Nee jij maakt een mooiequote:
froyo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker voor de desire gaan. Die is sneller, groter scherm, ziet er geiler uit, meer geheugen, ect. En froyo komt uit binnenkort
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingen
donut, cupcake, froyo (frozen yoghurt)
Froyo is android 2.2quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
vlutafonequote:
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:08 schreef Ynske het volgende:
wat is de meerwaarde van?BlackBerry Plus
[..]
vlutafone
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Cupcake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread (die is nog in ontwikkeling)
alles op volgorde, A en B waren de Alpha en Beta test versies geloof ik
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaaldquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleidquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij maakt een mooie
En NIEMAND die iets over mijn mooie "groeten uit" kaartje zegt he...
[ afbeelding ]
Heeft Zwab zo zn best gedaan voor me ...
Mn stalker zit nog steeds in de bak
Alstu!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.
Lul.
maar dat bieden ze aan bij dat desire toestelquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
owquote:Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
hmmquote:Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Meer nat? Ik vond m juist wel lekker subtiel met die natte pootjes en die uggs , de plu en het shirtje van de hondquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
Mijn baas had dat ding. Mijn god, wat een ellende hebben we daar mee gehad zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaald
Hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
am I doing it right?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
door niet de eerste de beste apps in slecht engels die je vragen geld over te maken naar nigeria te downloadenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm
En als ze er dan ook nog eens bij zouden zetten hoe je precies die apps kan blocken/herkennen
Whehehehehehehehehehehe , subtiel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet ergquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
als je het niet erg vind ga ik niet die animatie opnieuw maken
Beter, ik ben niet zo van de subtiliteiten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
CRAP!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die zat toch in jouw kelder, je hebt toch wel zijn brokjes naar binnen gegooid?
Tis mazzel dat mn berging zo ver van mn huis is, ik ruik niks!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, dooie mensen zijn ook vrij subtiel van nature
GEEN, ik herhaal GEEN t-mobile.quote:
uhuh, das wel zo, altijd iets met KPN netwerk, en zeker geen t-mobile, dat heb ik om me heen ook fout zien gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN, ik herhaal GEEN t-mobile.
Kpn/Hi goed bereik, maar ook FUP.
Ik heb ben (netwerk t-mobile) kut ontvangst, maar geen FUP. Telfort zou kunnen eventueel.
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ben (netwerk t-mobile) kut ontvangst, maar geen FUP. Telfort zou kunnen eventueel.
fokken en mailen gaat geweldig op een desire, ik zou persoonlijk niet voor een blackherry gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.
Hadden jullie dit gelezen: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/mobile/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/07_juli/29/binnenland/asielen-overspoeld-met-jonge-katjes.xml
Waar ga je heen dan????????quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo, en dan nu voor de laatste maal
doei, ik ben weg, dag internet ik ga je missen
Ah! Daar is iedereen dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
ik denk al, wat hoooor ik toch.
Maar er isch voetbal
Ik heb er vanmorgen een apart topic over aangemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.
Hadden jullie dit gelezen: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/mobile/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/07_juli/29/binnenland/asielen-overspoeld-met-jonge-katjes.xml
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nou he?quote:
Ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Nonneke het volgende:
zomer in maastricht![]()
sletteboor![]()
![]()
ik heb net een bult gevonden bij Sylverik ben daar altijd zo bang voor geweest
![]()
morgenochtend gelijk een afspraak maken bij de dierenarts, zodat zij me kan vertellen dat het gewoon een vetbult is![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Zo lag hij een half uur, en maar uitrekken met gespreide teentjes enzo
Na dat half uur sletten ging hij met zijn mond open in mijn arm 'happen', zonder te bijten. En daarna in mijn tiet![]()
Het is echt een rare katquote:
Dat doet hij omdat je lief bentquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Na dat half uur sletten ging hij met zijn mond open in mijn arm 'happen', zonder te bijten. En daarna in mijn tiet![]()
T-Mobile.....break me de bek niet open!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, succes.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Nonneke het volgende:
zomer in maastricht![]()
sletteboor![]()
![]()
ik heb net een bult gevonden bij Sylverik ben daar altijd zo bang voor geweest
![]()
morgenochtend gelijk een afspraak maken bij de dierenarts, zodat zij me kan vertellen dat het gewoon een vetbult is![]()
Ik was er bijna geweest voor de nightshift.quote:
Eerst op fucking hyves. Toen ging ze schelden tegen iedereen via een pm, en telkens de meest idiote berichten plaatsen met name over mijn " alcoholisme" belt dat wijf me net op "ja je moet niet boos worden hoor maar waarom schrijf je zulke dingen op fok en twitter?!?!?! je word nog een x vermoord!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Op Fok! ???
Serieus?
Wat een sneue mama heb jij Qweaatje!
Ja, ik gebruik overal Qwea . Maar je verwacht toch godverdomme een beetje respect? Ik bedoel, sorry hoor... maar je bent echt ziek als je iemand stalktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen via al die sites communiceren met elkaar, vriendin van me heeft ook altijd zeik met dr hele familie over Twitter en Facebook, dat kan iedereen dan leuk meelezen
Ik heb al die meuk niet en ik geloof echt dat er maar 2 mensen zijn die ik irl ken die weten dat ik Fok! en onder welke naam
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst op fucking hyves. Toen ging ze schelden tegen iedereen via een pm, en telkens de meest idiote berichten plaatsen met name over mijn " alcoholisme" belt dat wijf me net op "ja je moet niet boos worden hoor maar waarom schrijf je zulke dingen op fok en twitter?!?!?! je word nog een x vermoord!"WTF. Heeft ze o.a dat A.H topic gelezen.
"JA IEDEREEN SCHELD JE UIT VOOR KUTWIJF"
Ik had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
Joking, right? Maar ze stalkt me dus echt
Dat is toch fucking niet normaal. Ik heb hyves moeten afschermen voor dat wijf. Moet ik nou ook twitter gaan afschermen?
Ik heb von gemaild of ze dat wijf geen IP ban kan doen zodat ze niet kan lezen enzulks.
SerieusIk ben echt flabbergasted. Wat een eng, eng, eng wijf. Laat mijn leven met rust ofzo
Nokje, na het rosé biertje nog een beetje geslapen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.
Kan me geen reet schelen of het mijn moeder is of niet. En wie de neuk denk jij in godsnaam te zijn om te bepalen hoe ik over haar spreek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Nokje, na het rosé biertje nog een beetje geslapen?
Vrij? of aan den arbeid?
ooh bah, 60% *ril*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef Strega het volgende:
Hé Q, vertel je moeder dat je het nieuwste zware bier uit NL drinkt!![]()
http://bit.ly/cL3kLI
Degene die hier op z'n tenen getrapt lijkt is toch echt jij hier. Blijkbaar vind je het normaal om tegen mensen die je op een gewone manier ergens op aanspreken al zo tekeer te gaan. Maar ja, mijn mening zal je ook wel aan je reet roesten dus je zoekt het maar lekker uit met je moeder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt is
Kind, jij hebt geen enkel recht van spreken. Jij doet stoer over je gezuip en bent wel de laatste die haar muil open mag trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen of het mijn moeder is of niet. En wie de neuk denk jij in godsnaam te zijn om te bepalen hoe ik over haar spreek?
Ga ff lekker roken ofzo. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij mijn taalgebruik "echt heel erg" vindt. Mens, ik lig daar echt niet wakker van wat jij denkt te moeten vinden van iemand.
Ik was niet eens op mijn tenen getrapt. Ik had een mening op de manier waarop jij praat over je moeder en over anderen op een forum.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt is
Jawel. Ik maak ruzie en wel nu. Ik heb een hekel aan Qwea's manieren van doen. En dat heb ik hierbij gezegd.quote:
Hahahahahahahaha, en dat denk jij even te kunnen bepalen? Wie de fuck denk je dat je bent? God?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kind, jij hebt geen enkel recht van spreken. Jij doet stoer over je gezuip en bent wel de laatste die haar muil open mag trekken.
En dat is mijn probleem?quote:Toevallig heb ik een enorme hekel aan mensen die drinken en er erg erg stoer over doen.
Kijk eens in de spiegel, en neem dan nog eens het woord tokkie in je mondquote:Toch gedraag jij je vele vele vele malen asocialer en vind ik jou echt te vergelijken met de ergste tokkie in de keuze van je taalgebruik en je aanwijsbare gedrag.
Dus meisje... stil maar gewoon en heb eens niet zo'n ontzettend grote bek. en al helemaal niet tegen mij.
Mens, alsof mij het kan schelen dat jij een hekel aan me hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik krijg echt een steeds grotere hekel aan je. En dat maak je niet meer zo snel goed, hoewel ik ook niet denk dat je daar nou behoefte aan hebt
We zijn nooit anders geweest dan totaal tegenovergesteld.
Koop een dagboek ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Ik maak ruzie en wel nu. Ik heb een hekel aan Qwea's manieren van doen. En dat heb ik hierbij gezegd.
Dat is ze ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe een Greys nu, maar Qut is echt best heel erg ok hoor, achter die grote bek schuilt een heel lief ( rascistisch ) hartje, en ondertussen weten we allemaal wel dat dr tegenin gaan bij Qut niet helpt
Daar wordt het alleeeeeeen maar erger van !
Oooooooooh.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Ommagawd, ik heb NU mijn Lush al die ik van de week besteld had uit de UK!![]()
Zo te merken wel! Ik durf nog steeds niet 'ja, helemaal de oude' te zeggen, aangezien ik steeds als ik na een aantal dagen geen tics met het hoofd denk 'ja nu is het klaar en goed'. En precies dan doet ze 's avonds nog wel eens bibberen met het hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys, Binkie weer helemaal dr ouwe zelfje nu, nu t afgekoeld is???
Ik had niet zoveel hoor, omdat we nog hadden van de vorige bestellingquote:
Ik wil Grass.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel hoor, omdat we nog hadden van de vorige bestelling
Maar ik was door mijn Big shampoo heen en ik kan niet meer zonder![]()
It's amaaaaaaazing Mike!
Maar het werkt echt zo goed! En Heer G was door zijn The Wussjes heen.
Ja daarom hebben wij nog steeds van de vorige bestelling overquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik had eeuwen geleden een of ander kersen badding gekocht, een nieuwe melt, en die heb ik nog steeds niet gebruikt, ik ben echt lang niet in bad geweest met die hitte en zo
Nou, dit is meer Lush op aarde. Niet verkeerd, trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ze ookEn Q weet ook dat ik dat vind, ze heeft echt een klein hartje.
Maar ik kan me ook voorstellen dat anderen zich soms storen aan het gevloek en getier (want da's bij Q dan niet een beetje, maar meteen over the top).
Of Qtje het daar mee eens is of niet, die hoeft ook weer niet meteen zo enorm fel van leer te trekken tegen Nok, al zal dat ook wel weer gevoed worden door de frustraties die ze over haar moeder heeft.
Nou ja, vrede op aarde maar enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan wil ik gauw weer eens naar The Great of BrittainUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dit is meer Lush op aarde. Niet verkeerd, trouwens.
Nu ik in Den Haag werk kan ik iedere week naar de Lushstore, maar dat is zoooo duur. Om te huilen gewoon.
En laat ik nou net een van de duurtste artikelen heerlijk vinden, de creme anglaise.
Als het hier allemaal beter gaatEr komt een Lush store in Rotterdam, op de Hoogstraat, vanaf september las ik netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan wil ik gauw weer eens naar The Great of Brittain
The horror!voor de portemonneeeees dan
![]()
Wat is er zo geweldig aan die creme Anglaise? Wat doet het? Ik heb het nog nooit gehad.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik ook niet, maar ik ben zo bang dat dat komt omdat er hier gewoon niet eentje in de buurt zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop echt bijna nooit iets in de Lushwinkel!
Hier is alleen nog maar stom personeel, ik ga alleen als ik lege potjes heb, voor maskers, of als ik een kado moet hebben of zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben zo bang dat dat komt omdat er hier gewoon niet eentje in de buurt zit.
En straks dus wel
Die kleine potjes waar bv Herbalism en de jellies in zitten en zo, kan je die ook inleveren? Of moeten het die grotere zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is alleen nog maar stom personeel, ik ga alleen als ik lege potjes heb, voor maskers, of als ik een kado moet hebben of zo
Alle zwarte potjes mag je inleveren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kleine potjes waar bv Herbalism en de jellies in zitten en zo, kan je die ook inleveren? Of moeten het die grotere zijn?
Rustgevende middeltjes helpen iig heeeeleeeemaaaal niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop echt bijna nooit iets in de Lushwinkel!
Nok, jullie zijn nu toch al een week gestopt?
Dan kun je die champix ook laten toch?
Das voor als je nog rookt en wil stoppen!
Rustgevende middelen lijken op mij tegenovergesteld te werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik werd dr ook gek van, en best wel lang, maar je hebt toch de beste motivatie?
Wil je valium en xanax?
Champix is weer helemaal terug naar af, das ook zonde nu!
Ik heb gewoon niks geslikt en het maar laten gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rustgevende middelen lijken op mij tegenovergesteld te werken![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Je hebt gelijk. Dat is gewoon zo. Bovendien wil ik niet de slaaf van iets of iemand zijn.
Stop het geld wat je uitspaart in een potje. Als je een moeilijk moment hebt ga je wat leuks doen van (een deel) van het geld, uit eten, shoppen, noem het maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Je hebt gelijk. Dat is gewoon zo. Bovendien wil ik niet de slaaf van iets of iemand zijn.
Jaaah, die vonden het geweldig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Senes, lekker weekje gehad zo te horen!
Ondanks wat regenbuien heb je ook nog best aardig weer gehad volgens mij!
Hebben de kids zich goed vermaakt?
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Jaaah, die vonden het geweldig.
Samara wilde wel verhuizen en in het huisje blijven wonen
Joey moest naar de wc en vond dat hij veel te lang moest wachten toen hij terug kwam om ook op de foto te gaan, de chickenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Wauw, wat een toffe foto met die slang!
En dat totaal relaxte bekkie van Samara, stoer hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey moest naar de wc en vond dat hij veel te lang moest wachten toen hij terug kwam om ook op de foto te gaan, de chicken
"Jij durft niet he Joey, maar ik wil wel mee hoor, wil je dan wel?"quote:
Zaten jullie in zo'n jungelo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey moest naar de wc en vond dat hij veel te lang moest wachten toen hij terug kwam om ook op de foto te gaan, de chicken
quote:
Weet Buuf dat je ook de lucht in de gaten moet houden als je met chiwallies aan de wandel bent? De torenvalkjes heb ik vandaag trouwens niet gezien, die hebben vast geluncht terwijl ik in vergadering zatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh jee, de buuf komt maar niet, ik geloof dat ik Maes dr pup weggegeven heb
19 tot 24 graden met een fijn briesje, ideaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hallo allemaal.
Wat doet het weer in Nl? hier is het zo'n 42 graden geweest vandaag. Duiken is dan echt een uitkomst.
Een arabisch toetsenbord is best wel moeilijk typen.
Daar hoorde ik pas geleden van. Bungalows bij de Beekse Bergenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Jungelo?![]()
We waren naar Het Vennebos in hapert
is gewoon een jungle themed bungalow in het safaribungalowparkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Nu ga ik Googlen wat een jungelo inhoudt
Het intrigeert me enorm op een rare manier
Ja maar dan wil je weten hoe zoiets er uit ziet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is gewoon een jungle themed bungalow in het safaribungalowpark
Waarom lees ik dat de buuf de gaten in de lucht moet houden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Tsssssss dr mogen geen eens huisdieren in de jungeloo
De buuf weet heel goed dat ze de lucht in de gaten moet houden hoor, we wandelen altijd samen.
En ze heeft de dametjes ook weer netjes thuisgebracht, maar ze hadden wel eerst fijn samen gespeeld en gedut daar
ja, nee... dat ze de lucht in de gaten moet houden snapte ik, na nog eens goed gelezen te hebben, ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Vanwege de roofvogels die wel chiwallies lusten
op een eilandje in een vakantiehuisje van een vriend, gezellig gedaan enzo, bootje varen, zonnetje zitten, wodka drinken, was tof, het is heel mooi daarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber waar was je nu weer?
Vanessa en Gordon zaten over mn baas te roddelen
Goed zo Zwab, lekker genieten nu je nog vakantie hebt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
het was ook maar drie kwartier van mij vandaan
Nou, was je cd boer blij met je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
heb trouwens vandaag eindelijk mijn year of no light cdtje opgehaald, na twee maanden![]()
![]()
lovely music it is
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
correctie, het klinkt als de liefdesbaby van Sunn O))) en GY!BE
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef Pagan het volgende:
*plak*
[..]
Klinkt goed.
Goedemorgen allemaal.
Ik zat het net te lezen op FPquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Bah, ik hoorde net buiten van een buurmeisje dat haar vriend vannacht een heel erg ongeluk gehad heeft. Die is van de weg gereden en in Margraten een huis in gereden, als ie niet zo een goede auto gehad had dan had ie het niet overleefd. Tis zo een leuk stelletje, met een geweldige hond, Jolie, een am. bul, vriendinnetje van mijn honden. En arme Jolie heeft de hele nacht alleen gezeten en ze ging nu weer naar het ziekenhuis. Tis jammer dat ik vandaag wegga, maar als hij morgen nog in het ziekenhuis ligt dan mag Jolie een dagje hier komen spelen...
Jemig. Heftige dingen, ik hoop dat alles goed komt met hem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Bah, ik hoorde net buiten van een buurmeisje dat haar vriend vannacht een heel erg ongeluk gehad heeft. Die is van de weg gereden en in Margraten een huis in gereden, als ie niet zo een goede auto gehad had dan had ie het niet overleefd. Tis zo een leuk stelletje, met een geweldige hond, Jolie, een am. bul, vriendinnetje van mijn honden. En arme Jolie heeft de hele nacht alleen gezeten en ze ging nu weer naar het ziekenhuis. Tis jammer dat ik vandaag wegga, maar als hij morgen nog in het ziekenhuis ligt dan mag Jolie een dagje hier komen spelen...
Lach maar!quote:
Het lijkt wel een soort van negatief aandacht trekken he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Yups, dat is hem...
Jeetje, mazzel gehad hoor.
Sjon heeft trouwens gisteren op mn bed gepist, dat had ik net schoon opgelegd.
En zojuist stond ie heel vrolijk tegen de mandjes aan te zeiken, we zijn net een half uur buiten geweest
Ik heb ooit een hondje overgenomen van iemand die dat ook zei van haar hond, die hond pieste al als ik naar haar wees of naar haar keekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ie suicidaal is.
Hij wil gewoon echt heel graag dat ik m doodmep
Maar ik negeer het want ik heb dr de energie niet eens meer voor.
Ondankbaar shithondje is het.
beelden van het ongeluk hier
En met je piercing wil spelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lach maar!![]()
Wel eens geprobeerd te posten zonder dat je koffie hebt gehad en met Rufus die iedere toetsaanslag na wil doen.![]()
Straks scheepjes kijken?
Ja, straks scheepjes kijken idd. Gisteravond ook al een leuke wandeling langs alle scheepjes gemaakt. Er is er eentje hier achter in de haven met twee scheepskatten. Een scheepspoesje en een scheepskater die alle honden aan wal terroriseertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lach maar!![]()
Wel eens geprobeerd te posten zonder dat je koffie hebt gehad en met Rufus die iedere toetsaanslag na wil doen.![]()
Straks scheepjes kijken?
Wil je er een leuke puberpup bij?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier trouwens ook weer een kat in z'n zeikmaarlekkerinhuis-periode![]()
Gisteren de bak nog verschoond en net kwam ik in de berging; had meneer lekker tegen de bak aan gezeken, zodat het lekker via de voegen van de plavuizen door de berging verspreidt![]()
Da's dus al de 4e keer deze week...ik verhoog de dosering Bach Rescue maar weer es...
Hier ook. Ik denk Donna. Gelukkig wel in de keuken en in de hobbykamer, waar ik het het beste schoon kan maken. Iedere ochtend kan ik de hele week al eerst de keuken dweilen bij het opstaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier trouwens ook weer een kat in z'n zeikmaarlekkerinhuis-periode![]()
Gisteren de bak nog verschoond en net kwam ik in de berging; had meneer lekker tegen de bak aan gezeken, zodat het lekker via de voegen van de plavuizen door de berging verspreidt![]()
Da's dus al de 4e keer deze week...ik verhoog de dosering Bach Rescue maar weer es...
Dat nog net niet. Mara mijn god, ik wordt hariger met de jaren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Je gezicht geschoren?
Kwist niet dat t zo erg was met je
Waarom doe je Sjon niet terug naar zijn fokker, je kreeg dat mormel tenslotte zo maar in je armen gedrukt, en in die lijnen zijn er wel meer mesjogge.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil m helemaal niet houden
Niemand wil m hebben.
Ik ga mn ma nog maar es bewerken dalijk.
Kan ie daar fijn de bejaarde rolmops ff slopen
Wees blij dat je geen kerel bent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Mara mijn god, ik wordt hariger met de jaren.
Volgende week ben ik dus weer harig
Dat vinnik zieligquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waarom doe je Sjon niet terug naar zijn fokker, je kreeg dat mormel tenslotte zo maar in je armen gedrukt, en in die lijnen zijn er wel meer mesjogge.
Dan zou dat harig zij niet zo'n punt zijn. Maar voor een vrouw.....quote:
Ja, maar dit is zielig voor jou. Je plakt hem een par keer per dag achter het behang en er zit vlg. mij geen verbetering in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vinnik zielig
Zo, ze zijn alledrie weer geschoren en gewassen, nu ff wat opruimen in huis
Een hoop mannen denken daar tegenwoordig ook voor zichzelf anders over.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou dat harig zij niet zo'n punt zijn. Maar voor een vrouw.....
Ik val niet zo op mannen die zich overal scheren. Kin is genoeg. Beetje getrimde oksels en schaamstreek ook wel. Maar kaal... daar kick ik heel erg op af.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een hoop mannen denken daar tegenwoordig ook voor zichzelf anders over.
Mijn beslag staat lang genoeg in de koelkast, ik ga American pancakes met verse bosbessen maken.![]()
Zo'n liefdesbaby wil ik ook wel!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
correctie, het klinkt als de liefdesbaby van Sunn O))) en GY!BE
God, dat ongeluk, vreselijk....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Yups, dat is hem...
Jeetje, mazzel gehad hoor.
Sjon heeft trouwens gisteren op mn bed gepist, dat had ik net schoon opgelegd.
En zojuist stond ie heel vrolijk tegen de mandjes aan te zeiken, we zijn net een half uur buiten geweest
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Fieps is trouwens best een haaibaai.
Kees mag niet meer aan dr eigenste botjes, muisjes en speeltjes komen, want Fieps heeft alles afgepakt en ligt als een prinses met al dr schatten op de bank
Hoest met je buurjongen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken dr echt veel, chihuahua's die Brutus, Rex, Max of Tarzan heten
Zoooooo, wat een saaie kutdag vandaag zeg.
De hele dag in dat piepkleine huisje van mn ouders, met mn zus en dr vriend, dr drie kids, mijn honden, Fieps, mn ouders, mn broertje en mn tante en dr vriend.
Horror.
En net toen we even wilden gaan wandelen begon het te zeiken van de regen
De honden gedroegen zich keurig though.
Dat kan ik niet zeggen over het gebroed van mijn zus, die deden pas leuk toen hun ouders met de dikke baby vertrokken
Oh man, dat wist ik nog!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
leuk detail, het is blijkbaar zomercaraval in rotterdam, en datwissik nie![]()
dus druk druk druk, verkeer stond vast, enorme hoeveelheid dom vee op straat
oh fuck no, dat gaat een leuk kind wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh man, dat wist ik nog!
Daar hadden ze t vanochtend op 3FM al over
Greys, dat jongste kind van mn zus, ik heb nieuwe foto's.
Echt, hij is nu 13 maanden, 12 kilo, en hij zit nog niet eens stevig alleen. Kruipen ho maar, staan doet ie ook niet, ook niet als je hem probeert neer te zetten.
En alleen maar bij zn mama zitten en brullen als iemand anders m pakt
It's a date!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, zullen wij dan samen niet gaan ?
Nou, die kan niet mis gaanquote:
De oudste was psies zo, die is best leuk geworden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh fuck no, dat gaat een leuk kind worden
Ze was serieus waar verontwaardigd dat ik daar zelf niet op gekomen was hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Wát? Je kind mee naar de wc móeten nemen?
Wat erg
Dat kan zomaar bijtrekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh fuck no, dat gaat een leuk kind worden
Hangen ze eigenlijk nog aan elkaar die twee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef nokwanda het volgende:
Hier net weer een enorme knokpartij tussen Merlijn en Donna. Zo zielig voor beide. Haar en pis overal. Puur stress. Geen doen zo. Alleen hebben we er al alles aan gedaan wat we konden bedenken.
Poeska doet het zo goed in het team, maar Donna moet eigenlijk enige poes zijn, die dan sheba krijgt en op een speciaal kussentje ligt met een gouden biesje. Liefst op een chique yacht.
Dan is ze een vreselijke lieverd. Ze verpietert hier echt![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk moet je ook nog een klein stenen draakje krijgen voor op de tegeltjes bij het bloemetje
Alruin, Mandrake in 't Engels. Of een Dracaena.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was al aan het zoeken naar Drakenplantjes ofzo
Ben je al wel eens met haar naar de dierenarts geweest? Kan er geen lichamelijke reden zijn dat ze zo prikkelbaar is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
En ja, het is kansloos. Dus ik ga actief op zoek naar een plek waar Donna enige poes in een veilige omgeving kan zijn. Balkonnetje of kleine tuin onder begeleiding of afgeschermd is prima. En ze heeft aandacht en veel 1 op 1 liefde nodig. Zonder andere poezen.
Oh bah, wat naarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
En ja, het is kansloos. Dus ik ga actief op zoek naar een plek waar Donna enige poes in een veilige omgeving kan zijn. Balkonnetje of kleine tuin onder begeleiding of afgeschermd is prima. En ze heeft aandacht en veel 1 op 1 liefde nodig. Zonder andere poezen.
Ja joh, mijn jongste nichtje, van m'n broer, liep al met 11 maanden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt een huuuuuuge kind, gruwelijk, en blond en blauwe ogen , heel vreemd bij ons, hij lijkt op niemand, ook niet op hem
En normaal gaan kleine babies toch vaak al echt staan als je ze op hun voetjes zet?
Dees trekt ze in zodra hij iets eronder voelt
Kan het me niet voorstellen. Maar het kan wel omdat ze veel stress heeft gehad. Dan kunnen er ook opeens allrlei fysieke dingen gaan opspelen. Ik zal haar urine eens opvangen en mee naar de DA nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je al wel eens met haar naar de dierenarts geweest? Kan er geen lichamelijke reden zijn dat ze zo prikkelbaar is?
Donna is toch ook de coon met stamboom? Waar komt ze vandaan? Soms wil de fokker graag helpen met bemiddelen voor een nieuw goed huisje. Anders kun je ook nog via de rasclub maine coon vragen om bemiddeling: http://www.rasclubmainecoon.nl/
Ik hoop het ook, want ze verdient echt beter. De rest van het team is zo op elkaar ingespeeld, en nu, na ruim een half jaar, zit zij er nog steeds niet in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah, wat naar
Hopelijk vind je snel een oplossing
Zal m'n ogen en oren openhouden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef nokwanda het volgende:
Ach schat tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooooooooh, ik kom net pas voor het eerst vandaag langs mn brievenbus, en wat ik erin vond!!![]()
Wat een ontzettend lief cadeautje en kaartje!![]()
![]()
![]()
Ik werd er helemaal een beetje emotioneel van![]()
![]()
![]()
Ontzettend bedankt allemaal! Jullie zijn geweldig lief
whahahaha inderdaad zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan vind je neefje een beetje op Caligula lijken, met dat pruilmondje![]()
Je twee nichtjes zijn wel twee schatjes om te zien!quote:
Senes, wat een prachtige foto's van Dodgequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je al wel eens met haar naar de dierenarts geweest? Kan er geen lichamelijke reden zijn dat ze zo prikkelbaar is?
Donna is toch ook de coon met stamboom? Waar komt ze vandaan? Soms wil de fokker graag helpen met bemiddelen voor een nieuw goed huisje. Anders kun je ook nog via de rasclub maine coon vragen om bemiddeling: http://www.rasclubmainecoon.nl/
Ja die zijn enig he, om te zien dan, samen zijn ze echt niet te harden, apart zijn ze wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Je twee nichtjes zijn wel twee schatjes om te zien!
Nou ja, er is dus hoop voor je neefje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die zijn enig he, om te zien dan, samen zijn ze echt niet te harden, apart zijn ze wel leuk.
Ze lijken wel op mij en mn zusje vroeger, het zijn er echt van ons zeg maar
Thnxquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Senes, wat een prachtige foto's van Dodge![]()
Hij heeft ook een geweldig lieve uitstraling.
Oeps. Dan voel je je ook lullig. Denk je: wat een kutkind, en dan blijkt ie iets stoms te mankeren waardoor het zo'n draak isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, er is dus hoop voor je neefje.
Ik moet zeggen de middelste van mijn broer, ook de enige jongen, die was ook vreselijk lui met alles,
hoorde vaak dingen niet, toen bleek dat jij altijd oorontsteking had, buisjes in de oren, niets hielp. 't Kind is geopereerd aan z'n amandelen, en gaat het laatste anderhalf jaar als een speer. Praat ineens helemaal goed en hoort gelukkig nu alles.
Hij is een stuk aanhankelijker nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach schat toch![]()
Gaat het een beetje met Nelis?
Gelukkig is er met Hugo ook niks mis!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:met die van mn zusje is niks mis hoor, ze houdt ze graag lang klein, want tis wel zo handig als ze op 1 plek blijven zitten en zo.
En deze is ( nemen we dan toch aan ) dr laatste baby, ze zegt telkens dat ze het heeeeerlijk vindt dat ie zo lang baby blijft, dus tja
Boh, mn overburen hebben inene ook een hond, een mops, laten die van mij nou net weer de hele dag de terreur van dat geval van mn ma voor hun kiezen gehad hebben.
Ze waren dr niet blij mee, dat dr net hier ook eentje liep
Laten we hopen dat dat ook een vakantiehondje is...
Ik duim mee, het klinkt perfect inderdaad!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:08 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.![]()
Heeeeel misschien hebben we een elegante oplossing voor Donna. Wij bedachten gisteravond dat onze buurman echt het type is voor Donna. Perfectionistisch, scherp, maar stiekem heel lief. Gelijke karakters en zo
Nou heeft hij in het verleden wel twee poezen gehad, maar al een hele tijd niet meer.
Het zou zomaar kunnen dat hij haar wel ziet zitten, en dan is er ook gelijk gene probleem voor als hij eens weg moet en zo. Want ons kent ze al.
Dus..... allemaal flink![]()
![]()
dat hij dat ook een goed idee vindt.
Mooi hoor Greys! Wat voor kleur hebben jullie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
We hebben gister een andere auto gekocht
Deze, maar dan in het zwartHammond zei 'it rocks', dus Heer G wilde hem
In het zwart!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Mooi hoor Greys! Wat voor kleur hebben jullie?
Dan kan ik óók eens mee als er een drumstel mee moetquote:
quote:Nok, dat zou een hele mooie oplossing zijn.
Vraag of ie ook een hondje wil
Jemig...quote:Ik had hier zojuist weer een hele nieuwe variant.
IPV those good old days toen ie onder de bank poepte en plaste, doet ie t nu OP de bank, 10 minuten nadat we binnenkomen van een wandeling
Hijs wel creatief en inventief, zullen we maar zeggen...
Dankjewelquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik vind het een toffe auto Greys, ik hoop dat jullie er veel plezier van zullen hebben.
Ik zei gisteren of zo al dat ik simpelweg geen ZIN meer heb om hem nog te straffen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik óók eens mee als er een drumstel mee moet
Normaal pas ik er dan niet meer bij
[..]
[..]
Jemig...
Je zult alles wel al geprobeerd hebben, maar hoe reageert ie als je het compleet negeert als hij zoiets doet? Dus ipv hem op de gang gooien of op een andere manier straffen, het met een stalen gezicht opruimen en hem totaal negeren?
Dat is lekker inderdaad, autorijden vind ze verder geen probleem? En ze is weer helemaal de oude nu?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
Stiekem vind ik het allerfijnst er aan dat er airco in zit en dat Bink dus niet meer hoeft te puffen onderweg
Kan me echt voorstellen dat je er inmiddels wanhopig van wordt, serieusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei gisteren of zo al dat ik simpelweg geen ZIN meer heb om hem nog te straffen.
Ik ruim t op en negeer m verder, ik ben dr klaar mee, ik doe mezelf of die hond echt nog es pijn als ik m blijf corrigeren, straks kan ik dr ook nog mee naar de da , gaat ie me nog meer geld kosten, daar heb ik geen trek in.
En in die stress ook niet meer, dus hij doet maar, mij heeft ie dr niet mee...
Ik pak m denk ik gewoon op een goede dag onder de arm en zet m af bij t asiel.
Klaar.
Ik durf dit echt zelf niet aan een ander mens te geven, heb ik het straks gedaan
Nee autorijden vindt ze geweldigquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is lekker inderdaad, autorijden vind ze verder geen probleem? En ze is weer helemaal de oude nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |