Je hebt een feederquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Zo wil hij ook altijd een kortsdeeg over stoofschotels doen en dan weer terugzetten in de oven. Allemaal wel lekker, maar allemaal ook erg dikmakend.
idd veel pastries, je ziet ze continue bij Indiase afhaal naar binnen lopen, fish and chips eten etc etc... echt heel gezond zag het er allemaal niet uit terwijl ze zat keus hebben volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond veel Engelsen ook dikEten heel veel vlees (wel lekkerder vlees dan hier moet ik zeggen) en veel pastries en dergelijke.
quote:
Bij wetenschappelijk onderzoek hielp alleen IV prednison en gaf de orale inname een verhoging van het aantal recidieven tov een placeboquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Isa, wat stom dan dat je ze oraal moet nemen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Bij wetenschappelijk onderzoek hielp alleen IV prednison en gaf de orale inname een verhoging van het aantal recidieven tov een placebo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:
mjam spare ribs ! goed bezig FF
Fijne avond allemaal !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het alquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
En ik wórd me daar toch een partijtje afgebrand door één persoon in OUD O_o
Mallotig mens...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]*loopt onder de douche vandaan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owkey nog 1tje voor ik echt weg ben..
Wie... aardig meisje (nog, geen namen)
wat.... qua uiterlijk vertel ik wel als ik haar fris in me geheugen heb zitten ipv met winterkleding aan.
waar.... meliskerke
hoe.... per fiets
wanneer.... ontmoed via een kms sargeante in opleiding die met mij mee reisde in de trein, tis haar zusje....de sergeante zelf faalde trouwens hard en is sarge-af
![]()
Als het morgen nog zo is mag je eenmalig gebruik maken van de *CUL SC Braamyo voorwaards* troefkaartquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
Mallotig mens...
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*loopt onder de douche vandaan*
owkey nog 1tje voor ik echt weg ben..
Wie... aardig meisje (nog, geen namen)
wat.... qua uiterlijk vertel ik wel als ik haar fris in me geheugen heb zitten ipv met winterkleding aan.
waar.... meliskerke
hoe.... per fiets
wanneer.... ontmoed via een kms sargeante in opleiding die met mij mee reisde in de trein, tis haar zusje....de sergeante zelf faalde trouwens hard en is sarge-af
nou, die heeft haar net een tijdje geleden per SMS gedumptquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las het al. Beetje idioot om iemand zo af te branden. Hoe zou zei het vinden als je haar man zo afbrand?
Misschien niet handig om er mensen bij te halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als het morgen nog zo is mag je eenmalig gebruik maken van de *CUL SC Braamyo voorwaards* troefkaart
Ik ben namelijk een ongenadige eikel indien nodig
Wat een heldquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
nou, die heeft haar net een tijdje geleden per SMS gedumptdus ik denk dat ze dat geen probleem zou vinden. Het is gewoon zo onterecht
![]()
Neuhquote:Misschien niet handig om er mensen bij te halen
Je laat enkel iemand weten hoe het voelt als een compleet onbekend en onwetend persoon je afschietquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:17 schreef freecell het volgende:
Misschien niet handig om er mensen bij te halen
Lange ij jongen, lange ij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een held.
[..]
Neuh. Oh well, het waait over. Zolang jullie er maar niet onder laten leiden.
Ze is een stomme trut en het slaat nergens op. Die 'sneer' die jij gemaakt zou hebben zie ik ook niet. OUD zit vol met geflipte wijvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
Mallotig mens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |