Nou, ik heb toch wel even lopen vloeken hoor vanochtend. Rotbuik, rotlichaam, rotjoch...quote:
 Vooral ook omdat de afgelopen dagen m'n striae verder naar boven doortrekt en inmiddels niet meer netjes onder m'n navel zit...
 Vooral ook omdat de afgelopen dagen m'n striae verder naar boven doortrekt en inmiddels niet meer netjes onder m'n navel zit... 

Als ie er is is ie er en dan gaat ie niet meer weg hoor!
 Als ie er is is ie er en dan gaat ie niet meer weg hoor! 

wat super leuk!
 wat super leuk!  

Dat lijkt me ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef lily het volgende:
Volgens mij doe je het prima, zoals je hier overkomt tenminste.
en berusting is toch goed?

. En onbewust 'tegenhouden'  kan volgens mij niet....
 . En onbewust 'tegenhouden'  kan volgens mij niet....  Ik heb ook enorm uitgekeken naar de bevalling enzo, maar de tijd erna, daar had ik eerlijk gezegd helemaal niet zo over nagedacht. Daar groei je echt vanzelf in mee, go with the flow en wat Leonieke ook zegt: geniet lekker van de tijd die je nu met z'n tweetjes hebt, en rust goed uit... je krijgt nog genoeg voor je kiezen straks
  Ik heb ook enorm uitgekeken naar de bevalling enzo, maar de tijd erna, daar had ik eerlijk gezegd helemaal niet zo over nagedacht. Daar groei je echt vanzelf in mee, go with the flow en wat Leonieke ook zegt: geniet lekker van de tijd die je nu met z'n tweetjes hebt, en rust goed uit... je krijgt nog genoeg voor je kiezen straks   

". (ik zie me nog altijd uit het ziekenhuis vertrekken eigenlijk
 ". (ik zie me nog altijd uit het ziekenhuis vertrekken eigenlijk   en kan ook echt nog die gevoelens opwekken
 en kan ook echt nog die gevoelens opwekken  terwijl ik me er voor de bevalling totaal geen beeld kon van maken).
  terwijl ik me er voor de bevalling totaal geen beeld kon van maken).

ik heb het niet hoeven halen en het ook niet nodig gehad. Als het nodig is uiteindelijk dan kun je er zo een via de thuiszorg lenen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Saffier het volgende:
Het is augustus Flugel, dé maand waarin jij je Willem krijgt
Ik meen me te herinneren dat ik ergens heb gelezen dat ik een (baby)weegschaal in huis moet hebben.... maar ik kan het niet terugvinden. Hebben de llm-ers een weegschaal in huis of niet?

). De beide keren thuis was dus door VK.
). De beide keren thuis was dus door VK.

) op de keukenwegschaal
) op de keukenwegschaal   Niet supernauwkeurig maar zo kon ik wel zien of hij aankwam of niet.
 Niet supernauwkeurig maar zo kon ik wel zien of hij aankwam of niet.  

Het hangt per kraamzorginstantie af of je er wel of geen moet hebben, hier is het standaard verplicht bij borstvoeding, maar pas halen bij de uitleen na de geboorte. Dan heb je ongv 1 a 2 weken zo'n ding in huis (hangt er vanaf ook hoe je kindje het doet op de voeding) en daarna breng je het weer terug naar de uitleen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Saffier het volgende:
Het is augustus Flugel, dé maand waarin jij je Willem krijgt
Ik meen me te herinneren dat ik ergens heb gelezen dat ik een (baby)weegschaal in huis moet hebben.... maar ik kan het niet terugvinden. Hebben de llm-ers een weegschaal in huis of niet?

Nou ja, lang kan het nu écht niet meer duren en gelukkig ben je er zelf rustig onder!
  Nou ja, lang kan het nu écht niet meer duren en gelukkig ben je er zelf rustig onder! 
  En nu is het opeens augustus... volgende maand moet ik al gaan bevallen!
 En nu is het opeens augustus... volgende maand moet ik al gaan bevallen!   

Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iigquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:38 schreef Saffier het volgende:
Maffe ik heb 1 boekje, kraamzorgplan en een infopakket en daarin kan ik het niet terugvinden. Het is snel genoeg gehaald als het moet denk ik zo. En als ik het niet vergeet kan ik het dinsdag ook even aan de vk vragen, zij werkt vaker met dit bureau.

babywasjes en kamertje inrichten enzo
 babywasjes en kamertje inrichten enzo  dat zijn echt wel de leukste dingen om te doen
 dat zijn echt wel de leukste dingen om te doen  

Ik ben benieuwd naar je kamer
 Ik ben benieuwd naar je kamer 

Klopt, de kraamhulp neemt een unster mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iig

Maar we moesten eerst nog de zolder half verbouwen en daar een babykamer voor Graeme maken, en toen in deze kamer nog een muurtje slopen en toen lag het laminaat eronder weer niet goed enzo, en dan natuurlijk dus zorgen dat het een leuk kamertje word voor Anna, dus het was ook wel een groot project eigenlijk.
  Maar we moesten eerst nog de zolder half verbouwen en daar een babykamer voor Graeme maken, en toen in deze kamer nog een muurtje slopen en toen lag het laminaat eronder weer niet goed enzo, en dan natuurlijk dus zorgen dat het een leuk kamertje word voor Anna, dus het was ook wel een groot project eigenlijk. 

. 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.
 . 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.   

quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:
Claudia, een meisje! Echt leuk, meisjes zijn het leukste
Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.
Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje. 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.
 Echt! Meid, ik zit hier met het kippevel in mijn nek!
 Echt! Meid, ik zit hier met het kippevel in mijn nek!  
  Wat fijn!
 Wat fijn! 

Oooohhh wat goeddddquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:
Claudia, een meisje! Echt leuk, meisjes zijn het leukste
Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.
Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje. 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |