Niet iedereen spreekt Nederlands, hoewel je er wel op erg veel plekken mee terecht kunt natuurlijk. Het aantal mensen dat Engels spreekt zal je nog vies tegen gaan vallen denk ik... Mij viel het tegen in ieder geval.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagje. Spreekt iedereen behalve winkel- en horecapersoneel en ambtenaren ook gewoon Nederlands? Het gewone volk zeg maar. Of kennen ze alleen Papiamento en Engels?
Geen idee, ik zie op google wel dat ze vorig jaar verkocht zijn, maar ik heb niks gehoord over dat ze tegenwoordig gesloten zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:48 schreef Reintji het volgende:
Iemand trouwens in de gezondheidszorg in Curaçao? Wat is er met Taams? Heb er vorig jaar gewerkt en zou graag nog eens terugkeren, maar website is plat? Telefonisch niet te bereiken?
zonnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:34 schreef DakDuuf het volgende:
oe! even een tvp, ga in oktober hier naar Curacao, iemand nog suggesties van dingen die ik gedaan/gezien moet hebben??
Te oordelen aan je reactie sloeg ik met mijn bovenstaande post de spijker op de kopquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef thomaster het volgende:
[..]
zonnen![]()
Verder: Happy hour bij Wet & Wild op zondag (18:00 tot 19:00), happy hour bij Zanzibar op zaterdag (17:00 tot 18:00)
Stranden: Knip, Cas Abou, Porto Mari.
Doen: Rondje westpunt rijden, stoppen bij Boca Tabla, lunchen bij Jaanchi's, nog even kijken bij Watamula, onderlangs terugrijden, zwemmen bij een van de baaitjes. Onderweg kun je lekker stoppen bij de snek of Chinees om een biertje te kopen en in de auto op te drinken![]()
Zien: Slavenmuseum, grotten van Hato, visjes (dus duiken of snorkelen)
Eten: Fishalicious, de Gouverneur, Omundo, de Tropen, Pleincafe, Ribs Factory
Laat maar weten als het nog niet voldoende info is
Geloof me, huur gewoon een auto met een fatsoenlijke airco, word je veel vrolijker van. Je zal alleen een ander ding moeten zoeken om vrouwtjes mee te pimpenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:33 schreef Breuls het volgende:
Cabrio's zijn uberhaupt niet zo gebruikelijk voor verhuur volgens mij op Curacao, dus ik geef je niet veel kans.
Ja ok, dat kan ook idd. Maar goed, ik dacht met die warmte is dat wel leuk met een cabrio.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef thomaster het volgende:
[..]
Geloof me, huur gewoon een auto met een fatsoenlijke airco, word je veel vrolijker van. Je zal alleen een ander ding moeten zoeken om vrouwtjes mee te pimpen
Waaaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef Breuls het volgende:
Ik ga morgen maar weer naar m'n Rotterdamse Polar adresje denk ik.
Samuraiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef thomaster het volgende:
Met de warmte misschien wel, maar met de zon op je knar de hele dag word je ook niet echt vrolijk van denk ik. Wat je wel kan doen, wat in de buurt komt van een cabrio is een Suzuki Samurai of Vitara met bikinitop. Is ook relaxt om een beetje offroad te gaan
Orlanda, Oude Binnenweg.quote:
Er is ook een hyves over polar, daar kun je nog meer adresjes vindenquote:
Ik woon in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Breuls het volgende:
Of polar-bier.nl, maar dat is dezelfde gast die ook via Hyves dozen Polar aanbiedt.
Is het weer zo ver?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef thomaster het volgende:
Benzine te koop 25 gulden per liter!
Was de laatste dag dat ik er zat, moest de huurauto terugbrengen met een halve tank. Zat een kwart in, maar kon niet meer tanken. Vond het 's ochtends al zo vreemd dat er lange rijen stonden voor de pompen.. Dacht nog 'tank vanmiddag nog wel effe dan' maar helaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef thomaster het volgende:
[..]
Jep: Op Curaçao bijna geen brandstof meer
Ja en ja, Emily wordt (naar alle waarschijnlijkheid) de eerste minister-president van het land Curacao. Wat op zich ook wel weer terecht is, gezien het werk wat zij met haar partij gedaan heeft om het voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Breuls het volgende:
Misschien ga ik nu toch een beetje volgen hoe die politiek verloopt. Dan kan ik er over een tijdje misschien een mening over vormen.
Dit was voor de Eilandsraad, toch? Wordt dat 1-op-1 het eerste kabinet, of vindt er nog een her-formatie plaats in oktober?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |