je weet toch, al die jonge chickies heb ik al, zoek nu nog wat voor de 30+ mannenquote:
Loveless.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet toch, al die jonge chickies heb ik al, zoek nu nog wat voor de 30+ mannen
Wat is dat dan voor iets?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
Oh god, dit soort dingen deed ik ook: http://www.digidier.nl/main.php?page=profiel&id=391979
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet toch, al die jonge chickies heb ik al, zoek nu nog wat voor de 30+ mannen
I know raaiiigghhttttquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef Bellatrix het volgende:
1 kat - Moortje, de Liefste kat van allemaal!!
en 1 Hond - Nounours, Mijn teddybeertje!!
I love my darlingssss (L)
''''
quote:
OMG ja! Ik had een digitale dalmatier! Jimmy-Joequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Myraela het volgende:
Oh god, dit soort dingen deed ik ook: http://www.digidier.nl/main.php?page=profiel&id=391979
De eerste site die ik ooit bezocht was de Westlife site en ik heb er geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik postte vroeger ook weleens op de "prikborden" van startpagina.nl, dat waren geloof ik de eerste stappen die ik had gezet op I-net
Eindelijkgevondenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nou goed, als die CU2 nou ook weg is dan zijn alle puberale uitspattingen wel van het web volgens mij en vind je weinig schokkends als je me Googled
ah joh, die leeft vast nog welquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG ja! Ik had een digitale dalmatier! Jimmy-Joe![]()
Ik heb hem al 8 jaar niet gevoerd
Geef dan, ik weet zijn naam niet kan niet zoeken.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat al op internet toen je nog een modem had waarmee je moest inbellen en van die leuke geluidjes maaktequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik postte vroeger ook weleens op de "prikborden" van startpagina.nl, dat waren geloof ik de eerste stappen die ik had gezet op I-net
Dan kun je beter geen huisdieren nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Penny?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Fock, hoe heette mijn verzorgpony ookal weer wiens naam ik altijd gebruikte als wachtwoord.
Black Beauty? Net zo origineel als de naam van je katten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Fock, hoe heette mijn verzorgpony ookal weer wiens naam ik altijd gebruikte als wachtwoord.
Ik begon ooit met Kaboem.nlquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De eerste site die ik ooit bezocht was de Westlife site en ik heb er geen spijt van gehad.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Black Beauty? Net zo origineel als de naam van je katten.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De eerste site die ik ooit bezocht was de Westlife site en ik heb er geen spijt van gehad.
Dan ben je echt een oldbiequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zat al op internet toen je nog een modem had waarmee je moest inbellen en van die leuke geluidjes maakte![]()
Het enige "posten" wat mogelijk was, was op een BBS
En Kids planet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Kaboem.nl
Met een jongens-, meisjes-, games- en weet ik veel wat voor eilanden
Wijzig profiel? En dan alles weghalen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
HA! Ik kan nog inloggen op mijn CU2. En hoe haal ik nou alles weg?
Ik zag je posten in Danielle topique.quote:
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletjequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
HA! Ik kan nog inloggen op mijn CU2. En hoe haal ik nou alles weg?
Been there, done that.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletje!
F*ckquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag je posten in Danielle topique.Oh you, Benny.
![]()
Heb jij geen Superdudes dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |