2 meter is helemaal niet zo hoog hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Alsof twee meter zo hoog isquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Wel als je op een bodyboard ligt en je een 2 meter hoge muur van water op je af ziet komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
2 meter is helemaal niet zo hoog hoor
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??quote:
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Okquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.
Over je heen niet nee, maar twee meter is echt niet hoog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Okhet is iig niet fijn als zo'n golf over je heen slaat
hagelslag?quote:
Ik heb eens in wedstrijd in het IJsselmeer gezwommen, ik weet niet hoe hoog die golven zijn maar da's geen pretje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Veel succesquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Veel plezier...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Take me outquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een vriend van me gaat daar aan mee doen en ik ga in zijn filmpje spelen.
En wat voor een rol heb jij in zijn filmpjequote:
Hey sg, je bent weer terugquote:
Zij is zijn vriendin natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En wat voor een rol heb jij in zijn filmpje
Kortste stuk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Slechts 22km..... met een beetje geluk.
Hee michquote:
SCORE!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb een aangeboren cameraperformance, IK GA SCORENNN
Nja, je zwemt in die wedstrijd van Stavoren naar Medemblik. Dat is 22km, maar je hebt ook nog stroming e.d. dus je kunt ook zo 25 of 26km zwemmen.quote:
Dat is best wel een end.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nja, je zwemt in die wedstrijd van Stavoren naar Medemblik. Dat is 22km, maar je hebt ook nog stroming e.d. dus je kunt ook zo 25 of 26km zwemmen.
Was het niet gezellig dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik ben superbrak![]()
Was mijn eigen feestje om 02:00 uur al zat maar heb het volgehouden tot 04:30.
Mijn feestjes zijn altijd gezellig, maar mijn huis is allemaal retebreekbaar/design enzo dus ik stress hem dood.quote:
Niiicee, ik ging gisteren high tea'en op het balkon van mijn ouders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef -SG- het volgende:
Haha volgende week geeft een vriend voor zijn verjaardag een 'High tea', maar dan ook echt in de breedste zin van het woord. Gaat een leuk feessie worden.
Ik betrapte me er gewoon op dat ik het facking erg miste in Salou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niiicee, ik ging gisteren high tea'en op het balkon van mijn ouders.
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseerquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn feestjes zijn altijd gezellig, maar mijn huis is allemaal retebreekbaar/design enzo dus ik stress hem dood.
De een-na-laatste keer was het huis echt naar de tering.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseer.
Same here, heb al jaren geen feest meer gegevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseer.
Die bredase kroegen vind ik niksquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef Aapvis het volgende:![]()
Als we gaan dan gaan we... met z`n allen
Elke dag is reden voor een feestje elke dag dus ook vandaag en als jij wil weten met wie we waar gaan stappen dan is mijn antwoord op die vraag... Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
Als er een feest is dan mag ik niet ontbreken nee ja dan ben ik er altijd bij enne in je eentje kun je geen feestje bouwen en daarom zingen wij... Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
En hebben wij een bier of 11 gezopen dan spreken wij ons eigen taal woha dronken en lallend uit de kroeg gekropen zingen wij dan ALLEMAAL.. Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda.. Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda....
Dat vind ik ook mich, alleen kan ik nog niet oordelen over de kroegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Die bredase kroegen vind ik niks. Breda zelf is wel top.
Eten.quote:
Care.quote:
Hartje.quote:
ik nietquote:
Ik mis het naar school gaan, niet zozeer mijn oude school.quote:
Wat is er leuk aan om naar school te gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mis het naar school gaan, niet zozeer mijn oude school.
Kennis opdoen, omgaan met vrienden/nieuwe mensen, er is zoveel te doen op school. Ik zeg niet dat het altijd leuk is, maar vaak wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan om naar school te gaan?
Nu die laura facking 2 jaar niet naar school hoeft ga ik voortaan ook maar een dikke fuck you aan school geven hoor
Ja inderdaad, school is veul leuker dan 2 jaar alleen op het ruime sop rond dobberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kennis opdoen, omgaan met vrienden/nieuwe mensen, er is zoveel te doen op school. Ik zeg niet dat het altijd leuk is, maar vaak wel.
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je naar school wilt?
samequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnen
Ik nietquote:
Ooit gevonden op internet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je dat serieus net gemaakt?
Wel schattig trouwens.
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ooit gevonden op internet.
Sindsdien altijd bewaard.
Ik zit inderdaad in een dip.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.
Van Wikipedia:quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Van Wikipedia:
* Gedeprimeerde stemming gedurende het grootste deel van de dag.
* Duidelijke daling van belangstelling in aangename activiteiten.
* Veranderende eetlust en duidelijke gewichtstoename of gewichtsverlies.
* Vrijwel alle dagen vermoeidheid of energieverlies.
* Gevoel van schuld, hulpeloosheid, bezorgdheid, en/of vrees.
Al die symptomen kloppen, ik moet echt met iemand praten.
Ja en ik versta nooit wat de laatste zin is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -SG- het volgende:
ALS WE GAAN, DAN GAAN WE MET Z'N ALLE. DE KROEGEN OVERVALLLUHHHH
Wie gaat er met ons mee, ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en ik versta nooit wat de laatste zin is.
quote:
Friendzone.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw afgelopen?
Wie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij vindt een kassiëre mij leuk. Maar het is mijn type niet.
Ja, heel kut.quote:
Het?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij vindt een kassiëre mij leuk. Maar het is mijn type niet.
Ik had het ook wel verwacht, maar kwam uiteindelijk nog harder aan dan gedacht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, heel kut.
Ik had het wel een beetje verwacht / me erop voorbereid dus daardoor overheerste de opluchting over het verdriet/het kutte. Maar sinds vorige week voel ik me toch weer een stuk kutter erover en ik kan de hele vakantie nog steeds alleen maar hieraan denken
Bah bah bah.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kom, maar op msn als je dr wilt. Het is een half Duitse redhead
Tsja, dat is wel kut. Zal ook wel extra kut zijn omdat je wel op die date was en dat alles toen stilviel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik had het ook wel verwacht, maar kwam uiteindelijk nog harder aan dan gedacht.
Gelukkig had zij in het begin wel aardig wat te vertellen, uiteindelijk rekening maar gevraagd...quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel kut. Zal ook wel extra kut zijn omdat je wel op die date was en dat alles toen stilviel.
Dat kán leuk zijnquote:
Dat probleem hebben wel meer mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat kán leuk zijn. Maar alleen de minder knappe meiden vallen voor me
. en de meiden die ik leuk zou vinden, die dan weer niet
Maar waarom viel het stil dan? Kon je niks meer verzinnen om over te praten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gelukkig had zij in het begin wel aardig wat te vertellen, uiteindelijk rekening maar gevraagd...![]()
Voelde me toen helemaal kut.
Dat ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar waarom viel het stil dan? Kon je niks meer verzinnen om over te praten?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gelukkig had zij in het begin wel aardig wat te vertellen, uiteindelijk rekening maar gevraagd...![]()
Voelde me toen helemaal kut.
Welkom in het levenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
dat is al de 2e meid in 2 maanden die me versiert/ flirtquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wel meer mensen.
Ik had echt een onwijs leuk meisje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jamaaarrrquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik had echt een onwijs leuk meisje.
Maarja, uiteindelijk nog in de friendzone :x
Het gaat toch ook om het innerlijk Heimquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog meiden die achter je aan gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jamaaarrrze mag toch wel een béétje leuk om te zien zijn, ik heb niet heel hoge eisen, maar toch wel een klein beetje
Ai dat is wel heel kut.quote:
Mijn innerlijk is heel mooi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om het innerlijk Heim
Dat loopt er overal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Hyman het volgende:
En bohboh, dr liep vanmiddag weer genoeg leuks rond
Ja, maar als de verpakking kapot is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Soms lachen ze wel liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat loopt er overal.
Maar vinden ze jouw ook leuk?
+100³quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Prachtige metafoorquote:
Das snel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:53 schreef Hyman het volgende:
oeieoeieoeieoeieoeieoieoei morgen de ipwn 4!
Sowieso die chicks in de omgeving daarquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim je had de chicks in Oostenrijk moeten zien
En wat zei jequote:Op donderdag 29 juli 2010 17:56 schreef -SG- het volgende:
Was wel grappig, zelfs een bezem is nog soepeler als ik ben, maar er kwam zo'n meiske naar mij toe in da club. Vroeg ze zo van; 'Ben je professionele danser? Want ik ben dat ook.'
Toen moest ik wel lachen. Heel lang.
In zo'n café achter de barquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sowieso die chicks in de omgeving daar
Dus jij ging op de bar staan, deed de helicopter, gaf dr een swaffel, en bestelde daarna eine fanta bitte!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In zo'n café achter de bar.. Godsgruwelijke schoonheid was dat
En toen heb je haar geregeld.quote:
Ze hadden geen fantaquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus jij ging op de bar staan, deed de helicopter, gaf dr een swaffel, en bestelde daarna eine fanta bitte!
?
Nee, een spezi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus jij ging op de bar staan, deed de helicopter, gaf dr een swaffel, en bestelde daarna eine fanta bitte!
?
Wat is dat nou weer voor antwoord.quote:
SG's bellyquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord.
Zei dan"Ja, ik kan heel goed buikdansen, wil je mijn belly zien? "
Ik kon kiezen uit cola of sprite.. Nou dan maar colaquote:
Cola of sprite? Ze hadden niks anders?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit cola of sprite.. Nou dan maar cola..
Ben wel zo gaar als de pest en wil neuken
NEE NIET MET MIJquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit cola of sprite.. Nou dan maar cola..
Ben wel zo gaar als de pest en wil neuken
En water. Voor de niet alcohol drinkersquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cola of sprite? Ze hadden niks anders?
Wees gerust, ik vergrijp me duizenden malen liever aan je zusjequote:
En waarom drink jij geen alcohol?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En water. Voor de niet alcohol drinkers
Omdat ik er geen behoefte aan hebquote:
Jij drinkt het nooit eens bij het uitgaan?quote:
quote:
Ik heb sjoerd gemist om zijn opmerkingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wees gerust, ik vergrijp me duizenden malen liever aan je zusje
Nope ik vermaak me prima zonderquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij drinkt het nooit eens bij het uitgaan?
Ik heb de dudes de hele vakantie er mee geconfronteerd. Ze werden er gek vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb sjoerd gemist om zijn opmerkingen
Kanker PI is kanker?quote:
Ja inderdaadquote:
Geef dr danquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Hyman het volgende:
en bohbohboh, ik zou willemijn toch echt wel hard kunnen geven
Ik zou annewil wel hard kunnen geven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Hyman het volgende:
en bohbohboh, ik zou willemijn toch echt wel hard kunnen geven
Ik vermaak me met én zonderquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:16 schreef xyzyx het volgende:
Mensen die zich niet kunnen vermaken zonder alcohol zijn triest
Goeie reden, lekker zuipen dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vermaak me met én zondermaar met gaat het soepeler
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:22 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, is dit niet wat voor jou?
Kinderfototopic deel 189
[ afbeelding ]
Ik mag dan wel op jong vallen, dat is echt te jong.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:22 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, is dit niet wat voor jou?
Kinderfototopic deel 189
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik mag dan wel op jong vallen, dat is echt te jong.
Mensen diequote:
Ik leef al 30 jaar zonder te drinken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Drink jij nooit wat dan?
Dan droog je toch uit?
omegeurt en je bent nog niet eens 30, moet je nagaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik leef al 30 jaar zonder te drinken.
Verbeterdquote:
Ik drink wel veel, maar ik zuip me nooit lam.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Verbeterd![]()
Afentoe een paar glazen is niets mis mee maar mensen die zich helemaal lam zuipen![]()
YEYSYEYSYEYSYEYEYSYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
JEEEEEEEEEJ EEN VRIENDIN VAN ME HEEFT EEN LOWLANDS KAARTJE GEHOSSELT VOOR NOP!
Wat is veel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik drink wel veel, maar ik zuip me nooit lam.
Nounou 16..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is veel?![]()
Laatst zei zo'n meisje dat ze 16 op had op 1 avond..
Niet dat ik dat geloof maar dat terzijde
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
YEYSYEYSYEYSYEYEYSYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
8/9 flesjes drink ik wel op een avond, dus 16 kan makkelijk. Maar het ligt er natuurlijk wel aan wat je drinkt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is veel?![]()
Laatst zei zo'n meisje dat ze 16 op had op 1 avond..
Niet dat ik dat geloof maar dat terzijde
Ze zei een week daarvoor dat ze na 3 glazen wel genoeg had dus ze liep gewoon te lullen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
16 glaasjes partybier is net zoveel als een glaasje pis.
Kroeg/café?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze zei een week daarvoor dat ze na 3 glazen wel genoeg had dus ze liep gewoon te lullen..
Overigens is de kwaliteit bier hier wel goed hoor.. niet van die goedkope shit.
What happened?quote:
Zuipketenquote:
8/9 vind ik nog best normaal eigenlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
8/9 flesjes drink ik wel op een avond, dus 16 kan makkelijk. Maar het ligt er natuurlijk wel aan wat je drinkt.
Laat me raden, je woont in het noorden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zuipketen![]()
Locale disco serveert ook prima bier drank![]()
En cafe de 4 jaargetijden ofzo heeft ook kwaliteit drank
Oosten, omgeving van Zwollequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont in het noorden.
Als je thuis zit? Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
8/9 vind ik nog best normaal eigenlijk
Oh, valt nog mee dan.quote:
Ik dacht dat hij bedoelde wanneer hij feestjes hadquote:
Dan drinkt ie wel meer hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij bedoelde wanneer hij feestjes had
Ik ook. Thuis dan. In een discotheek is het me te duur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
8/9 vind ik nog best normaal eigenlijk
Mensen die met drank op rijden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan drinkt ie wel meer hoor.Of hij moet rijden, dan drinkt ie gewoon niet.
In een discotheek lopen nog vrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ook. Thuis dan. In een discotheek is het me te duur.
Feestjes is met 8/9 flesjes het indrinken. Maar ik ga niet zo vaak uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zijn er.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:53 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die met drank op rijden.
Die heeft ie niet nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:53 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
In een discotheek lopen nog vrouwen.
Thuis ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:53 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
In een discotheek lopen nog vrouwen.
Nee, wij worden van die ouwe lulzakken die iedere avond op het terras zitten te zuipen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Feestjes is met 8/9 flesjes het indrinken. Maar ik ga niet zo vaak uit.
Mensen die oud zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, wij worden van die ouwe lulzakken die iedere avond op het terras zitten te zuipen.
Hoe moet ik dat nou weten, ik ken hem verder niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier kan je ook mixen met water.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze zei een week daarvoor dat ze na 3 glazen wel genoeg had dus ze liep gewoon te lullen..
Overigens is de kwaliteit bier hier wel goed hoor.. niet van die goedkope shit.
Ik zeg het alleen maar hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik ken hem verder niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik ken hem verder niet.
Wie ben jij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:56 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Kwaliteitsbier kan je ook mixen met water.
Mini'squote:
Daarom drink ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:53 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die met drank op rijden.
Moet jij altijd rijden dan? Wat een onzin.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom drink ik niet![]()
Alleen laatst ging zo'n pauper bijna kotsen in de auto toen we op snelweg reden, kwist niet hoe snel ik moest remmen en mn maat gooide m nog net op tijd de auto uit![]()
Is dat voor jou positief of negatief ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga weer bij mn vader wonen.
weeeer verhuizen
En zien er tof uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een Mini is fakking geniaal. Die dingen kunnen kenkerhard.
Ik zit er niet mee hoor.. Iedereen betaald mee aan de benzine + drankjes krijg ik altijd gratis van de lui die mee rijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet jij altijd rijden dan? Wat een onzin.
Ja dan scheelt het.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor.. Iedereen betaald mee aan de benzine + drankjes krijg ik altijd gratis van de lui die mee rijden
Carequote:
Gewoon goed regelen altijdquote:
Dan zou ik er ook niet mee zittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor.. Iedereen betaald mee aan de benzine + drankjes krijg ik altijd gratis van de lui die mee rijden
En je woonde nu bij je moeder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga weer bij mn vader wonen.
weeeer verhuizen
Kankergoeie shit.quote:
Oh shit dit is nog beterquote:
Daar let je ook echt op inderdaad.quote:
Ik ook niet maar het maakt mij weinig uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen wat ze aan het doen zijn... Ik snap het idee achter de plek van de tong niet.
Kloptquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Oude mini's zijn gaaf. De nieuwe zijn nogal vrouwelijk. Sowieso zijn old/youngtimers naar mijn idee toffer dan het meeste nieuwe spul
Slechte jpg compressie.quote:
Was je date zo slecht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Die opmerking maakt mijn dag weer een klein stukje beter.
Poor baby.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat viel op zich wel mee.
Toch nog friendzone geworden.
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat viel op zich wel mee.
Toch nog friendzone geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |