Zo te horen maakt ZIJ de ketting bij jou een paar centimeter korterquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de trailer ophalen. Ik word aan het werk gezet
nee langer juist, de trailer staat drie kilometer van huisquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo te horen maakt ZIJ de ketting bij jou een paar centimeter korter
ja maar nu kan ik niet met jullie praten en bijhoudenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werk thuis en ik heb het eigenlijk ook best druk..wel lekker!
en zie het TAL meet topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee langer juist, de trailer staat drie kilometer van huis
Airco op je werk? Is bij ons ook altijd. Buiten 30 graden, binnen loop je met een vest aan...quote:
nee geen airco aan... maar gewoon koud hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Airco op je werk? Is bij ons ook altijd. Buiten 30 graden, binnen loop je met een vest aan...
das wel fijn jah, nu is niet zo druk denk ik om vuil weg te brengenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het heerlijk deze temperaturen.
ik ga er vandoor, vuil wegbrengen
alloa meneerquote:
Middagquote:
en naar hem moet je luisterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet vaker langs komen van Symphonic.
hallo danquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet vaker langs komen van Symphonic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |