voor Fabulous dus ik wil nog niet bestellen.En dan zul je zien dat ik die kaarten niet krijg en dat STRP dan uitverkocht is.
quote:http://twitter.com/#/SnoopDogg/status/27964525186Snoop Dogg: Ayo where my favorite German player at?!?!? make sure ya follow @boysnoize and @boysnoizerec n look out for our collabo track. CHUCCHH!!!
quote:http://twitter.com/#/edbangerrecords/status/27963018716Busy P: @boysnoize can you put me on your list for tomorrow Alex ? I'll be in Dam around noon x p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |