quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Konijntjes. Konijntjes zijn lievv.
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanafquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:41 schreef crv het volgende:
goddomme ben druk en dan doet mijn vrouw ook nog eens moeilijk (standaard maandelijks
), komt er ook nog even een job interview voor mezelf waarvoor je je natuurlijk moet voorbereiden.
Heb niet eens tijd fatsoenlijk te FOK!ken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanaf
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ketting korter maken crv, als ze genoeg ruimte heeft om uit de keuken te komen en te zeuren moet er een paar centimeter vanaf
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.quote:
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.
En wat heeft de Heer daarmee te maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.
Die heeft overal wat mee te maken. Zonder hem zouden wij niet bestaan. Geen domme vragen stellen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat heeft de Heer daarmee te maken?
Amen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heeft overal wat mee te maken. Zonder hem zouden wij niet bestaan. Geen domme vragen stellen.
hehe irritant he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, nu heb ik em ook in mijn hoofd.
Ja heerlijk nummer is datquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw ehm hoe heet het, signature? Ik vroeg me al waarom ik gisteren de hele tijd dat lied in mijn hoofd had.
Ik zie alleen maar jonge dieren voor me als ik dat lied hoor. Thanks Wereld Natuur Fondsquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja heerlijk nummer is dat
Had hem even neergezet om de nieuwe lay-out te testen en hij staat er alweer een tijdje
Ik werk thuis en ik heb het eigenlijk ook best druk..wel lekker!quote:
Vast door een vrouwquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de trailer ophalen. Ik word aan het werk gezet
Zo te horen maakt ZIJ de ketting bij jou een paar centimeter korterquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de trailer ophalen. Ik word aan het werk gezet
nee langer juist, de trailer staat drie kilometer van huisquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo te horen maakt ZIJ de ketting bij jou een paar centimeter korter
ja maar nu kan ik niet met jullie praten en bijhoudenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werk thuis en ik heb het eigenlijk ook best druk..wel lekker!
en zie het TAL meet topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee langer juist, de trailer staat drie kilometer van huis
Airco op je werk? Is bij ons ook altijd. Buiten 30 graden, binnen loop je met een vest aan...quote:
nee geen airco aan... maar gewoon koud hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Airco op je werk? Is bij ons ook altijd. Buiten 30 graden, binnen loop je met een vest aan...
das wel fijn jah, nu is niet zo druk denk ik om vuil weg te brengenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het heerlijk deze temperaturen.
ik ga er vandoor, vuil wegbrengen
alloa meneerquote:
Middagquote:
en naar hem moet je luisterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet vaker langs komen van Symphonic.
hallo danquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
Ah dus vandaar dat je altijd voor dag en dauw op bentquote:
Ah dat is fijn thuis komen ja. Toen mijn broertje op mijn huis en de beesten paste, zag het er héél anders uit toen ik terug kwamquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:41 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, en nu eerst koffie.![]()
Pas de hele week al op het huis en de beesten van vrienden, maar die komen vandaag terug van vakantie, dus heb vanmorgen eerst even huisje gesopt daar, is wel zo lekker fris thuiskomen.
bedden testerquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah dus vandaar dat je altijd voor dag en dauw op bent! Wat doe je precies
?
wat leukquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
bedden tester
Websites bouwen en onderhoud ervan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
bedden tester
Websites bouwen en onderhoud ervan
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat is fijn thuis komen ja. Toen mijn broertje op mijn huis en de beesten paste, zag het er héél anders uit toen ik terug kwamIk moest bijna renoveren
www.cu2.nl/Bennyquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
! En laatst wist je niet hoe je een site moest forwarden
. Kun je eens wat sites laten zien die je gebouwd heb
?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
Cu2, dat dat nog bestaatquote:
bestaat dat tijdperk nog ?quote:
Tombooooooooooooooooooooooooooooquote:
ik niequote:
Héél vroeger had ik ook een account aldaarquote:
ik ben er wel oooooooooooooooit lang geleden mee bezig geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Héél vroeger had ik ook een account aldaar
Wat een tijden
GM trouwens!
Ik ook haha. Ik kan me ook niet herinneren dat ik 'm ooit heb opgezegd dus ehm volgens mij besta ik nog op CU2quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een tijden
GM trouwens!
Goedemiddagquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een tijden
GM trouwens!
Ja ik ook, heul vroegah.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een tijden
GM trouwens!
Soort voorloper van Hyves, en dan kon je basic HTML zelf heule leuke dingen toevoegen aan je tekst (plaatjes, tekst schuin, dikgedrukt, onderstreept, linkjes, weet ik wat. Eigenlijk wat je hier nu met die knoppen doet maar daar moest je het nog met de echte HTML codes doen)quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook haha. Ik kan me ook niet herinneren dat ik 'm ooit heb opgezegd dus ehm volgens mij besta ik nog op CU2
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben er wel oooooooooooooooit lang geleden mee bezig geweest.
maar volgens mij 2 maanden bijgehouden
Leuk om te lezen dat er meer zijn die CU2 haddenquote:
ik ging gelijk kijken bij mezelf, maar ik sta er niet meer opquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook haha. Ik kan me ook niet herinneren dat ik 'm ooit heb opgezegd dus ehm volgens mij besta ik nog op CU2
quote:CU2'er sinds
09:29 10-11-2003
ik ben nu
laatst gewijzigd
17:22 9-8-2004
laatst actief
17:22 9-8-2004
Ah okquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort voorloper van Hyves, en dan kon je basic HTML zelf heule leuke dingen toevoegen aan je tekst (plaatjes, tekst schuin, dikgedrukt, onderstreept, linkjes, weet ik wat. Eigenlijk wat je hier nu met die knoppen doet maar daar moest je het nog met de echte HTML codes doen)
Dus vandaar dat Benny dat maakt.
Je mist er niks aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah ok
nog nooit van gehoord ook gewoon
Zien, zien, zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n eigen profiel niet, maar wel eentje die ik met vrienden had, dus dan weet je het wel. Die is zo mogelijk nog fouter
Ik dus nog wel kwam ik net achterquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ging gelijk kijken bij mezelf, maar ik sta er niet meer op
Nee nee, die is echt te ernstig, compleet me foto's (die nog werken na 6 jaarquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ging gelijk kijken bij mezelf, maar ik sta er niet meer op
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik dus nog wel kwam ik net achter
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, die is echt te ernstig, compleet me foto's (die nog werken na 6 jaar) en bijnamen en niet al te geweldige omschrijvingen.
hahahaha je kunt nog wel inloggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Ik ben allang blij dat Google 'm niet vind
Bijnamen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, die is echt te ernstig, compleet me foto's (die nog werken na 6 jaar) en bijnamen en niet al te geweldige omschrijvingen.
Nee een vriend heeft hem gemaakt en die had het wachtwoord. We staan er met z'n zessen op, maar het is dusdanig verouderd dat scrollen niet meer werkt dus je ziet alleen de eerste foto + verhaaltje (guess who?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Weinig bijzonders aan te zien hoor![]()
http://cu2.nl/bEngeltje77
quote:# Het beste gevoel ter wereld:
Een orgasme
# Het slechtste gevoel ter wereld:
Net geen orgasme krijgen
ik welquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Ik ben allang blij dat Google 'm niet vind
Huh? wat voor foto?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijnamen?
* denkt terug aan FF-foto etc *
Ik ga even zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |