Weinig actieve fok!kers op Curacao, of iig weinig actief in dit topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef Omniej het volgende:
Zo, dat tweede deel heeft lang geduurd zeg.
TVP.
In het vorige topic in de discussie over GET had je het erover dat Robben nog meer aan het verkloten is daaro, over wat hebben we het danquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Breuls het volgende:
Mja, je kunt wel elke dag melden dat het lekker weer is, maar dat schiet ook niet op.
Het gebouw waarin GET zat wordt nu door hem beheerd en ik hoor soms geruchten dat dat ook over de kop gaat. Aan de andere kant weet ik ook weer niet wat daarvan waar is; dat kan ook gerumoer zijn van (bijvoorbeeld) oud-GET medewerkers.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
In het vorige topic in de discussie over GET had je het erover dat Robben nog meer aan het verkloten is daaro, over wat hebben we het dan
Zie hierboven waar ik het mee eens/niet mee eens ben. Als toevoeging:quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Breuls het volgende:
Wat zijn trouwens jullie favoriete eetlocaties? Ik wil wel eens wat nieuws ontdekken.
Wat mij bevalt cq. waar wij af en toe of vaak naartoe gaan:
› Ribs Factory (Oude Caracasbaaiweg)
Heerlijke spare ribs, fajita's en ander vleesch.
› De Heeren (Zuikertuintje)
Pasta-avond op dinsdag is aan te bevelen. En dan wel de pasta alfredo![]()
› Il Forno (SBN Doormanweg en Caracasbaaiweg)
Goede Italiaan, niet zo fancy, maar wel lekker.
› De Tropen (SBN Doormanweg)
Geen geweldige tent, maar wel makkelijk en sommige maaltijden zijn best lekker en nog goedkoop ook.
› Zanzibar (Jan Thiel)
BBQ op zaterdag is wisselend van kwaliteit, maar meestal erg goed. Pizza's zijn ook lekker, lunch is goed te doen.
› De Gouverneur (Rouvillekade)
Maar 1x geweest, maar wel lekker gegeten. Wel een dure tent.
› Chiouaoua (Rif Fort)
Mexicaan, heb er nog niet veel gegeten maar het was wel lekker. Slechte ervaring mee, ze hadden de helft niet wat op de kaart stond en het eten dat we kregen was niet echt super, terwijl het wel vrij prijzig is. En serieus, een mexicaan zonder quesedilla's?
Daar hebben ze ook kobe beef.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Breuls het volgende:
Oh, ik vergeet Craving Sushi in de Promenade. Die hebben lekkere sushi.
Faillissement GET NV is uitgesproken te Haarlem maar zal verder door Amsterdam worden overgenomen. Verdere gegevens: uitspraken faillisement op 19 januari 2010 inzake (F.10/32) GLOBAL E-TRADING (GET) N.V., vest.adr. Lagedijk 146, 1544 BL Zaandijk. Cur: mr. J.J. Knol, Postbus 75510, 1070 AM Amsterdam, tel. 020-7953953. RC: mr. C.P. Bleeker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het gebouw waarin GET zat wordt nu door hem beheerd en ik hoor soms geruchten dat dat ook over de kop gaat. Aan de andere kant weet ik ook weer niet wat daarvan waar is; dat kan ook gerumoer zijn van (bijvoorbeeld) oud-GET medewerkers.
Ja hè. Komen al die anderen weer met regen en sneeuw aanzetten om interessant te doen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef thomaster het volgende:
Idd, ik heb het geprobeerd in het opschep/klaagtopic over het weer, maar dat ging vervelen
Dies echtquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Breuls het volgende:
Wat zijn trouwens jullie favoriete eetlocaties? Ik wil wel eens wat nieuws ontdekken.
Wat mij bevalt cq. waar wij af en toe of vaak naartoe gaan:
› Ribs Factory (Oude Caracasbaaiweg)
Heerlijke spare ribs, fajita's en ander vleesch.
Hmm, wanneer ben je voor het laatst bij De Octopus geweest dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:11 schreef Melochan het volgende:
Ema Tei in Riffortbeste Japanner van het eiland imho. En verder Ribs Factory, De Gouverneur en De Octopus in St. Michiel (al heb ik geen idee of deze nog bestaat, tijdje niet geweest..)
Oh ik ben er al een behoorlijk lang niet geweest, en nu ik er zo over nadenk moet dat idd voor Omar zijn geweest. De laatste keer dat ik er heen wilde (augustus vorig jaar oid?), was er een ongeluk gebeurd, dus konden we er niet langs. Ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk hoe en wat, het eten was iig heerlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, wanneer ben je voor het laatst bij De Octopus geweest dan?
Volgens mij had dat restaurant in 2008 enorme stormschade geleden door Omar en de laatste keer dat ik er was (maart 2009), was het nog lang niet hersteld. We wilden er toen ook gaan eten, maar zijn toch maar rechtsomkeert gegaan toen we die kale boel zagen... Zonde wel.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd of ze het nu opgeknapt hebben, of dat ze 't maar voor gezien hebben gehouden.
Dat laatste geef al aan dat je nu blijkbaar ook het grootste deel van de tijd binnen die kleine community zit? Wat is dan het verschil met een eiland eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef illusions het volgende:
Hmm, heb aspiraties om ook eens op Curacao te kijken of het wat voor me is om te wonen - al is het voor een paar jaar. Zit nu een jaar in Spanje, maar het is hier doodsaai in de winter en eerlijk gezegd is de winter ook niet zo warm als in de brochure stond.
Het enige minpunt vrees ik, naast 800 euro en 20 uur van NL verwijderd zijn, is island-fever. Hebben jullie daar geen last van? Ik voel hier al de spreekwoordelijke muren op me afkomen omdat het gewoon zo'n kleine community is in de buurt waar ik woon, plus er is in de winter gewoon veel minder te doen, en dat is in de "buitenwijken" (dorpjes) van Benidorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |