Het zegt wat over het nut van dergelijke wetgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:34 schreef Re het volgende:
[..]
dit is gewoon een vals dilemma natuurlijk... en zegt geheel niets over de rol van het OM hierin...
Klokkenluiders worden over het algemeen kapot gemaakt. En daar is deze wet weer een hulpmiddel in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De kleine bloggende klokkeluider stapt dan naar de Telegraaf of een echte krant om zijn verhaal te doen. Vaak heel wat effectiever dan in beroep gaan.
Of laten we de krant melding maken van schandalig optreden van het OM.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
"Ja we kunnen niet meer veilig ons woord op het internet plaatsen dus zetten we het in de krant" nee jij begrijpt het
Ik zie nergens een ja of nee op die vraag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die vraag heb ik beantwoordt: Het is geen argument voor wetgeving.
nee, het zegt iets over jouw discussietechnieken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zegt wat over het nut van dergelijke wetgeving.
Ik snap best dat je mij een probleem probeert aan te praten dat jij vervolgens gaat oplossen met fascistische wetgeving, maar ik heb die discussie al vaker gevoerd en ik neem een kortere weg: Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie nergens een ja of nee op die vraag.
de wetgeving is er al, je doet aangifte...quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zegt wat over het nut van dergelijke wetgeving.
Volgens mij vind het het gewoon leuk om lekker dwars te gaan hangen als het op dit soort onderwerpen aankomt...Of dat... Of je denk te werkelijk zeer lichtvoetig over wetgeving en dergelijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Aha. Nog zo iemand die pas met maatregelen wil komen als het kwaad al geschied is
En zijn mijn hypothetische zaken waar die wet nuttig kan zijn dan echt zo ondenkbaar?
Ah, jij wilt alle vrijheid van meningsuiting via bedrijven en instanties doen. Die zijn veel makkelijker te controleren dan individuele burgers. Ok.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of laten we de krant melding maken van schandalig optreden van het OM.
Als jouw site onterecht offline wordt gehaald, zullen er echt wel nieuwsdiensten zijn die daar melding van willen maken.
Kom op zeg wie houdt je voor de gek? Deze wet wordt amper besproken op NOS/RTL en in de bekende kranten. Laat staan dat gevolgen van een wet als deze aandacht zou krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als jouw site onterecht offline wordt gehaald, zullen er echt wel nieuwsdiensten zijn die daar melding van willen maken.
Je snapt er echt niks van he....quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, jij wilt alle vrijheid van meningsuiting via bedrijven en instanties doen. Die zijn veel makkelijker te controleren dan individuele burgers. Ok.
En ondertussen wacht je een week, verspreid de boodschap zich over het internet en is er wel een gek die jouw huis komt afbranden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Re het volgende:
[..]
de wetgeving is er al, je doet aangifte...
Duidelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap best dat je mij een probleem probeert aan te praten dat jij vervolgens gaat oplossen met fascistische wetgeving, maar ik heb die discussie al vaker gevoerd en ik neem een kortere weg: Nee.
Misschien omdat mensen bij de NOS en RTL niet zo paranoia zijn als een aantal mensen hier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kom op zeg wie houdt je voor de gek? Deze wet wordt amper besproken op NOS/RTL en in de bekende kranten. Laat staan dat gevolgen van een wet als deze aandacht zou krijgen.
Ik snap het heel goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he....
Dat mijn argumenten zwak zijn is jouw mening. Een makkelijke manier om ze van tafel te schuiven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed.
Vrijheid is het uitgangspunt. Dat hoef je niet te handhaven dus dat is makkelijk en gratis. Voor beperkingen heb je argumenten nodig en die van jou zijn zwak.
Daar waren we al achter. Ik laat me niet opsluiten vanwege de virtuele gevaren van het leven. Van leven ga je dood. Ik kies graag zelf hoe.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Duidelijk.
Dan weet ik tenminste waar jij staat met dat soort ideeën, heel ver van mij af.
Jij bent degene die iets wil. Jij bent degene die mensen wil dwingen vrijheden en privacy op te geven, dus jij zal met goede argumenten aan moeten komen. Je snap het echt niet, hé?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat mijn argumenten zwak zijn is jouw mening. Een makkelijke manier om ze van tafel te schuiven.
Dat je zoveel moeite moest doen om mijn simpele vraag te beantwoorden is ook veelzeggend.
Als jij denkt dat ik persoonlijk mensen iets wil afdwingen, heb je toch echt een verkeerd brilletje op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent degene die iets wil. Jij bent degene die mensen wil dwingen vrijheden en privacy op te geven, dus jij zal met goede argumenten aan moeten komen. Je snap het echt niet, hé?
Waarom doe je dan zo je best in 4 topics?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik persoonlijk mensen iets wil afdwingen, heb je toch echt een verkeerd brilletje op.
Als het jou gaat om het voorkomen van kwaad dan kun je veel verder gaan. Bij iedereen een chip implanteren en in ieder huis en op straat om de 25m een camera ophangen. De vraag is hoeveel vrijheid en privacy jij bereid bent op te geven om je "veilig" te voelen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:20 schreef VancouverFan het volgende:
Nog zo iemand die pas met maatregelen wil komen als het kwaad al geschied is
Jij snapt het probleem van klokkenluider in het fascistisch censurerend Vernederland niet hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De kleine bloggende klokkeluider stapt dan naar de Telegraaf of een echte krant om zijn verhaal te doen. Vaak heel wat effectiever dan in beroep gaan.
Ja vast. Onder welke steen woon je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Leg eens uit... wat zo ver alle reacties ben jij diegene die het niet helemaal snapt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |