Ik wilde het zeggen maar ik vond het zo zielig.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde het zeggen maar ik vond het zo zielig.
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Herkenbare frustratiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
[..]
FFFFFUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Bella heet 'Guus Hiddink'quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik mijn naam google heb ik niet zo veel pagina's over mezelf, meer van een bekende trainer.
Bij mij mijn twitter en daarna FOK!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik mijn naam google heb ik niet zo veel pagina's over mezelf, meer van een bekende trainer.
Billy Blanks?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
LinkedIn, saaiquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
The Wayback Machinequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ik keek ook weleens op http://archive.org om oude webpaginas nog even op te vragen, kwam ook wat oude profielen tegen die nu niet meer bestaan
http://cu2.nl/miss-att1tudequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die nieuwe CU2's aanmaken?
Facebook heb ik uitgeschakeld, de indexering daarvan in Google.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die krijg je bij mij ook. LinkedIn, Facebook.
Vaak gebruikt hoorquote:
Ja.quote:
Wtf ja die ook.quote:
Ja ik de mijne ook, maar Facebook-vriendjes van mij niet, dus dan komt je naam nog tussen hun vrienden voor en dat vind Google wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Facebook heb ik uitgeschakeld, de indexering daarvan in Google.
God, lekker ding ook zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://cu2.nl/miss-att1tude
blijkbaar wel. Zie je hoe ze nonchalant maar daadkrachtig die 1 gebruikt in plaats van een i? Dat laat toch wel zien dat ze een attitude van hier tot Tokio heeft. Dat ze voor de rest het met twee d's schrijft in plaats van tt's wijst op een hoog niveau, waarschijnlijk VWO.
Toen was je al een golddigger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:
Dit soort uitspraken maakte ik vroeger.
Karamelletje: een man moet voor mij paar dingen kunnen doen, pizza bakken, ijs maken, veel geld verdienen, me huis poetsen, motor rijden en super lief zijn, dat is de idiale droom man ^^
Karamelletje: voor alle andere dingen neem ik een andere man, kan natuurlijk niet teveel verwachte van 1 persoon
Ja eerst wel maar ik kom nu geen Facebookresultaten van vrienden meer tegen, hoi hoiquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik de mijne ook, maar Facebook-vriendjes van mij niet, dus dan komt je naam nog tussen hun vrienden voor en dat vind Google wel.
Misschien heb je geen vrienden meer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eerst wel maar ik kom nu geen Facebookresultaten van vrienden meer tegen, hoi hoi
Ik kan alleen geen ijs maken en motor rijden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:
Dit soort uitspraken maakte ik vroeger.
Karamelletje: een man moet voor mij paar dingen kunnen doen, pizza bakken, ijs maken, veel geld verdienen, me huis poetsen, motor rijden en super lief zijn, dat is de idiale droom man ^^
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien heb je geen vrienden meer?
mijn inderxering enzo staat er ook uitquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eerst wel maar ik kom nu geen Facebookresultaten van vrienden meer tegen, hoi hoi
heb je nou al een date gefixed?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen ijs maken en motor rijden._!
Wat voor uitspraken maak je tegenwoordig?
wil dan wel vriendje worden hoorquote:
Player.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |