abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84739812
Ik ben twee dagen weggeweest, maar nog steeds geen Willem? -O- Nou ja, lang kan het nu écht niet meer duren en gelukkig ben je er zelf rustig onder!

Claudia, wat leuk, een zusje voor Ivan! O+

Wij hebben lekker twee dagen gerelaxed in het Sanadome en uk was heerlijk actief, die vond het volgens mij ook wel prettig! :) En nu is het opeens augustus... volgende maand moet ik al gaan bevallen! :o
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:38:43 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84740157
Maffe ik heb 1 boekje, kraamzorgplan en een infopakket en daarin kan ik het niet terugvinden. Het is snel genoeg gehaald als het moet denk ik zo. En als ik het niet vergeet kan ik het dinsdag ook even aan de vk vragen, zij werkt vaker met dit bureau.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84742240
We hebben eindelijk de kinderkamer behangen, waardoor ik nu eindelijk kan gaan inrichten! Ik heb net al mijn hydrofiele luiers(18!), de washandjes, monddoekjes gestreken. Enige probleempje wat ik tegenkwam is dat de flanellen luiers & de molton onderleggers voor de wieg, dus niet meer uit elkaar kan houden. Ze zien er beide exact hetzelfde uit geloof ik |:(
Straks de eerste kleertjes wassen!

Flugel, mijn voorgevoel zegt dat je vanacht gaat bevallen, vraag me niet waarom :P
pi_84742291
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:38 schreef Saffier het volgende:
Maffe ik heb 1 boekje, kraamzorgplan en een infopakket en daarin kan ik het niet terugvinden. Het is snel genoeg gehaald als het moet denk ik zo. En als ik het niet vergeet kan ik het dinsdag ook even aan de vk vragen, zij werkt vaker met dit bureau.
Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iig :)

oh Noa heerlijk O+ babywasjes en kamertje inrichten enzo O+ dat zijn echt wel de leukste dingen om te doen :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:22:45 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84743481
Leuk he Noa O+ Ik ben benieuwd naar je kamer :Y

Huup ik zit bij 'Dat'.
Ylana
pi_84744101
Wij hadden bij Graeme ook geen weegschaal, de kraam had er wel 1 en woog hem elke dag.

We zijn vandaag bezig geweest in het kamertje. Het begint nu echt ergens op te lijken. Nog geen foto's, want het is nog niet af helaas. Maar nu duurt het echt niet lang meer, maar we zijn allebei echt super moe, dus lekker pizza besteld en morgen maar weer verder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:46:02 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_84744143
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Zit je bij Careyn? Daar hoefde het bij mij niet van iig :)
Klopt, de kraamhulp neemt een unster mee.
Ik zat ook bij Careyn :)
pi_84744893
Ik plaats wel een foto wanneer het (bijna) af is. Ik moet nog wachten op de lamp en het mandje die nog in bestelling staan. En verder nog wat leuke dingen neerzetten. Echt super leuk om te doen! Vermoeiend he Tessie om zo'n kamertje in elkaar te flansen. Er zit toch meer werk in dan van tevoren gedacht meestal.
Zaterdag heb ik trouwens een babyshower, heeft iemand van jullie dat gehad? Ik hoor het eigenlijk niet te weten, maar vanwege wat organisatorische probleempjes weet ik het al haha.
pi_84745026
Pfoe ja het is veel meer werk dan ik had gedacht. En dan doet mijn Lief eigenlijk nog het meeste omdat ik zo'n wrak ben :') Maar we moesten eerst nog de zolder half verbouwen en daar een babykamer voor Graeme maken, en toen in deze kamer nog een muurtje slopen en toen lag het laminaat eronder weer niet goed enzo, en dan natuurlijk dus zorgen dat het een leuk kamertje word voor Anna, dus het was ook wel een groot project eigenlijk.

Orea heeft een babyshower gehad. Was heel erg leuk! Leuk dat jij er ook 1 krijgt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84746786
Omdat Amber met 3w ruim 100gr onder haar geboortegewicht zat ivm het vele spugen door kma werd ons geadviseerd bij Tess er wel een te huren. Dit kon via de kraamzorg eb kostte 10euro voor een week.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:19:08 #236
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84747166
Ik heb even wat fotos gespamd van onze kleine Oona in het fototopic.
Straks de eerste nacht thuis, in haar nieuwe omgeving :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:19:46 #237
311481 K-loontje
het reuzenkind
pi_84747179
Claudia, een meisje! Echt leuk, meisjes zijn het leukste ;)

Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.

Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje O+ . 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan. O+
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:20:45 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84747225
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:

Wij zijn gisteren toch maar naar de termijnecho afspraak geweest die ik al had staan. Vooraf met het idee dat er waarschijnlijk niet veel anders te zien zou zijn dan afgelopen donderdag.

Maarrrr, we zagen een heel pril en heel mini knipperend rijstkorreltje O+ . 5 weken en 4 dagen zou ik volgens de echo zijn. Ondanks dat het geen garantie is, zijn we toch blij ermee. En verbaas ik me nog steeds over de prilheid ervan. O+
:o Echt! Meid, ik zit hier met het kippevel in mijn nek! :o *O* Wat fijn!
Natuurlijk geen garanties, maar toch... het knippert! *O* O+ *O*
pi_84747266
K-loontje goed nieuws! *O*
pi_84747304
K-loontje, wat goed!!! *O* *O* gefeliciteerd!
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:24:19 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84747395
K-loontje wat fijn dat er een hartje te zien was! *O* Joepie *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84747430
K-loontje, dat is geweldig nieuws!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:26:02 #243
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84747465
Kloontje, wat fijn *O* .
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:28:43 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84747575
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef K-loontje het volgende:

Oooohhh wat goedddd O+ ;( O+
Ylana
pi_84747751
Kloontje... Dat is echt zo fijn nieuws! Echt goed joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84747884
Superfijn K-loontje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:36:30 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84747946
K-loontje, wat een tof nieuws! *O*
pi_84748078
knipperen is goed, K-loontje ^O^
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 20:44:03 #249
5428 crew  miss_sly
pi_84748285
K-loontje, goed nieuws *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84748289
oooh k-loontje wat goed!! wat fijn zeg! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')