Ik denk als je student bent en moet alles zelf betalen je blij mag zijn als je op vakantie KUNT gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want als je op jezelf woont kun je niet reizen
wat een onzinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:22 schreef DroogDok het volgende:
Studenten die op kamers wonen zijn meestal ook van die faalhazen die een studentenvereniging nodig hebben om vriendjes te kunnen maken. Zielig.
Echt niet, zeker lid geweest?quote:
nee omdat je niet weet hoe je je eigen boontjes moet doppen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:38 schreef Equites het volgende:
[..]
Ow word je zo volwassen? Nooit geweten man
op mijn 17e op kamers gegaan, nog nooit een studentenvereniging van binnen gezien, nou niet zo janken man, slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Echt niet, zeker lid geweest?![]()
Veel vrienden voor de rest van het leven gemaakt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:12 schreef Justinn het volgende:
Ik woon ook nog bij mijn ouders. Om de enige reden dat school dichtbij genoeg is en ik hier alles heb wat ik wil inclusief privacy.
Wat ik dan juist zo bekrompen vind is dat jongeren denken dat ze helemaal zelfstandig zijn als ze op kamers gaan terwijl ze vaak voor een (groot) deel nog wel afhankelijk zijn van hun ouders wat betreft zaken zoals financien, wasgoed en/of andere zaken waar deze jongeren nog geen kennis van hebben.
Op je 22/23e volledig onafhankelijk voor jezelf kunnen zorgen is hetgene waar ik respect voor heb. En dat zie je bij bijna niemand tegenwoordig, omdat de meesten dan nog studeren en onmogelijk financieel zelfstandig rond kunnen komen.
Kort en bondig komt het hier op neer: Wel stoer doen dat je op kamers woont, maar het geld van je ouders of de overheid krijgen.![]()
!
Ja met 30.000 euro koop je inderdaad een grote villa.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:04 schreef MrDrako het volgende:
ach ik heb dankzij het thuiswonen ondertussen 30.000 euro gespaard. Scheelt dat ik geen huur of voedsel hoef te kopen he. Als ik straks een huisje koop is het iig geen flatje op de 20ste verdieping van een of ander achterstandswijkje.
En wat voor baan/inkomen heb je?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:04 schreef MrDrako het volgende:
ach ik heb dankzij het thuiswonen ondertussen 30.000 euro gespaard. Scheelt dat ik geen huur of voedsel hoef te kopen he. Als ik straks een huisje koop is het iig geen flatje op de 20ste verdieping van een of ander achterstandswijkje.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:06 schreef BK_102 het volgende:
Deze baas heeft alles al voor elkaar:
Eigen huis
Vriendin (wat velen hier niet hebben, de rechter- en linkerhand tellen niet mee he)
2 auto's voor de deur
Geld zat
Wat wil je nog meer. En dat op zo'n jonge leeftijd :p
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:06 schreef BK_102 het volgende:
Eigen huis
Vriendin (wat velen hier niet hebben, de rechter- en linkerhand tellen niet mee he)
2 auto's voor de deur
Geld zat
Op een vriendin na heb ik dat ook hoor sinds m'n 19de.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:06 schreef BK_102 het volgende:
Eigen huis
2 auto's voor de deur
Geld zat
Moet je niet de prijskaartjes erbij zetten? Dan kunnen we namelijk ons helemaal vergapen over hoe jij het maakt in het levenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:06 schreef BK_102 het volgende:
Eigen huis
2 auto's voor de deur
Geld zat
Volgens zijn vriendin heeft ie een klein piemoltje hoor.quote:
Leeftijd/baan? Iedereen kan een klein kuthuisje, een lelijke vriendin en 2 oude golfjes hebben. Geld zat om naar de kroeg te kunnen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:06 schreef BK_102 het volgende:
Eigen huis
2 auto's voor de deur
Geld zat
Waarom?! Is dit nu gewoon een 'poch hier met hoe kankerrijk je eigenlijk wel niet bent" topic geworden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leeftijd/baan? Iedereen kan een klein kuthuisje, een lelijke vriendin en 2 oude golfjes hebben. Geld zat om naar de kroeg te kunnen?
Ik vraag niet naar een opsomming van je vermogen, maar iets meer info mag wel
Als hij zegt dat hij op een jonge leeftijd alles al heeft, vraag ik me af hoe hij dat voorelkaar heeft. En wat zijn idee van alles hebben is. Alles is relatief tenslotte.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom?! Is dit nu gewoon een 'poch hier met hoe kankerrijk je eigenlijk wel niet bent" topic geworden?
Maakt dat dan wat uit? Als hij gelukkig is, laat het lekker.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij op een jonge leeftijd alles al heeft, vraag ik me af hoe hij dat voorelkaar heeft. En wat zijn idee van alles hebben is. Alles is relatief tenslotte.
Hij loopt te verkondigen dat ie alles heeft, waarop ik me afvraag wat hij zo ongeveer heeft. Zoals eerder aangegeven is niet elke auto hetzelfde. 2 kleine autotjes voor de deur getuigt nog niet echt van het goed voor elkaar hebben. Zeker niet als je samenwoont.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maakt dat dan wat uit? Als hij gelukkig is, laat het lekker.
Nou en? Hij is blij, laat t lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij loopt te verkondigen dat ie alles heeft, waarop ik me afvraag wat hij zo ongeveer heeft. Zoals eerder aangegeven is niet elke auto hetzelfde. 2 kleine autotjes voor de deur getuigt nog niet echt van het goed voor elkaar hebben. Zeker niet als je samenwoont.
De meeste van die mama'spopjes in dit topic snappen dat niet. Debielen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef StarGazer het volgende:
Op kamers wonen
Studentenhuizen
Studentenleven in Groningen
Ja, was een mooie tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |