Je hebt een feederquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Zo wil hij ook altijd een kortsdeeg over stoofschotels doen en dan weer terugzetten in de oven. Allemaal wel lekker, maar allemaal ook erg dikmakend.
idd veel pastries, je ziet ze continue bij Indiase afhaal naar binnen lopen, fish and chips eten etc etc... echt heel gezond zag het er allemaal niet uit terwijl ze zat keus hebben volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond veel Engelsen ook dikEten heel veel vlees (wel lekkerder vlees dan hier moet ik zeggen) en veel pastries en dergelijke.
quote:
Bij wetenschappelijk onderzoek hielp alleen IV prednison en gaf de orale inname een verhoging van het aantal recidieven tov een placeboquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Isa, wat stom dan dat je ze oraal moet nemen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Bij wetenschappelijk onderzoek hielp alleen IV prednison en gaf de orale inname een verhoging van het aantal recidieven tov een placebo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:
mjam spare ribs ! goed bezig FF
Fijne avond allemaal !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het alquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
En ik wórd me daar toch een partijtje afgebrand door één persoon in OUD O_o
Mallotig mens...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]*loopt onder de douche vandaan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owkey nog 1tje voor ik echt weg ben..
Wie... aardig meisje (nog, geen namen)
wat.... qua uiterlijk vertel ik wel als ik haar fris in me geheugen heb zitten ipv met winterkleding aan.
waar.... meliskerke
hoe.... per fiets
wanneer.... ontmoed via een kms sargeante in opleiding die met mij mee reisde in de trein, tis haar zusje....de sergeante zelf faalde trouwens hard en is sarge-af
![]()
Als het morgen nog zo is mag je eenmalig gebruik maken van de *CUL SC Braamyo voorwaards* troefkaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
Mallotig mens...
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*loopt onder de douche vandaan*
owkey nog 1tje voor ik echt weg ben..
Wie... aardig meisje (nog, geen namen)
wat.... qua uiterlijk vertel ik wel als ik haar fris in me geheugen heb zitten ipv met winterkleding aan.
waar.... meliskerke
hoe.... per fiets
wanneer.... ontmoed via een kms sargeante in opleiding die met mij mee reisde in de trein, tis haar zusje....de sergeante zelf faalde trouwens hard en is sarge-af
nou, die heeft haar net een tijdje geleden per SMS gedumptquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las het al. Beetje idioot om iemand zo af te branden. Hoe zou zei het vinden als je haar man zo afbrand?
Misschien niet handig om er mensen bij te halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is mag je eenmalig gebruik maken van de *CUL SC Braamyo voorwaards* troefkaart
Ik ben namelijk een ongenadige eikel indien nodig
Wat een heldquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
nou, die heeft haar net een tijdje geleden per SMS gedumptdus ik denk dat ze dat geen probleem zou vinden. Het is gewoon zo onterecht
![]()
Neuhquote:Misschien niet handig om er mensen bij te halen
Je laat enkel iemand weten hoe het voelt als een compleet onbekend en onwetend persoon je afschietquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
Misschien niet handig om er mensen bij te halen
Lange ij jongen, lange ij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een held.
[..]
Neuh. Oh well, het waait over. Zolang jullie er maar niet onder laten leiden.
Ze is een stomme trut en het slaat nergens op. Die 'sneer' die jij gemaakt zou hebben zie ik ook niet. OUD zit vol met geflipte wijvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
Mallotig mens...
ow, die sneer zie ik zeker wel. Dat was niet aardig en heel bewust gemiktquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze is een stomme trut en het slaat nergens op. Die 'sneer' die jij gemaakt zou hebben zie ik ook niet. OUD zit vol met geflipte wijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Masochisme mag vast wel van de kerk, toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
En verder weet ik het niet, ik kruip wel weer terug onder de plak ofzo
Alleen binnen het huwelijk denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Masochisme mag vast wel van de kerk, toch?
Yppy isquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Yppy is een lieverd
Ach weet je, zolang het je eigen keuze is, mag je van mij onder de plak zitten zoveel als je wiltquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Yppy is een lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 29-07-2010 21:15:08 ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Free, oma spreekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet het eigenlijk niet, wil niet overkomen als bemoeial of zoiets![]()
Omdat er voor ouder-gezwets een apart subforum is. Net als voor voetbal-gezwets, seks-gezwets en R&P-gezwets. Hier gaat het over VOEDSEL ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Bluezz het volgende:
Free, oma spreekt.? ik een supermoeder? ik voel me juist allesbehalve dat, zeker als ik in OUD lurk met al die supermoeders die hele dagen knutselen en creatief zijn, ik kom niet verder dan taarten en appelflappen bakken met MilouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder doe ik gewoon wat me goed lijkt en ga op mijn gevoel af. En ik (en haar vader) doen het blijkbaar toch goed aangezien we echt een geweldig leuk kind hebben
![]()
Hier gaat het over alles behalve Voedsel. Over andere dingen krijg je vanzelf te horen dat iemand het niet boeiend vindquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat er voor ouder-gezwets een apart subforum is. Net als voor voetbal-gezwets, seks-gezwets en R&P-gezwets. Hier gaat het over VOEDSEL ofzo
Is dat een weinig subtiele hint ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
Hier gaat het over alles behalve Voedsel. Over andere dingen krijg je vanzelf te horen dat iemand het niet boeiend vind.
Ja, wanneer gaat het hier eens over seks?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat een weinig subtiele hint ofzo?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
Dexter seizoen 4 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
WHFOATCCSHquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, wanneer gaat het hier eens over seks?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WHFOATCCSH
Of te wel:
When Hell Freezes Over And The Camels Come Skating Homeze is toch pas geleden getrouwd? of heb je nog meer zussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op vraag 1 en ja op vraag 2. Ik heb een zus die 2,5 jaar ouder is, die is net getrouwd en woont in Zwolle. En ik heb een zus die 6 minuten ouder is, die woont samen in Voorburg en die is gefliptquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
ze is toch pas geleden getrouwd? of heb je nog meer zussen?
Daaromquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef SeaOfLove het volgende:
? ik een supermoeder? ik voel me juist allesbehalve dat, zeker als ik in OUD lurk met al die supermoeders die hele dagen knutselen en creatief zijn, ik kom niet verder dan taarten en appelflappen bakken met Milou. Verder doe ik gewoon wat me goed lijkt en ga op mijn gevoel af. En ik (en haar vader) doen het blijkbaar toch goed aangezien we echt een geweldig leuk kind hebben
Gedownload.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
bluez, golfer, steer.... hebben jullie dexter online gekeken of gedownload? Ik ben nu ook wel benieuwd ook al betekent dit dat ik in een totaal isolement geraak
voedsel? wat is dat? kan je dat eten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat er voor ouder-gezwets een apart subforum is. Net als voor voetbal-gezwets, seks-gezwets en R&P-gezwets. Hier gaat het over VOEDSEL ofzo
dus je tweelingzus is geflipt en die andere zus heeft geen seksquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja op vraag 1 en ja op vraag 2. Ik heb een zus die 2,5 jaar ouder is, die is net getrouwd en woont in Zwolle. En ik heb een zus die 6 minuten ouder is, die woont samen in Voorburg en die is geflipt
Je gevoel volgens is nooit verkeerd.quote:
hier ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gevoel volgens is nooit verkeerd.
je hebt ook wel gelijk, zeker als ik naar het eindresultaat kijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gevoel volgens is nooit verkeerd.
Soms ook wel even een beetje verstand gebruiken kan ook nooit kwaad, inderdaad. Maar meestal ben je gelukkiger na afloop als je toch je gevoel laat prevaleren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef z80 het volgende:
[..]
hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ach gossie. Was ie nog eetbaar of is ie daar te oud voor?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
je hebt ook wel gelijk, zeker als ik naar het eindresultaat kijkMijn humeur is btw totaal omgeslagen, krijg net te horen dat één van de kuikens/tjiks/tokkie's is doodgegaan
ik zou met mijn probleem liever naar mn verstand dan naar mn gevoel luisteren maar dat doe ik niet dus gaat voor mij niet opquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms ook wel even een beetje verstand gebruiken kan ook nooit kwaad, inderdaad. Maar meestal ben je gelukkiger na afloop als je toch je gevoel laat prevaleren.
Vanaf 0.3 mg (drie pilletjes) begint het bij mij pas effect te hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Steer : hoeveel mg Melatonine neem jij (een uur voor je naar bed gaat) 0.1is hier per pilletje, lijkt me zo weinig?
je kunt het.quote:
1. ik slaap niet in en 2. ik slaap ook niet doorquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vanaf 0.3 mg (drie pilletjes) begint het bij mij pas effect te hebben.In Amerika *beginnen* de pillen pas bij 0.5 mg (vijf Nederlandse pilletjes) en lopen ze tot 5 mg (vijftig
Nederlandse pilletjes).
Ik zou bij 0.3 mg beginnen en even uitproberen of verhogen tot 0.5 mg effect heeft.Maar waarvoor wil je het gebruiken, om slaperiger te worden bij het inslapen?
gelukkig gaat het verder goed met jequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
je kunt het.![]()
al kotsend over de baan
Ik word er wel merkbaar bed-gieriger door, van 3-5 pilletjes. Normaal *wil* ik niet naar bed voor 3 uur 's nachts, maar met melatonine wil ik wel naar bed op een eerder tijdstip, ook al ben ik niet zó moe dat ik erbij neerval.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1. ik slaap niet in en 2. ik slaap ook niet door
Ik ga er 3 nemen om 12 uur en dan om 1 uur naar bed. Morgen om kwart voor 7 de wekker, dus ik wil niet al te 'duf' zijn. Ben benieuwd.
Ik wil niet mijn huidige jarenlange 'ritme' gaan aanpassen om het vervolgens na een paar dagen niet meer vol te kunnen houden
Vind je het heel erg als ik deze in dit kader niet helemaal snap?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
gelukkig gaat het verder goed met jenu nog even janken om de tweede wereldoorlog
Ik hoop het echt CF, ik merk vooral als ik moet werken dat de slapeloosheid van de afgelopen jaren aangelengd met wat kopzorgen nét ff teveel kunnen zijn en daar heb ik geen zin anquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Hopen dat het werkt, Bloes. Bij mij heeft melatonine ook wel wat effect
Vliegtickets naar Seoul ook geboekt
Nja, precies dat. 't Is geen erin hakkende slaappil ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word er wel merkbaar bed-gieriger door, van 3-5 pilletjes. Normaal *wil* ik niet naar bed voor 3 uur 's nachts, maar met melatonine wil ik wel naar bed op een eerder tijdstip, ook al ben ik niet zó moe dat ik erbij neerval.
28 septemberquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoop het echt CF, ik merk vooral als ik moet werken dat de slapeloosheid van de afgelopen jaren aangelengd met wat kopzorgen nét ff teveel kunnen zijn en daar heb ik geen zin an
Wanneer vliegen jullie
Melatonine? Ik dacht het wel, hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
jaren geleden is al gezegd dat die stomme pillen niet werken
Ik heb 3 beloftes aan mezelf gedaan een aantal jaren geledenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, precies dat. 't Is geen erin hakkende slaappil ofzo.
Ik denk dat SOL het heeft over de benzodiazepines.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Melatonine? Ik dacht het wel, hoor!
je bent niet leuk. ik ga er op een niet leuke manier op in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik deze in dit kader niet helemaal snap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |