Mij hoor je niet klagen hoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik vind het Henk wel een leuk, kwiek type! En hij kijkt vrolijk uit zijn ogen, dus bedankt JoepiePoepie
Denk dat ToT ook uitermate tevreden zal zijn over wat je hem toebedeeld hebt
Ik heb toch al aangegeven dat het weer on topic moet gaan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:42 schreef Dlocks het volgende:
Wat doen al die offtopic reacties die overduidelijk in FB thuishoren in het Wilders is een zionist #2 topic?
Wat een ontzettende lekkere tieten heeft die Henk zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mag ik weer even zeggen dat ik vind dat de mods het geweldig doen? Bij deze dus. Ik vind dat dat ook wel weer eens gezegd mag worden.
Ondanks dat ik het qua visies wat betreft de onderwerpen heel vaak niet met ze eens ben en daardoor en daarover ook regelmatig met ze in discussies raak, heb ik geen problemen met hoe ze modereren en/of hoe ze 'zijn'. Ik vind ze juist heel goed, geduldig, en neutraal.
Van Lavenderr vind ik het helemaal knap dat ze naast het moeilijke forum BNW ook nog eens het moeilijke TRU erbij heeft genomen.
Goed, cadeautjes nu! Voor Lavenderr een Henk:
[ afbeelding ]
en voor ToT tieten':
[ afbeelding
Ja hoor, kom maar op. Degenen die me nu weer voor slijmerd uit willen maken, ga jullie gang!
Waar jij benieuwd naar bent interesseert niemand een ene reet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds benieuwd naar DE gigantisch overtuigende bewijzen dat 9/11 een complot is.
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar jij benieuwd naar bent interesseert niemand een ene reet.
Welke vaststaande feiten van jou heb ik dan ontkend?quote:Jij beweert overheid-kritisch te zijn, terwijl het labiel ontkennen van de feiten het enige is waar jij je mee bezig houdt.
Zoals ik al eerder zei, ik ben jou geen enkele verantwoording schuldigquote:Dus nu roep ik je bluf. Waar blijven de punten waar jij kritisch bent naar overheden???
Je eist wel dat hij overal uitleg over geeft als ie iets beweert, maar zelf doe je het niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik ben jou geen enkele verantwoording schuldig
Ik heb al vaak zat uitgelegd waarom ik de overheden niet blind vertrouw. En ik heb ook al uitgelegd waarom ik denk dat het geen zin heeft om posts te tonen waaruit dat blijkt. Salvador kennende is die het daar dan toch niet mee eens en gaat die weer over iets anders zeiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je eist wel dat hij overal uitleg over geeft als ie iets beweert, maar zelf doe je het niet?
Ik ben het niet vaak met Salvador eens maar dit is wel erg laf.
En nu janken we weer....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb al vaak zat uitgelegd waarom ik de overheden niet blind vertrouw. En ik heb ook al uitgelegd waarom ik denk dat het geen zin heeft om posts te tonen waaruit dat blijkt. Salvador kennende is die het daar dan toch niet mee eens en gaat die weer over iets anders zeiken.
Prima dat Salvador en Jokkebrok telkens willen janken dat ik niet kritisch tegenover een overheid, dat betekend niet dat ik dan maar op commando door een hoepeltje moet springen om te proberen hun tevreden te stellen.
En natuurlijk ga ik Salvador om uitleg vragen als hij uit het niets beweerd dat de WTC torens met explosieven zijn omgehaald.
Pot verwijt de ketel....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja jij hebt een breed assortiment aan discussie verpestende technieken.
Ik ben niet diegene die midden in een discussie posts gaat plaatsen alleen maar om een ander af te zeikenquote:
Ik proef een heleboel frustratie. Denk aan je hart kerel...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die midden in een discussie posts gaat plaatsen alleen maar om een ander af te zeiken
Ik ben niet diegene die wetenschappelijke uitleg van tafel veegt omdat ik op een foto iets niet goed zie.
Ik ben niet diegene die heel hard roept dat het NIST fout zit en dat vervolgens niet goed kan onderbouwen. Hooguit een komma verkeerd.
En weer trek je een verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik proef een heleboel frustratie. Denk aan je hart kerel...
Als ik jouw posts lees, dan lees ik een hoop frustratie. Niks verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En weer trek je een verkeerde conclusie.
Jij loopt weer te zeuren, ik reageer daar op. Met feiten.
Dat toneelstukje alsof jij zo goed bezig bent prik ik zo doorheen.
Dat is het probleem met mensen zoals jij. Jullie denken, vanachter jullie computer, te kunnen zien / bepalen wat er gebeurd. En in plaats van ruimte voor nuance open te laten, maken jullie er meteen een feit van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees, dan lees ik een hoop frustratie. Niks verkeerde conclusie.
Ga eens naar buiten. Het zal je goed doen.
Jij, jullie, mekkeren, janken, jammeren, leugens....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is het probleem met mensen zoals jij. Jullie denken, vanachter jullie computer, te kunnen zien / bepalen wat er gebeurd. En in plaats van ruimte voor nuance open te laten, maken jullie er meteen een feit van.
Op die manier kun je heel simpel vasthouden dat wat jij denkt te zien een feit is.
Heb ik al diverse malen geprobeerd. Maar dan gaat Jokkebrok hier weer lopen klagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |