Ey.quote:
Groningenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef BunnyCookii het volgende:
Kutbagger.
Groetjes van een Groninger.
Waarom neem jij vlees in je mond terwijl je dat nog nooit geproefd heb?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:27 schreef BunnyCookii het volgende:
Kutbagger.
Groetjes van een Groninger.
Ah, dat ruik ik dus!quote:
sinds 6 weken in veldhovenquote:
Tuurlijk.quote:
Hahaha, Boer!quote:
Vuchtquote:
Om te proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:28 schreef Chinless het volgende:
[..]
Waarom neem jij vlees in je mond terwijl je dat nog nooit geproefd heb?
Wie zegt dat ik daar woon? Dat het er staat is alleen maar een dekmantelquote:
Maak niet uit, alles boven de lijn eindhoven - tilburg - breda - roosendaal - bergen op zoom, faalt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar woon? Dat het er staat is alleen maar een dekmantel
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maak niet uit, alles boven de lijn eindhoven - tilburg - breda - roosendaal - bergen op zoom, faalt.
Alles onder eindhoven ook btw
Alles boven en onder Eindhoven dus. Oke heel Nederland faalt dus volgens jou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maak niet uit, alles boven de lijn eindhoven - tilburg - breda - roosendaal - bergen op zoom, faalt.
Alles onder eindhoven ook btw
Wat een grappige fop maak je daar. :3 :3 :3quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom het pleonasme in de TT, TS?
Ik ben er erg mee in mijn nopjes, dat begrijp je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een grappige fop maak je daar. :3 :3 :3
lukt niet.quote:
Doe een triforce.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
lukt niet.
Bericht is leeg.
even wat verzinnen dan
Welke wijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar woon? Dat het er staat is alleen maar een dekmantel
Graafsewijk?quote:
quote:
Centrum?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef opgebaarde het volgende:
Even denken over een goede wijk in Den Bosch
Kan je lang denkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:50 schreef opgebaarde het volgende:
Even denken over een goede wijk in Den Bosch
Vergeet je dan niet iets, nu?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef Myraela het volgende:
In deze verder als de andere nachtbagger dicht is dan.
Beter als treinen kijken toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |