Nee jij maakt een mooiequote:
froyo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker voor de desire gaan. Die is sneller, groter scherm, ziet er geiler uit, meer geheugen, ect. En froyo komt uit binnenkort
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de updates van Android (het besturingssysteem van die telefoons) hebben namen van eetbare dingen
donut, cupcake, froyo (frozen yoghurt)
Froyo is android 2.2quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
froyo?
enfin, t zou iig fijn zijn om een foon te hebben met tomtomfunctie etc. alleen dan nog uitzoeken hoe t verder met inet en limiten zit enzo
vlutafonequote:
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:08 schreef Ynske het volgende:
wat is de meerwaarde van?BlackBerry Plus
[..]
vlutafone
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
Cupcake
Donut
Eclair
Froyo
Gingerbread (die is nog in ontwikkeling)
alles op volgorde, A en B waren de Alpha en Beta test versies geloof ik
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaaldquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleidquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij maakt een mooie
En NIEMAND die iets over mijn mooie "groeten uit" kaartje zegt he...
[ afbeelding ]
Heeft Zwab zo zn best gedaan voor me ...
Mn stalker zit nog steeds in de bak
Alstu!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je wel, nu wil ik een gebakje met chocolade en room.
Lul.
maar dat bieden ze aan bij dat desire toestelquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Geen ervaring met een BB. Hoor van iedereen dat het kut toestellen zijn.
owquote:Ik wijk nooit meer van android af
Vodafone heeft een FUP tot 250 mb per maand.
hmmquote:Vrij weinig IMHO. Ik zit nu al op 450
Meer nat? Ik vond m juist wel lekker subtiel met die natte pootjes en die uggs , de plu en het shirtje van de hondquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
Mijn baas had dat ding. Mijn god, wat een ellende hebben we daar mee gehad zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BB teert volgens mij alleen nog op de naam die ze hebben, ze waren ooit bijzonder goed maar inmiddels achterhaald
Hmmquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wilde er wel iets over zeggen maar ik werd afgeleid. Het regenachtige (ik neem aan dat dat de bedoeling was?) kan wat mij betreft wel iets meer benadrukt worden.
Wel oppassen wat jullie op je gadgets installeren hè?: http://www.nu.nl/internet(...)elige-data-door.html
am I doing it right?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
door niet de eerste de beste apps in slecht engels die je vragen geld over te maken naar nigeria te downloadenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm
En als ze er dan ook nog eens bij zouden zetten hoe je precies die apps kan blocken/herkennen
Whehehehehehehehehehehe , subtiel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet ergquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
als je het niet erg vind ga ik niet die animatie opnieuw maken
Beter, ik ben niet zo van de subtiliteiten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
CRAP!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die zat toch in jouw kelder, je hebt toch wel zijn brokjes naar binnen gegooid?
Tis mazzel dat mn berging zo ver van mn huis is, ik ruik niks!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, dooie mensen zijn ook vrij subtiel van nature
GEEN, ik herhaal GEEN t-mobile.quote:
uhuh, das wel zo, altijd iets met KPN netwerk, en zeker geen t-mobile, dat heb ik om me heen ook fout zien gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN, ik herhaal GEEN t-mobile.
Kpn/Hi goed bereik, maar ook FUP.
Ik heb ben (netwerk t-mobile) kut ontvangst, maar geen FUP. Telfort zou kunnen eventueel.
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ben (netwerk t-mobile) kut ontvangst, maar geen FUP. Telfort zou kunnen eventueel.
fokken en mailen gaat geweldig op een desire, ik zou persoonlijk niet voor een blackherry gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.
Hadden jullie dit gelezen: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/mobile/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/07_juli/29/binnenland/asielen-overspoeld-met-jonge-katjes.xml
Waar ga je heen dan????????quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
zo, en dan nu voor de laatste maal
doei, ik ben weg, dag internet ik ga je missen
Ah! Daar is iedereen dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
ik denk al, wat hoooor ik toch.
Maar er isch voetbal
Ik heb er vanmorgen een apart topic over aangemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaren tmobile en op zich al jaren tevreden, het is het afgelopen jaar alleen triest. En ik heb enorm spijt van mijn omnia:( Ik mag volgend jaar pas verlengen en ik overweeg een blackberry, ook vanwege FOK! en het vele mailen.
Hadden jullie dit gelezen: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/mobile/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/07_juli/29/binnenland/asielen-overspoeld-met-jonge-katjes.xml
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
am I doing it right?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nou he?quote:
Ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Nonneke het volgende:
zomer in maastricht![]()
sletteboor![]()
![]()
ik heb net een bult gevonden bij Sylverik ben daar altijd zo bang voor geweest
![]()
morgenochtend gelijk een afspraak maken bij de dierenarts, zodat zij me kan vertellen dat het gewoon een vetbult is![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Zo lag hij een half uur, en maar uitrekken met gespreide teentjes enzo
Na dat half uur sletten ging hij met zijn mond open in mijn arm 'happen', zonder te bijten. En daarna in mijn tiet![]()
Het is echt een rare katquote:
Dat doet hij omdat je lief bentquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Na dat half uur sletten ging hij met zijn mond open in mijn arm 'happen', zonder te bijten. En daarna in mijn tiet![]()
T-Mobile.....break me de bek niet open!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, succes.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef Nonneke het volgende:
zomer in maastricht![]()
sletteboor![]()
![]()
ik heb net een bult gevonden bij Sylverik ben daar altijd zo bang voor geweest
![]()
morgenochtend gelijk een afspraak maken bij de dierenarts, zodat zij me kan vertellen dat het gewoon een vetbult is![]()
Ik was er bijna geweest voor de nightshift.quote:
Eerst op fucking hyves. Toen ging ze schelden tegen iedereen via een pm, en telkens de meest idiote berichten plaatsen met name over mijn " alcoholisme" belt dat wijf me net op "ja je moet niet boos worden hoor maar waarom schrijf je zulke dingen op fok en twitter?!?!?! je word nog een x vermoord!"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Op Fok! ???
Serieus?
Wat een sneue mama heb jij Qweaatje!
Ja, ik gebruik overal Qwea . Maar je verwacht toch godverdomme een beetje respect? Ik bedoel, sorry hoor... maar je bent echt ziek als je iemand stalktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen via al die sites communiceren met elkaar, vriendin van me heeft ook altijd zeik met dr hele familie over Twitter en Facebook, dat kan iedereen dan leuk meelezen
Ik heb al die meuk niet en ik geloof echt dat er maar 2 mensen zijn die ik irl ken die weten dat ik Fok! en onder welke naam
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst op fucking hyves. Toen ging ze schelden tegen iedereen via een pm, en telkens de meest idiote berichten plaatsen met name over mijn " alcoholisme" belt dat wijf me net op "ja je moet niet boos worden hoor maar waarom schrijf je zulke dingen op fok en twitter?!?!?! je word nog een x vermoord!"WTF. Heeft ze o.a dat A.H topic gelezen.
"JA IEDEREEN SCHELD JE UIT VOOR KUTWIJF"
Ik had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
![]()
Joking, right? Maar ze stalkt me dus echt
Dat is toch fucking niet normaal. Ik heb hyves moeten afschermen voor dat wijf. Moet ik nou ook twitter gaan afschermen?
Ik heb von gemaild of ze dat wijf geen IP ban kan doen zodat ze niet kan lezen enzulks.
SerieusIk ben echt flabbergasted. Wat een eng, eng, eng wijf. Laat mijn leven met rust ofzo
Nokje, na het rosé biertje nog een beetje geslapen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.
Kan me geen reet schelen of het mijn moeder is of niet. En wie de neuk denk jij in godsnaam te zijn om te bepalen hoe ik over haar spreek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dear dear... dat wijf is wel je moeder. Hoe fout ze ook hierin zit en hoe fout ook wat ze doet, het is wel de persoon die je op de wereld heeft gezet. Ook al vind je dat je niet met respect behandeld wordt, je taalgebruik is echt heel erg. Je hoeft niet hetzelfde als je moeder te zijn, hoor. Je mag je best onderscheiden.
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Nokje, na het rosé biertje nog een beetje geslapen?
Vrij? of aan den arbeid?
ooh bah, 60% *ril*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef Strega het volgende:
Hé Q, vertel je moeder dat je het nieuwste zware bier uit NL drinkt!![]()
http://bit.ly/cL3kLI
Degene die hier op z'n tenen getrapt lijkt is toch echt jij hier. Blijkbaar vind je het normaal om tegen mensen die je op een gewone manier ergens op aanspreken al zo tekeer te gaan. Maar ja, mijn mening zal je ook wel aan je reet roesten dus je zoekt het maar lekker uit met je moeder.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt is
Kind, jij hebt geen enkel recht van spreken. Jij doet stoer over je gezuip en bent wel de laatste die haar muil open mag trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen of het mijn moeder is of niet. En wie de neuk denk jij in godsnaam te zijn om te bepalen hoe ik over haar spreek?
Ga ff lekker roken ofzo. Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten of jij mijn taalgebruik "echt heel erg" vindt. Mens, ik lig daar echt niet wakker van wat jij denkt te moeten vinden van iemand.
Ik was niet eens op mijn tenen getrapt. Ik had een mening op de manier waarop jij praat over je moeder en over anderen op een forum.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
geslapen? Waarom denk je dat ze zo fucking op dr tenen getrapt is
Jawel. Ik maak ruzie en wel nu. Ik heb een hekel aan Qwea's manieren van doen. En dat heb ik hierbij gezegd.quote:
Hahahahahahahaha, en dat denk jij even te kunnen bepalen? Wie de fuck denk je dat je bent? God?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kind, jij hebt geen enkel recht van spreken. Jij doet stoer over je gezuip en bent wel de laatste die haar muil open mag trekken.
En dat is mijn probleem?quote:Toevallig heb ik een enorme hekel aan mensen die drinken en er erg erg stoer over doen.
Kijk eens in de spiegel, en neem dan nog eens het woord tokkie in je mondquote:Toch gedraag jij je vele vele vele malen asocialer en vind ik jou echt te vergelijken met de ergste tokkie in de keuze van je taalgebruik en je aanwijsbare gedrag.
Dus meisje... stil maar gewoon en heb eens niet zo'n ontzettend grote bek. en al helemaal niet tegen mij.
Mens, alsof mij het kan schelen dat jij een hekel aan me hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik krijg echt een steeds grotere hekel aan je. En dat maak je niet meer zo snel goed, hoewel ik ook niet denk dat je daar nou behoefte aan hebt
We zijn nooit anders geweest dan totaal tegenovergesteld.
Koop een dagboek ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Ik maak ruzie en wel nu. Ik heb een hekel aan Qwea's manieren van doen. En dat heb ik hierbij gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |