Omg heb je cereal een Sugababes gehad?quote:
Crv humorquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn humor toen ik 12 was, dat soort plaatjes in een CU2.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs een keer gewonnen op zo'n soort site.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg heb je cereal een Sugababes gehad?
Ik had er wel een ooitquote:
Maar dan kun je geen lid zijn van de ILove treinen hyves.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.![]()
En ook geen Hyves, Twitter etc._!
Sowieso, netwerken hoeven toch niet online worden vastgelegd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan kun je geen lid zijn van de ILove treinen hyves.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:58 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf dat had een vriendin van mij toen ook altijd, ik snapte dat nooit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
En een playboy bunny in mijn afbeeldingen mapje. Ja. Ik was erg.
Nee dat had ik dan weer niet, maar dus wel CU2, TMF, Hyves, Facebookquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had er wel een ooit![]()
![]()
Heel kort iig
Mooi dier hoor. Je ziet het te zwart wit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf dat had een vriendin van mij toen ook altijd, ik snapte dat nooit.
Dat ben ik helemaal met je eensquote:
Beste die er te vinden is.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik had ook hyves en de rest maar heb alles verwijderd, ik besta in principe alleen nog op FOK! en een paar technische fora over de Wii etc. maar daar houd het dan ook wel opquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat had ik dan weer niet, maar dus wel CU2, TMF, Hyves, Facebook![]()
Eigenlijk ook gewoon m'n Hyves eens wegpleuren. Heb de leeftijd wel gehad dat ik overal een profieltje moet hebben. Gewoon LinkedIn voor professioneel, en Facebook voor prive is zat
Twitter faalt in alle mogelijke manieren. Het is nutteloos als 'vriendennetwerk' en ook totaal onbetrouwbaar als nieuwsvoorziening. Het is gewoon een verzameling aandachtshoeren die de meest nutteloze informatie de wereld in spuienquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twitter is duidelijk een stuk beter.
zegt iemand die op fok zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Twitter faalt in alle mogelijke manieren. Het is nutteloos als 'vriendennetwerk' en ook totaal onbetrouwbaar als nieuwsvoorziening. Het is gewoon een verzameling aandachtshoeren die de meest nutteloze informatie de wereld in spuien
Het is alleen handig om alle nieuwssites als cnn en bcc bij te houden. Maar toen bij de dam: HET IS EEN AANSLAAAAAAG!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Twitter faalt in alle mogelijke manieren. Het is nutteloos als 'vriendennetwerk' en ook totaal onbetrouwbaar als nieuwsvoorziening. Het is gewoon een verzameling aandachtshoeren die de meest nutteloze informatie de wereld in spuien
Je foto sowiesoquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
wie had gisteren ook alweer mijn hyves opgezocht? kon je er eigenlijk iets op zien?
Wat is het verschil met Fok?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SC;s zijn minstens zo erg, maar verder is FOK! als informatie of nieuwsvoorziening vele malen beter. In WGR of DIG kan je zo af en toe echt nog eens wat leren.quote:
Net weer een poging tot Twitter gedaan. Blijf er niets aan vinden. Wat valt er te Twitteren? Jongens de zon schijnt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Twitter wint het easy van Facebook.
Je bent niet beperkt tot 140 letters.quote:
Mjah het is toch zo. Hoeveel celeb's zijn al niet doodverklaard op Twitter, hoeveel nieuws-hoaxes zijn er niet de wereld in geholpen alleen maar omdat iedereen hersenloos op 'retweet' ramt en er dan altijd wel een luie journalist is die denk 'Oh 10.000 man Twitteren het, dus het is waar' en het publiceertquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat me niet verleiden tot een reactie op LL z'n kijk op Twitter.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent niet beperkt tot 140 letters.
Ik begrijp dat ook niet nee, Hyves etc. nog wel maar twitter? Heb het heel even gedaan maar was het snel zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net weer een poging tot Twitter gedaan. Blijf er niets aan vinden. Wat valt er te Twitteren? Jongens de zon schijnt?
Precies! Al het nieuws het eerst maar de betrouwbaarheid is twijfelachtigquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is alleen handig om alle nieuwssites als cnn en bcc bij te houden. Maar toen bij de dam: HET IS EEN AANSLAAAAAAG!
Myspace = overvloed aan emo'squote:Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beste die er te vinden is.Myspace is irritant en die blijft als enige over voor al die buitenlanders die ik ken.
Dat ook. En die pagina's met al die kutfilmpjes en gifjes.quote:
Ik gebruikt nooit Twitter als nieuwsbron, maar kijk gewoon ff op NOS-TTquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies! Al het nieuws het eerst maar de betrouwbaarheid is twijfelachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |