haha wat een moeite hèquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck no, CU2
kwam er laatst achter dat m'n profiel er nog op stond, maar wist m'n wachtwoord niet meer, en m'n hotmail uit die tijd waar het wachtwoord naar gemaild werd als je het vergeten bent had ik ook al niet meer
maar inmiddels was dat adres weer vrijgekomen, dus ik had m'n oude hotmailaccount opnieuw aangemeld, m'n wachtwoord naar mezelf gemaild en de boel verwijderd
nee das de verkeerdequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vond een ander profiel, heb jij aan stijldansen gedaan Ll?
Das m'n TMF ID, aarghhh die moet ook doodquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vond een ander profiel, heb jij aan stijldansen gedaan Ll?
Toen was je 17! Wat schattig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das m'n TMF ID, aarghhh die moet ook dood
Booh dat is gelul, zelfs als je googled op mijn voornaam en 'CU2' vind je hem nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee das de verkeerde
als je em hebt zie je het meteen aan de foto
OMG, die is erg iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahaha wat leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Weinig bijzonders aan te zien hoor![]()
http://cu2.nl/bEngeltje77
Klopt alles nogquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ow, dat is vervelendquote:
nee, maar als je op cu2 zelf zoekt naar je voornaam vind je em welquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Booh dat is gelul, zelfs als je googled op mijn voornaam en 'CU2' vind je hem niet
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, die is erg idd
"ik hou van stappen en stijldansen"
Van jou met een joint ofzo? Waar je nog wel gezeik mee had gehad?quote:
Hoeveel kinderen wil je:quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar als je op cu2 zelf zoekt naar je voornaam vind je em wel
Schijtfestijn, verkouden en gisteren toen ik moest kotsen kwam het een beetje door mijn neus en dat voel ik nu nog.quote:
Klopt helemaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen wil je:
2
Jij heb er toch 2?
Oh jumz, the detailsquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schijtfestijn, verkouden en gisteren toen ik moest kotsen kwam het een beetje door mijn neus en dat voel ik nu nog.
Dankje hea.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wisten we toch al
Nee hoor schattie geintje
Dat is behoorlijk k*t inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schijtfestijn, verkouden en gisteren toen ik moest kotsen kwam het een beetje door mijn neus en dat voel ik nu nog.
Ja ik dacht dat je dat wel lekker zou vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jumz, the details![]()
Nou veel drinken (thee) en lekker rustig aan doen![]()
quote:
wat is de link?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, die is erg idd
"ik hou van stappen en stijldansen"
Boh, moet je eens op een van die linkjes van bv. Werchter klinken, dan zie je wat van die andere 'beschrijvingen', daar worden zo mogelijk nog foutere dingen over me gezegdquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:28 schreef Myraela het volgende:
Wat een verbazingwekkend bierbeest ben je toch.
Oh bahquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ben jij een player die vriendinnetjes van je vrienden overneemt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boh, moet je eens op een van die linkjes van bv. Werchter klinken, dan zie je wat van die andere 'beschrijvingen', daar worden zo mogelijk nog foutere dingen over me gezegd
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel op je voorhoofd als je net gekotst hebt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben jij een player die vriendinnetjes van je vrienden overneemt?
Ja hey, als hij geen tempo maaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:31 schreef Myraela het volgende:
"Zijn vorige verovering werd zonder pardon overgenomen door onze player."
Wat een bitch ben je toch ook.
Nee dat is iets anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja hey, als hij geen tempo maakt![]()
Ho's before Bro's, of hoe zat dat ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |