Dan kun je beter geen huisdieren nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG ja! Ik had een digitale dalmatier! Jimmy-Joe![]()
Ik heb hem al 8 jaar niet gevoerd
Penny?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Fock, hoe heette mijn verzorgpony ookal weer wiens naam ik altijd gebruikte als wachtwoord.
Black Beauty? Net zo origineel als de naam van je katten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Fock, hoe heette mijn verzorgpony ookal weer wiens naam ik altijd gebruikte als wachtwoord.
Ik begon ooit met Kaboem.nlquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De eerste site die ik ooit bezocht was de Westlife site en ik heb er geen spijt van gehad.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Black Beauty? Net zo origineel als de naam van je katten.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De eerste site die ik ooit bezocht was de Westlife site en ik heb er geen spijt van gehad.
Dan ben je echt een oldbiequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zat al op internet toen je nog een modem had waarmee je moest inbellen en van die leuke geluidjes maakte![]()
Het enige "posten" wat mogelijk was, was op een BBS
En Kids planet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Kaboem.nl
Met een jongens-, meisjes-, games- en weet ik veel wat voor eilanden
Wijzig profiel? En dan alles weghalen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
HA! Ik kan nog inloggen op mijn CU2. En hoe haal ik nou alles weg?
Ik zag je posten in Danielle topique.quote:
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletjequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
HA! Ik kan nog inloggen op mijn CU2. En hoe haal ik nou alles weg?
Been there, done that.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletje!
F*ckquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag je posten in Danielle topique.Oh you, Benny.
![]()
Heb jij geen Superdudes dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n Sugababes-sletje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |