abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:07:09 #126
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84657107
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:58 schreef shiftknop het volgende:
Ik zeg ook niet dat het altijd zo is hoor. Ik vind dat het woord appartement vaak tesnel wordt gebruikt om een klein schijtflatje wat meer "flair" te geven. Net als penthouse :') Vaak gewoon een zolderkamer |:(
Ik geef ook toe dat de woning die ik heb wel een uitzondering is ;)
maar ze zijn er dus zeker wel:)
A man's got to do what a man's got to do
pi_84657189
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

De meeste van die mama'spopjes in dit topic snappen dat niet. Debielen.
Ik snap het ook echt niet. Prachtige tijd, had het voor geen goud willen missen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:10:38 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_84657208
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou en? Hij is blij, laat t lekker :')
Alsie post dat ie in een klein rijtjeshuis met zijn meisje woont met een verrotte golf uit 1988 en een polo uit 1990 en hij kan lekker uiteten bij de mac eens per maand en is er blij mee, prima toch. Moet je m dan nog ff benadrukken dat hij dan een sukkel is omdat hij het 'niet' voor elkaar heeft? Wat een onzin...
Als je het niet wilt snappen, blijf dan lekker weg. Ik ben er niet op uit om hem te kleineren. Ik vraag me alleen af hoe hij het voor elkaar heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:17:19 #129
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84657388
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hij loopt te verkondigen dat ie alles heeft, waarop ik me afvraag wat hij zo ongeveer heeft. Zoals eerder aangegeven is niet elke auto hetzelfde. 2 kleine autotjes voor de deur getuigt nog niet echt van het goed voor elkaar hebben. Zeker niet als je samenwoont.
zolang hij gelukkig is is het prima!
meeste mensen zien dat alleen helaas niet meer in :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:21:03 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_84657498
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:17 schreef Olle. het volgende:

[..]

zolang hij gelukkig is is het prima!
meeste mensen zien dat alleen helaas niet meer in :')
Dat weet ik ook wel, maar hij is aan het opscheppen :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:21:39 #131
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84657513
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens :D
ach joh gewoon bovenstaan ;) :P
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:21:46 #132
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_84657518
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Laat het gaan joh :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:27:31 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_84657690
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef Olle. het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens :D
ach joh gewoon bovenstaan ;) :P
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Laat het gaan joh :')
Ik vraag het me af. Die gast heeft nog niet gepost en ondertussen heb ik stargazer in mijn nek zitten....
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:36:16 #134
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_84657956
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik snap het ook echt niet. Prachtige tijd, had het voor geen goud willen missen.
Had mijn studententijd ook zeker niet willen missen, maar die zou niet beter zijn geweest als ik voor teveel geld op een te kleine kamer in een te vies studentenhuis zou hebben gewoond.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_84658288
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Had mijn studententijd ook zeker niet willen missen, maar die zou niet beter zijn geweest als ik voor teveel geld op een te kleine kamer in een te vies studentenhuis zou hebben gewoond.
Eensch, ik woonde 12 kilometer van de hoge school, hard een auto en vond het niet waarom om in een stinkhutje te zitten... ^O^
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:35 #136
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_84658444
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:10 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Weet alleen je definitie van geld zat niet :)
Nou laat ik zeggen een stuk boven Jan Modaal :')
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:05 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_84658504
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:51 schreef BK_102 het volgende:

[..]

Nou laat ik zeggen een stuk boven Jan Modaal :')
En hoe oud ben je?
pi_84658506
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja want zo zijn alle studentenhuizen :')
Man, loop toch eens niet zo dom te blaten man :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_84658739
quote:

[..]

Debielen, boeren, sukkels. Is dit jou manier van communiceren. Je klinkt erg gefrusteerd.

Hostimeister: Mooi dat jij op je 17de al bent gaan wonen op kamers, vind het knap. Als iemand van 22 op 20 km van hogeschool woont en dan nog thuis woont, is daar toch niets vreemds aan of is men al zo diep weggezakt dat dit wereldschokkend nieuws is?

Juichyhil: Al zou ik een huis willen kopen, het kan gewoon niet meer. Denk je nou echt dat een bank je een hypotheek geeft als je nog studeert. En als geeft je bank die hypotheek, studeren en die hypotheek aflossen gaat niet. Wach maar als het tegenzit ^O^, de wasmachine gaat kapot, de auto houdt ermee op. Als je schulden wilt opbouwen moet je vooral op jezelf wonen ^O^ .
pi_84658925
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja want zo zijn alle studentenhuizen :')
Man, loop toch eens niet zo dom te blaten man :{w
Precies. Vond het altijd wel meevallen.
Porcupine Tee - Normal
pi_84658963
Jongeren van deze tijd :')

Zijn veel eisend
Kunnen niet tegen veranderingen :( ik blijf hier wonen het is zo makkelijk
Hebben geen zin om volwassen te worden
Hebben geen zin om rekeningen te betalen ;( ik wil bier en uitgaan
Willen het liefst Vrij-Zat-Zo liters bier drinken
Willen op school zitten en studiebeurs trekken om het bier te betalen
Hebben geen zin in een bijbaantje
Willen niet voor 7 uur opstaan
Geen zin in een rijbewijs halen ;(
minstens 3x per jaar op vakantie en het liefste dat papa de rekeningen dokt
een Full HD LCD 42` tv op de slaapkamer
Willen dat de ouders alles voor hun betalen
De was doen Noway :{w
Bed verschonen :O ik heb toch geen vriendin dus die vlekken mogen van mij blijven :@
Kamer stofzuigen :{ maar bij mijn maten is het ook smerig en anders hoor ik er niet bij
Inschrijven bij de woningbouw kan op je 16e :? maar hoe moet dat wil jij dat doen papa
Sparen probeer ik maar lukt niet omdat bier duur is :(
Condooms kopen en weer weg gooien omdat er geen meid op je af komt :')
Op kamers wonen zelfstandig noemen :') vrijdag avond komen ze thuis met een berg was voor mama en zaterdag gaat mama de kamer grondig poetsen samen met tante Truus

Kijk ik raar op neer jongeren met zulke gedachten :r ik was met 22 eruit en vond dat al laat en heb een eigen portiekflatje van 90 m2 en mn vriendin komt er over een tijdje erbij en kan het prima betalen ^O^ gewoon een baan zoeken ipv tot 1 uur in je bed liggen stinken :r

Ook snachts zijn er genoeg baantjes te vinden maar jongeren zijn niet bereid om hun ritme te veranderen :r

En niet zeuren over dat een fansoenlijk huurhuis wel 4-8 jaar duurt
Je kan op je 16e inschrijven en als het 8 jaar duurt heb je uiterlijk op je 24e een huis met 6 slaapkamers luxe interieur een riante tuin.

In Nederland duurt het gemiddeldd 3-5 jaar op een goed huurhuis dus schrijf je met 16 - 18 in dan kan je met 23 er heel makkelijk eruit maar moeite doen is moeilijk he jongens :')
Interessant he ?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:15:15 #142
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_84659112
Zo het zit diep he?
pi_84659244
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Debielen, boeren, sukkels. Is dit jou manier van communiceren. Je klinkt erg gefrusteerd.

Hostimeister: Mooi dat jij op je 17de al bent gaan wonen op kamers, vind het knap. Als iemand van 22 op 20 km van hogeschool woont en dan nog thuis woont, is daar toch niets vreemds aan of is men al zo diep weggezakt dat dit wereldschokkend nieuws is?

Juichyhil: Al zou ik een huis willen kopen, het kan gewoon niet meer. Denk je nou echt dat een bank je een hypotheek geeft als je nog studeert. En als geeft je bank die hypotheek, studeren en die hypotheek aflossen gaat niet. Wach maar als het tegenzit ^O^, de wasmachine gaat kapot, de auto houdt ermee op. Als je schulden wilt opbouwen moet je vooral op jezelf wonen ^O^ .
Niets vreemds hoor, totaal niet zelfs, maar ik snap niet waarom je het niet zou doen als je de kans had. In mijn ogen is het een unieke ervaring die er voor zorgt dat je een stukje 'opvoeding' krijgt die je thuis niet kan krijgen. Maar ieder zijn eigen keuze hoor, is alleen niet mijn keuze geweest.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:20:59 #144
273516 shiftknop
Druk me in.
pi_84659300
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:03 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja met 30.000 euro koop je inderdaad een grote villa. ^O^
Je stopt je eigen vermogen dat je gespaard hebt meteen in je huis. Dan zijn je hypotheeklasten lager :D
pi_84659342
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:10 schreef Zwolsboy het volgende:

Zijn veel eisend Klopt
Kunnen niet tegen veranderingen :( ik blijf hier wonen het is zo makkelijk Heb net een nieuwe auto gekocht
Hebben geen zin om volwassen te worden zie mijn ouders alleen tijdens het eten
Hebben geen zin om rekeningen te betalen ;( ik wil bier en uitgaan Betaal alles zelf
Willen het liefst Vrij-Zat-Zo liters bier drinken 2 dagen per week vind ik voldoende
Willen op school zitten en studiebeurs trekken om het bier te betalen Mwa deed et om de studie en auto te betalen ;)
Hebben geen zin in een bijbaantje Ik werk vanaf mijn 16de bij de Mac Donalds :') en doe het nu nog naast mijn fulltimebaan _O-
Willen niet voor 7 uur opstaan Doe ik wel vaak genoeg
Geen zin in een rijbewijs halen ;( op mijn 18e verjaardag eerste rijles gehad :)
minstens 3x per jaar op vakantie en het liefste dat papa de rekeningen dokt vakanties betaal ik zelf
een Full HD LCD 42` tv op de slaapkamer Heb ik! ^O^ alleen niet fullHD hadden ze toen nog niet :')
Willen dat de ouders alles voor hun betalen :N
De was doen Noway :{w Help ma soms :@
Bed verschonen :O ik heb toch geen vriendin dus die vlekken mogen van mij blijven :@ doe ik vaak genoeg :) altijd zelf
Kamer stofzuigen :{ maar bij mijn maten is het ook smerig en anders hoor ik er niet bij doe ik wekelijks
Inschrijven bij de woningbouw kan op je 16e :? maar hoe moet dat wil jij dat doen papa op mijn 18e gedaan, nu 24 en er is niets vrij voor mij, ben geen probleem geval :')
Sparen probeer ik maar lukt niet omdat bier duur is :( spaar 1.000 per maand :D
Condooms kopen en weer weg gooien omdat er geen meid op je af komt :') Gewoon zonder ^O^ naja had een vaste partner :')
Op kamers wonen zelfstandig noemen :') vrijdag avond komen ze thuis met een berg was voor mama en zaterdag gaat mama de kamer grondig poetsen samen met tante Truus :Y

Kijk ik raar op neer jongeren met zulke gedachten :r ik was met 22 eruit en vond dat al laat en heb een eigen portiekflatje van 90 m2 en mn vriendin komt er over een tijdje erbij en kan het prima betalen ^O^ gewoon een baan zoeken ipv tot 1 uur in je bed liggen stinken :r

Ook snachts zijn er genoeg baantjes te vinden maar jongeren zijn niet bereid om hun ritme te veranderen :r

Je kan op je 16e inschrijven en als het 8 jaar duurt heb je uiterlijk op je 24e een huis met 6 slaapkamers luxe interieur een riante tuin.

In Nederland duurt het gemiddeldd 3-5 jaar op een goed huurhuis dus schrijf je met 16 - 18 in dan kan je met 23 er heel makkelijk eruit maar moeite doen is moeilijk he jongens :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 11:23:20 ]
pi_84659373
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:10 schreef Zwolsboy het volgende:

Zijn veel eisend
Kunnen niet tegen veranderingen :( ik blijf hier wonen het is zo makkelijk
Hebben geen zin om volwassen te worden
Hebben geen zin om rekeningen te betalen ;( ik wil bier en uitgaan
Willen het liefst Vrij-Zat-Zo liters bier drinken
Willen op school zitten en studiebeurs trekken om het bier te betalen
Hebben geen zin in een bijbaantje
Willen niet voor 7 uur opstaan
Geen zin in een rijbewijs halen ;(
minstens 3x per jaar op vakantie en het liefste dat papa de rekeningen dokt
een Full HD LCD 42` tv op de slaapkamer
Willen dat de ouders alles voor hun betalen
De was doen Noway :{w
Bed verschonen :O ik heb toch geen vriendin dus die vlekken mogen van mij blijven :@
Kamer stofzuigen :{ maar bij mijn maten is het ook smerig en anders hoor ik er niet bij
Inschrijven bij de woningbouw kan op je 16e :? maar hoe moet dat wil jij dat doen papa
Sparen probeer ik maar lukt niet omdat bier duur is :(
Condooms kopen en weer weg gooien omdat er geen meid op je af komt :')
Op kamers wonen zelfstandig noemen :') vrijdag avond komen ze thuis met een berg was voor mama en zaterdag gaat mama de kamer grondig poetsen samen met tante Truus

Koop een fles azijn :')
Porcupine Tee - Normal
pi_84659446
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef shiftknop het volgende:

[..]

Je stopt je eigen vermogen dat je gespaard hebt meteen in je huis. Dan zijn je hypotheeklasten lager :D
Dit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:31:10 #148
307093 Fellows
Never again.
pi_84659585
Mijn broer van 30 woont nog thuis ^O^ .
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:33:39 #149
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_84659653
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En hoe oud ben je?
Begin 20.
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_84659699
quote:

[..]

Word jij niet gigantisch moe van jezelf, zo steeds naar anderen te kijken? Waarom zou het jou uitmaken dat persoon A op zichzelf woont en persoon B nog bij pa en ma? En dan nog, je bent zo bekrompen als wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')