2 meter is helemaal niet zo hoog hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Alsof twee meter zo hoog isquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Wel als je op een bodyboard ligt en je een 2 meter hoge muur van water op je af ziet komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
2 meter is helemaal niet zo hoog hoor
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??quote:
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Okquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.
Over je heen niet nee, maar twee meter is echt niet hoog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Okhet is iig niet fijn als zo'n golf over je heen slaat
hagelslag?quote:
Ik heb eens in wedstrijd in het IJsselmeer gezwommen, ik weet niet hoe hoog die golven zijn maar da's geen pretje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Veel succesquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Veel plezier...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Take me outquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een vriend van me gaat daar aan mee doen en ik ga in zijn filmpje spelen.
En wat voor een rol heb jij in zijn filmpjequote:
Hey sg, je bent weer terugquote:
Zij is zijn vriendin natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En wat voor een rol heb jij in zijn filmpje
Kortste stuk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Slechts 22km..... met een beetje geluk.
Hee michquote:
SCORE!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb een aangeboren cameraperformance, IK GA SCORENNN
Nja, je zwemt in die wedstrijd van Stavoren naar Medemblik. Dat is 22km, maar je hebt ook nog stroming e.d. dus je kunt ook zo 25 of 26km zwemmen.quote:
Dat is best wel een end.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nja, je zwemt in die wedstrijd van Stavoren naar Medemblik. Dat is 22km, maar je hebt ook nog stroming e.d. dus je kunt ook zo 25 of 26km zwemmen.
Was het niet gezellig dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik ben superbrak![]()
Was mijn eigen feestje om 02:00 uur al zat maar heb het volgehouden tot 04:30.
Mijn feestjes zijn altijd gezellig, maar mijn huis is allemaal retebreekbaar/design enzo dus ik stress hem dood.quote:
Niiicee, ik ging gisteren high tea'en op het balkon van mijn ouders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef -SG- het volgende:
Haha volgende week geeft een vriend voor zijn verjaardag een 'High tea', maar dan ook echt in de breedste zin van het woord. Gaat een leuk feessie worden.
Ik betrapte me er gewoon op dat ik het facking erg miste in Salou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niiicee, ik ging gisteren high tea'en op het balkon van mijn ouders.
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseerquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn feestjes zijn altijd gezellig, maar mijn huis is allemaal retebreekbaar/design enzo dus ik stress hem dood.
De een-na-laatste keer was het huis echt naar de tering.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseer.
Same here, heb al jaren geen feest meer gegevenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook liever naar feestjes dan dat ik ze zelf organiseer.
Die bredase kroegen vind ik niksquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef Aapvis het volgende:![]()
Als we gaan dan gaan we... met z`n allen
Elke dag is reden voor een feestje elke dag dus ook vandaag en als jij wil weten met wie we waar gaan stappen dan is mijn antwoord op die vraag... Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
Als er een feest is dan mag ik niet ontbreken nee ja dan ben ik er altijd bij enne in je eentje kun je geen feestje bouwen en daarom zingen wij... Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
En hebben wij een bier of 11 gezopen dan spreken wij ons eigen taal woha dronken en lallend uit de kroeg gekropen zingen wij dan ALLEMAAL.. Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda.. Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda....
Dat vind ik ook mich, alleen kan ik nog niet oordelen over de kroegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Die bredase kroegen vind ik niks. Breda zelf is wel top.
Eten.quote:
Care.quote:
Hartje.quote:
ik nietquote:
Ik mis het naar school gaan, niet zozeer mijn oude school.quote:
Wat is er leuk aan om naar school te gaan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mis het naar school gaan, niet zozeer mijn oude school.
Kennis opdoen, omgaan met vrienden/nieuwe mensen, er is zoveel te doen op school. Ik zeg niet dat het altijd leuk is, maar vaak wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan om naar school te gaan?
Nu die laura facking 2 jaar niet naar school hoeft ga ik voortaan ook maar een dikke fuck you aan school geven hoor
Ja inderdaad, school is veul leuker dan 2 jaar alleen op het ruime sop rond dobberenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kennis opdoen, omgaan met vrienden/nieuwe mensen, er is zoveel te doen op school. Ik zeg niet dat het altijd leuk is, maar vaak wel.
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je naar school wilt?
samequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan iig niet wachten om aan mijn opleiding te beginnen
Ik nietquote:
Ooit gevonden op internet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je dat serieus net gemaakt?
Wel schattig trouwens.
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ooit gevonden op internet.
Sindsdien altijd bewaard.
Ik zit inderdaad in een dip.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.
Van Wikipedia:quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je klinkt depressief. Weet je wat jij nodig hebt? Chocola.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Van Wikipedia:
* Gedeprimeerde stemming gedurende het grootste deel van de dag.
* Duidelijke daling van belangstelling in aangename activiteiten.
* Veranderende eetlust en duidelijke gewichtstoename of gewichtsverlies.
* Vrijwel alle dagen vermoeidheid of energieverlies.
* Gevoel van schuld, hulpeloosheid, bezorgdheid, en/of vrees.
Al die symptomen kloppen, ik moet echt met iemand praten.
Ja en ik versta nooit wat de laatste zin is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef -SG- het volgende:
ALS WE GAAN, DAN GAAN WE MET Z'N ALLE. DE KROEGEN OVERVALLLUHHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |