JoS is inderdaad een groot talentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef NLS04 het volgende:
Fusion is ook met een beste uitbreiding bezig, weer een nieuwe artiest :
Ze kiezen wel voor de echte talenten bij fusion die het allemaal nog moeten laten zien, met uitzondering dan van Slim Shore.. Al heeft deze JoS natuurlijk wel een geniale mash-up op zijn CV staan
eens!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
En wat dan te denken van Intractable One - Dikke Bleek (Jack Of Sound "WC" Remix). Een ongelofelijk dikke plaat
quote:
wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje de sound uit 2003/2004
Club Havana had ik al op mn voorhoofd laten tatoeerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nou ik vind de Beat providers en Bass modulators op het moment vergelijkbaar, beide goede producties. Qua draaien heb ik Bass modulators op Emporium gehoord, en dat was een hitjesparade. Beat providers heb ik nog nooit live gehoord, maar lijkt me ook een hitjesparade. Correct me if i'm wrong, want zat er ook naast met Bioweapon
[..]
Ben n jaar of 3 geleden daar geweest. Copacabana is idd n tent waar HS wordt gedraaid, maar het was inderdaad vooral van het niveau 'Nobody said it was easy' e.d. 'Crap attack', 'No time to waste' e.d. waren er toen nog niet...it was a better time, it was a simpeler time.
Nee als je dan toch namen opschrijft schrijf aub aub aub 'Club Havana' op. Niet voor de muziek, maar van wege t feit dat t n Scandinavische club is met mag ik dit zeggen? ja dit mag ik zeggen blonde grietjes met dikke t.... Prachtige tijd gehad in die tent.
[..]
Nee
Die dominator aftermovie is inderdaad weer een meesterwerkje! Altijd origineel en goed in elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs fijn
Ze komen van dezelfde makerlaardij als deze volgens mij:![]()
Heb de track nog niet gehoord maar die Fenix waar hij dit samen mee doet zal hier ook een groot aandeel in hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Die dominator aftermovie is inderdaad weer een meesterwerkje! Altijd origineel en goed in elkaar.
Plaatje in de adrenaline trailer van Ambassadors Inc. vind ik ook weer een zeer goed plaatje. Was nooit een grote Coone fan, maar hij is de laatste maanden echt beestachtig bezig!
Edit -
Melo van dat plaatje van Ambassadors Inc. doet me wel heel erg aan een nummer denken trouwens. Ben er alleen nog niet achter welk nummer.
Melodie is vrijwel identiek. Zelfs de opbouw klinkt het zelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef InGebruik het volgende:
Edit -
Melo van dat plaatje van Ambassadors Inc. doet me wel heel erg aan een nummer denken trouwens. Ben er alleen nog niet achter welk nummer.
Verdomd ja. Is inderdaad vrijwel rechtstreeks gekopieerd. Flinke tegenvaller..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Melodie is vrijwel identiek. Zelfs de opbouw klinkt het zelfde.(Trailer vanaf 1:03 en dan deze vanaf 1:37)
Dat dit kan in NederlandBelgië!!![]()
als je oude hardstyle kan waarderen moet je zeker deze set eens downloaden;quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:30 schreef haakon het volgende:
Ff nog een vraagje voordat ik op vakantie naar Chersonissos ga:
Kunnen jullie nog een paar dikke livesets/podcasts aanbevelen die ik op m'n mp3 kan gooien voor de vakantie ?
thnx allen
Mind.Illusion @ Real Hardstyle Radio 29-07-2010quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:30 schreef haakon het volgende:
Ff nog een vraagje voordat ik op vakantie naar Chersonissos ga:
Kunnen jullie nog een paar dikke livesets/podcasts aanbevelen die ik op m'n mp3 kan gooien voor de vakantie ?
thnx allen
Lekker sneller NC mixquote:Tracklist
01. The Hose - Pressure
02. The Pitcher - Serenity
03. Crypsis - Chaser
04. Klone - Dragons Liar (Builder remix)
05. Davide Sonar - Beatz 4 U
06. Williams Syndrome - Redemption
07. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
08. Tatact - Seiv My Nait
09. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
10. Hunter - I Shot The Blender
11. Showtek - Early Soundz
12. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
13. Tatanka Project - Floor Massacre
Coone draaide ook echt grof op Tomorrowlandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef InGebruik het volgende:
Plaatje in de adrenaline trailer van Ambassadors Inc. vind ik ook weer een zeer goed plaatje. Was nooit een grote Coone fan, maar hij is de laatste maanden echt beestachtig bezig!
?
Isse niiiiizequote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:10 schreef Gezicht het volgende:Helemaal niet meer aan de AVIO podcasts gedacht, even nummertje 7 binnenhalen en beluisteren.
Wat een sicke aftermovie die van Dominatorrrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs fijn
En een ziek vet feest ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat een sicke aftermovie die van Dominatorrrrr
Maak er dan meteen Boy_Sneaky vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:52 schreef Da_Ripper het volgende:
+1 note voor warezguy05 & Boy_Snakey
Laat ff horen of het wat was, heb namelijk kaartjes gekocht voor de editie daarna. Een bekende van me moet dan draaien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgende week feestje in de buurt, later nog even kaartjes ervoor halen:
whahaha, die van Adrenaline is echt vetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs fijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef InGebruik het volgende:
Edit -
dat is inderdaad gewoon 1 op 1 gejatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Melodie is vrijwel identiek. Zelfs de opbouw klinkt het zelfde.(Trailer vanaf 1:03 en dan deze vanaf 1:37)
Dat dit kan in NederlandBelgië!!![]()
gelukkig, ben ik niet meer de enige die er gek van isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:03 schreef T_Killer het volgende:
Ik betrap mezelf erop om m toch af en toe op te zetten, het geeft me met dit druilerige weer toch wat zomerse heppie peppie feelings
Heeeerlijke tracklist inderdaad. Heb hem nu ook al een keer of 6 geluisterd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mind.Illusion @ Real Hardstyle Radio 29-07-2010Deze heb ik sinds ie uit is al tig keer gedraaid tijdens het sporten heer-lijk
[..]
Lekker sneller NC mix
Lip_DJ @ Tribute 2 Noisecontrollers 18-07-2010
Jij bent ook genomineerd voor de Q-Base drop your own area contest zie ik?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:24 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
als je oude hardstyle kan waarderen moet je zeker deze set eens downloaden;
Pavo @ ID&T Radio 12-12-2001
heerlijk duister! een welkome afwisseling op die kermismelodietjes van de laatste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |