Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iigquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:38 schreef Saffier het volgende:
Maffe ik heb 1 boekje, kraamzorgplan en een infopakket en daarin kan ik het niet terugvinden. Het is snel genoeg gehaald als het moet denk ik zo. En als ik het niet vergeet kan ik het dinsdag ook even aan de vk vragen, zij werkt vaker met dit bureau.
Klopt, de kraamhulp neemt een unster mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:
Claudia, een meisje! Echt leuk, meisjes zijn het leukste
Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.
Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje. 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.
Oooohhh wat goeddddquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:
Claudia, een meisje! Echt leuk, meisjes zijn het leukste
Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.
Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje. 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |