Dat is ook een kunst op zichquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo'n lang berichtje.. en dan eigenlijk gewoon niets zeggen...
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef aychelle het volgende:
ach, jullie kunnen het zelf natuurlijk zoveel beter!![]()
ik verzin wel een nieuw verhaaltje
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?
Ik dacht dat het een berichtje was wat je gevonden had van iemand..
Ow zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderen(heb het zelf bedacht
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Hoe houden jullie deze groep mensen buiten de deur?
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef aychelle het volgende:
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Even opgezocht in the urban dictionaryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Mmm... in dat geval vallen ze direct af, ik zoek ook nog een vrouw die wel weet hoe ze de zoekfunctie correct weet te gebruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:01 schreef MMUFC het volgende:
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..
quote:hoi spirit
ik heb jouw profiel gelezen. en ik heb der wel interesse in
je lijkt me een leuke gezellige vrouw .
en je ziet der leuk en lief uit.
en ik ben zekers voor dingen in wat je zelf ook doet . in jouw profiel
en ik ben zelf ook op zoek naar een serieus relatie
waar een echte liefde uit ken ontstaan.
der is niks mooiers dan echt ware liefde
en dit is mijn msn bassieXXX@live.nl en email adres . als je wel interesse der in hebt
groetjes henk
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lachequote:
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !quote:
Aan de ene kant is het wel lachen, maar eigenlijk toch triest.quote:
Het is gewoon niet eerlijk verdeeld op de wereld, waarschijnlijk krijg je als vrouw veel meer komisch leesvoerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Turbomuis het volgende:
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lache
Ik had er van de week ook eentje, nou ja, die was dan 30, maar toch. Op zich zou ik een vrouw er niet direct voor afwijzen als ze een kind heeft, maar als ik dan dit lees in het profiel, vraag ik me af wat ze zoekt, een partner of een nieuwe vader voor haar kindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profielquote:Hallo, Ik zoek een man die; (...) een vaderfiguur is (...) Kortom ik zoek eigenlijk iemand waarmee ik het huisje, boompje, beestje en kindje mee kan delen. (...)
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !
Kindje delen... gewoon een zwaard meenemen naar de eerste date, Salomo-stijl.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profiel.
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !quote:
No thanks, jij maakt me al genoeg aan het lachûh!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !
Mom i like to sleep with and never call again!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Veel mannen, maar ook vrouwen op die sites zijn echt te simpel voor woordenquote:
Ruudt!! Wat krijgen we nu? Wat heb ik gemist?! Wat is er met je cam-chickie gebeurd?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Ruudt het volgende:
Gesprekje begonnen met de reserve, geeft erge korte antwoorden en stelt weinig vragen terug..
Saai!
Dumpen die handel, als je het niet ziet zitten moet je gewoon eerlijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Heb gisteravond behoorlijk lang zitten kletsen met iemand op paiq. Leuk gesprek op zich, foto ook niet echt verkeerd, maar het is het allemaal net niet. Moet ik het nou nog een kans geven, in het kader van wat niet is kan nog komen, of de boel afkappen? (Waar ik heel slecht in ben, want ik ben een watje)
(Zelfde verhaal met iemand van RP die ik op msn heb. Ik ben hier echt niet goed in...)
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Heb gisteravond behoorlijk lang zitten kletsen met iemand op paiq. Leuk gesprek op zich, foto ook niet echt verkeerd, maar het is het allemaal net niet. Moet ik het nou nog een kans geven, in het kader van wat niet is kan nog komen, of de boel afkappen? (Waar ik heel slecht in ben, want ik ben een watje)
(Zelfde verhaal met iemand van RP die ik op msn heb. Ik ben hier echt niet goed in...)
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ruudt!! Wat krijgen we nu? Wat heb ik gemist?! Wat is er met je cam-chickie gebeurd?!
WTF? Wat een raar wijfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.Ze had namelijk al een haffel foto's gezien met haar.
Heb iig woensdagmiddag zitten cammen en toen ging ze midden in een gesprek "de was op hangen". Diezelfde avond en gisteren sprong ze een paar minuten na mijn begroeting op bezet.
Helaas pindakaas.
Ik zou zeggen, vertrouw op je vrouwelijke intuitie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Mja, ik zoek gewoon een reden, want ik weet het nog steeds niet zeker maar het is mij te toevallig dat je 2 dagen achter elkaar op bezet springt na mijn begroeting.quote:
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mja, ik zoek gewoon een reden, want ik weet het nog steeds niet zeker maar het is mij te toevallig dat je 2 dagen achter elkaar op bezet springt na mijn begroeting.
Jezus alweer een date, dat gaat snel zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!
Enniewee, NEXT!!!!!!
Om je gerust te stellen zal ik opbiechten dat ik vanavond ook een date had staan, die net een uur terug af heeft gezegd omdat.. I quote: "hij chagarijnig was en liever naar huis ging" na gezeik op zn werk. NOU... wat een knurft. Wederom voel ik me niet gedumpt gezien ik de beste jongen nog nooit heb ontmoet, maar stiekem ben ik dat natuurlijk wel een beetje...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!
Enniewee, NEXT!!!!!!
Om je gerust te stellen zal ik opbiechten dat ik vanavond ook een date had staan, die net een uur terug af heeft gezegd omdat.. I quote: "hij chagarijnig was en liever naar huis ging" na gezeik op zn werk. NOU... wat een knurft. Wederom voel ik me niet gedumpt gezien ik de beste jongen nog nooit heb ontmoet, maar stiekem ben ik dat natuurlijk wel een beetje...
Ik heb vanmiddag m'n haar laten milimeterenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.Ze had namelijk al een haffel foto's gezien met haar.
Heb iig woensdagmiddag zitten cammen en toen ging ze midden in een gesprek "de was op hangen". Diezelfde avond en gisteren sprong ze een paar minuten na mijn begroeting op bezet.
Helaas pindakaas.
Schatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
als ik niet zo chagerijnig was van het geen werk hebben en daarom liever thuis blijf was ik je komen opvrolijken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook een labiel wijf op RP. Daar krijg ik een interesse bericht van waar ik vriendelijk op reageer om vervolgens een geen interesse bericht terug te krijgen.
So far so good
Maar dat heeft ze nu al twee keer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |