Hoe jaloers kun je zijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
juicyhill die iets triest vind![]()
liever dat ik tot mn 35e bij mn ouders woon dan dat ik zoals jij ben en op mn 19e een huis koop
Op een paar ton schuld?quote:
Mensen die jaloers zijn op juichyhillquote:
vindquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
juicyhill die iets triest vind![]()
liever dat ik tot mn 35e bij mn ouders woon dan dat ik zoals jij ben en op mn 19e een huis koop
quote:
Ga toch naar je pappa en mammaquote:
Ben ik al, maar niet voor lang meer helaas moet fitnessen als uberbaus en daarna chickie pompenquote:
In je slaapkamertjequote:
Met je paar ton schuldquote:
Probleem is dat niet iedereen daar al aan toe is, daarbij heb jij daar met je vmbo-diploma geen last van maar er zijn ook mensen van 21-22 die nog naar school gaan. Moet je dan met die 10 uurtjes p/w in de supermarkt je hele hebben en houwen van gaan betalen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? 95% van de mensen in Nederland met een eigen huis heeft schuld. Wat is je probleem?
95% ja...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? 95% van de mensen in Nederland met een eigen huis heeft schuld. Wat is je probleem?
Wil niet zeggen dat je dan niet alsnog op jezelf kan wonenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Probleem is dat niet iedereen daar al aan toe is, daarbij heb jij daar met je vmbo-diploma geen last van maar er zijn ook mensen van 21-22 die nog naar school gaan. Moet je dan met die 10 uurtjes p/w in de supermarkt je hele hebben en houwen van gaan betalen?
Misschien beter werk gaan zoeken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Probleem is dat niet iedereen daar al aan toe is, daarbij heb jij daar met je vmbo-diploma geen last van maar er zijn ook mensen van 21-22 die nog naar school gaan. Moet je dan met die 10 uurtjes p/w in de supermarkt je hele hebben en houwen van gaan betalen?
Of je zorgt gewoon dat je op tijd klaar bent met je 'echte' studie in plaats van eeuwig student te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, als je met je 21e nog op school zit ben je de 'eeuwige student'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je zorgt gewoon dat je op tijd klaar bent met je 'echte' studie in plaats van eeuwig student te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |