ganga no, ik wil ook wiebe !!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alleen dan niet huis van HEF maar huis van BUF
jij wil niet wiepe ? doooohnder op
Nee, maar het net zo debiel om te zeggen dat iemand die dan wel klaar is dat het een VMBO'er isquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, als je met je 21e nog op school zit ben je de 'eeuwige student'.
Mensen die hun huis huren hebben er geen last van..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij denkt minder, jij denkt dat er zoveel mensen zijn die hun hypotheek hebben afbetaald?
LEZEN!!!!! Hij heeft het over mensen met een eigen huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Mensen die hun huis huren hebben er geen last van..
Hij had het toch over mensen met een hypotheek? Denk je nou echt dat er zoveel mensen zijn die een paar ton op hun spaarrekening hebben staan? (en dan ook ineens een huis kopen??quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
22 en je bent eeuwige student? dat is gewoon bullshitquote:
Nee, maar dan blijf je eindeloos betalen en op wachtlijsten staan. Je bouwt niks op. En mooie huurhuizen zijn er niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:02 schreef Duzzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
22 en je bent eeuwige student? dat is gewoon bullshit
De essentie van dit soort topicsquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef Mriya het volgende:
Mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen wel goed met hun ouders om kunnen gaan, en niet voor hun 18e leeftijd al het huis uit getrapt worden wegens paupergedrag.
Hij had het over mensen met een eigen huis...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij had het toch over mensen met een hypotheek? Denk je nou echt dat er zoveel mensen zijn die een paar ton op hun spaarrekening hebben staan? (en dan ook ineens een huis kopen??)
Nee dan heb je geen eigen PUNTquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij had het over mensen met een eigen huis...
Maar nu gaan we zeggen dat als je een huis huurt.. je geen eigen hebt..
Sinds wanneer gaan we het ineens over mooie huizen hebben ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar dan blijf je eindeloos betalen en op wachtlijsten staan. Je bouwt niks op. En mooie huurhuizen zijn er niet.
Nee maar wel een mooi huis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we het ineens over mooie huizen hebben ?
Jij hebt op je 19e een villa gekocht ?
Oke, ff simpel rekensommetje: Je bent op je 18e (zonder vertraging) klaar met je Gymnasium. Daarna ga je een bachelor doen aan een uni, 4 jaar verder, daarna wil je ook een master halen, 2 jaartjes verder. En waar zijn we dan?quote:
Een huis dat ik niet als huurhuis heb kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we het ineens over mooie huizen hebben ?
Jij hebt op je 19e een villa gekocht ?
Ik kan PRIMA met mijn ouders omgaan hoor. Maar dat is geen reden om thuis te blijven wonen, kleutertje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:04 schreef Mriya het volgende:
Mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen wel goed met hun ouders om kunnen gaan, en niet voor hun 18e leeftijd al het huis uit getrapt worden wegens paupergedrag.
Dus nu moet iedereen van 22/23 een eigen huis kopen.. ipv huren ? want anders hoor je er niet bij ?quote:
Oh man, lees mijn oorspronkelijke reactie nu eens terug, ik had hem allang ge-editquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, ff simpel rekensommetje: Je bent op je 18e (zonder vertraging) klaar met je Gymnasium. Daarna ga je een bachelor doen aan een uni, 4 jaar verder, daarna wil je ook een master halen, 2 jaartjes verder. En waar zijn we dan?
Neem nog steeds niet weg dat je op je 19e dan allang uit je ouderlijk huis moet zijn.
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, ff simpel rekensommetje: Je bent op je 18e (zonder vertraging) klaar met je Gymnasium. Daarna ga je een bachelor doen aan een uni, 4 jaar verder, daarna wil je ook een master halen, 2 jaartjes verder. En waar zijn we dan?
Neem nog steeds niet weg dat je op je 19e dan allang uit je ouderlijk huis moet zijn.
In welk wetboek staat dit beschreven?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar stoer doen dat je het huis uit bent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kan PRIMA met mijn ouders omgaan hoor. Maar dat is geen reden om thuis te blijven wonen, kleutertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |