quote:
quote:Dance valley was great!! Also my first dj set with Traktor went great!! :-)
Dat was het 1e programma waar ik mee leerde draaien, geen idee wat het voordeel is. Het is ongeveer het zelfde als VirtualDJ.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef kollie het volgende:
Kan 1 vd kenners mij vertellen wat precies de toegevoegde waarde van het draaien met Traktor is? Wat zijn de verschillen?
Dit nav dit berichtje op twitter van Zany.
[..]
Hij heeft daarmee waarschijnlijk ook een midi controler gebruikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef kollie het volgende:
Kan 1 vd kenners mij vertellen wat precies de toegevoegde waarde van het draaien met Traktor is? Wat zijn de verschillen?
[..]
Had hij daar niet laatst een foto van op twitter geplaatst?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij heeft daarmee waarschijnlijk ook een midi controler gebruikt.
Tt is idd niet slecht, met voor mij nog aardig wat keuzemomentjes:quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef kollie het volgende:
De TT van Decibel is lekker! Afsluiten met Acti.
Het is niet een heel slechte TT, maar hij komt mij net niet helemaal lekker uit. Zoals benniesnugger al aangaf:quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef InGebruik het volgende:
Nee, waarom Acti als laatste! Dan staat ongeveer alles tegelijk te draaien waar ik wel trek in heb.
Neophyte,
Nosferatu,
Mental Theo,
Activator.
![]()
![]()
Dit gaan moeilijke keuzes worden. Wil Activator eigenlijk sowieso niet missen, maar bij Mental Theo heb je 100% feestgarantie en bij Neophyte, nouja afsluiter wat moet ik er verder nog over kwijt. Verder is Neophyte nog altijd van mijn all-time-favourites in de Hardcorescene.
Daarnaast ook nog Alphaverb om 11.00 beginnen?![]()
De toegevoegde waarde is dat je veel makkelijker loopjes kunt leggen en effecten doen, en dat je door een track heen kan 'springen'. Verder hoef je niet te beatmatchen, dus heb je ook veel meer tijd om je met het creatieve deel van het mixxen bezig te houden. Zo kan de mix meer als een liveset dan een dj-set gaan klinken. Als je Traktor gewoon gebruikt om mee te mixxen als nu al gebeurt in de hardstyle is de toegevoegde waarde 0.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Heb er niet veel verstand van, maar wat ik hieruit begrijp is dat we van steeds meer dj's in de toekomst kwalitatief betere setjes mogen verwachten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Grrommit het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde is dat je veel makkelijker loopjes kunt leggen en effecten doen, en dat je door een track heen kan 'springen'. Verder hoef je niet te beatmatchen, dus heb je ook veel meer tijd om je met het creatieve deel van het mixxen bezig te houden. Zo kan de mix meer als een liveset dan een dj-set gaan klinken. Als je Traktor gewoon gebruikt om mee te mixxen als nu al gebeurt in de hardstyle is de toegevoegde waarde 0.
Juist. Mooi ding!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:22 schreef kollie het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/djzany/view/7152320
Deze?
Precies, meer effecten en meer onverwachte dingen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Grrommit het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde is dat je veel makkelijker loopjes kunt leggen en effecten doen, en dat je door een track heen kan 'springen'. Verder hoef je niet te beatmatchen, dus heb je ook veel meer tijd om je met het creatieve deel van het mixxen bezig te houden. Zo kan de mix meer als een liveset dan een dj-set gaan klinken. Als je Traktor gewoon gebruikt om mee te mixxen als nu al gebeurt in de hardstyle is de toegevoegde waarde 0.
met t vrouwtje lekker 2 weken naar alanyaquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha mooie actie, waar ga je heen in Turkije...
Ja klopt, het mixxen zoals het tegenwoordig gebeurt wordt heel makkelijk op die apparaten, maar omdat er zoveel meer mogelijkheden met die dingen zijn zullen de betere DJ's er hele vette dingen uit kunnen halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:26 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb er niet veel verstand van, maar wat ik hieruit begrijp is dat we van steeds meer dj's in de toekomst kwalitatief betere setjes mogen verwachten?
Ja, daarom zei ik ook wacht nog een half jaartje, dan zit ie waarschijnlijk beter in dat apparaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er helemaal niks van gemerkt tijdens zijn set......haha
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef eejts het volgende:
Hoezo hoeft hij dan niet meer te beatmatchen? Zit er in dat programma zo'n zet-gelijk-knopje als in VirtualDJ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat was het 1e programma waar ik mee leerde draaien, geen idee wat het voordeel is. Het is ongeveer het zelfde als VirtualDJ.
FUCK, megaupload werkt niet bij bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef eejts het volgende:
Z'n setje staat nu op de bekende database. Ff luisteren
Ik heb hem op zippy gezet, link is toegevoegdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
FUCK, megaupload werkt niet bij bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |