2 meter is helemaal niet zo hoog hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Alsof twee meter zo hoog isquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef tubacloud het volgende:
Golven van 2 meter in de Noordzee vind ik moeilijk te geloven
Wel als je op een bodyboard ligt en je een 2 meter hoge muur van water op je af ziet komenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
2 meter is helemaal niet zo hoog hoor
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??quote:
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Okquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en ja en ook wel heel wat hoger.
Over je heen niet nee, maar twee meter is echt niet hoog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Okhet is iig niet fijn als zo'n golf over je heen slaat
hagelslag?quote:
Ik heb eens in wedstrijd in het IJsselmeer gezwommen, ik weet niet hoe hoog die golven zijn maar da's geen pretje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ooit gesurft/gebodyboard? En heb je überhaupt wel eens 2 meter hoge golven meeemaakt??
Veel succesquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Veel plezier...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
En ik wel ooit eens het IJsselmeer zwemmend oversteken.
Take me outquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een vriend van me gaat daar aan mee doen en ik ga in zijn filmpje spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |