Alleen registreren om reclame te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:38 schreef Jeroenzzz het volgende:
mensen van hier die ook van oude hardstyle houden? ruwweg de jaren 1998-2002?
muziek van Arne L 2 & Mirko Milano, Cosmic Gate, Derb, Hennes & Cold, Kai Tracid, Marc la Cruz, Scot Project en Warpbrothers?
Zo ja dan kijk even op http://poll.q-dance.nl/dropyourownarea en stem op Nominee 04: Defend the Origin!
we proberen deze oude sound weer terug te krijgen op feestjes aangezien deze vooral de laatste tijd helemaal vergeten wordt!
Water vind ik gewoon iets wat ze gratis kunnen maken. Andere (alcoholische) dranken worden er echt niet minder door verkocht. Goed voorbeeld is Pinkpop waar ieder jaar het WML gratis water staat uit te delen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef 16meter het volgende:
Ik wil best 5 euro meer betalen voor een kaartje als er gratis drinkwater wordt uitgedeeld, of 5 euro voor een speciaal flesje dat ik onbeperkt mag bijvullen (met dop).
quote:
quote:
quote:
quote:
hardstyle is nog underground wou je zeggen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha flikker op! Ik mag niet hopen dat ze van Hardstyle dan zo'n commerciële hype maken als van Jumpstyle destijds.
Dat zegt hij toch niet, hij maakt alleen de vergelijking met jumpstyle destijds.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle is nog underground wou je zeggen?
Haha mooie actie, waar ga je heen in Turkije...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:58 schreef TVEE het volgende:
gister vakantie naar turkije geboekt voor zondag de 22e, s ochtends om 9uur vliegen en dan uur later achterkomen dat decibel de 21e isachja dan maar lekker zuur dat vliegtuig in!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dan wordt dit de nazomerhit van 2010 op TMF:
QFT!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hulde voor die uitvinding
Zitten relaxt (voel je helemaal niet), geen piep meer in je oor, je kunt iedereen nog verstaan = win win win
dat deed ik in het begin ook, maar dat 'niet voelen' went snelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef StM het volgende:
[..]
Mwua of het een win is dat je ze niet voelt....Ik grijp regelmatig naar mn oren automatisch om te voelen of ze er nog wel inzetten
Juist omdat je ze niet merkt.
ook namens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |