Had ik ook met mijn pakketje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zulkzowat. Repair and replacement parts
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Ja, staat er al bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn pakketje.
Die tonepot het je al op het lijstje staan?
Ik zag dat ze geen zwarte schroefjes voor pup rings hebben.
Nah, ik kijk vanmiddag wel even bij Meibergen in Deventer of ze ze daar ook hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat kun je heel eenvoudig oplossen:
[ afbeelding ]
Dan houd ik mij ook aanbevolen voor een zakjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nah, ik kijk vanmiddag wel even bij Meibergen in Deventer of ze ze daar ook hebben.
Ik speel de laatste tijd met hun .010 setjes. Bevalt mij erg goed! Blijven toch wel lang goed, en de klank is zeker dik in orde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hun snaren al eens geprobeerd? is het wat?
Ik gebruik voor de gitaren die ik weinig gebruik, die snaren van Thomann. 1 euro/set, zijn lang niet verkeerd. Verschil met bijv. D'addario's merk je wel...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hun snaren al eens geprobeerd? is het wat?
Komt goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan houd ik mij ook aanbevolen voor een zakje
je weinig gebruikte frets iets bijvijlen, is het probleem ook opgelost, of idd zoals dean zijn refret van een aantal frets die versleten zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja, je slijt namelijk de frets die je veel gebruikt dus de frets die je weining gebruikt slijten minder/niet dan krijg je dus buzzzende frets en daar zit je niet op te wachten ...
Zijn ze een beetje vergelijkbaar met d'addario's?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik speel de laatste tijd met hun .010 setjes. Bevalt mij erg goed! Blijven toch wel lang goed, en de klank is zeker dik in orde.
Ja, die schuine op de grond liggende dingen zijn monitorsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Noob vraagje, wij hebben nu zo'n setje geleend voor een optreden met 2 speakers + menpaneel + kabels. We hebben alleen nog boxen nodig voor ons eigen geluid, twee monotiren is genoeg? Je noemt die schuine boxen die op de grond liggen toch monitoren en de andere speakers.
Coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef Roolio het volgende:
Nou ik heb een akoestische gitaar gekocht.![]()
Ben nu zelf een beetje aan het pielen om het G-akkoord te leren, maar ga binnenkort les nemen. Ben er blij mee.
Mwah, dat niet helemaal. Ik had voor dat geld niet veel verwacht, maar ze zijn boven verwachting goed. Beetje meer de Ernie Ball kant op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje vergelijkbaar met d'addario's?
Ja, zo zou je het kunnen zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Noob vraagje, wij hebben nu zo'n setje geleend voor een optreden met 2 speakers + menpaneel + kabels. We hebben alleen nog boxen nodig voor ons eigen geluid, twee monotiren is genoeg? Je noemt die schuine boxen die op de grond liggen toch monitoren en de andere speakers.
Oe ff kijken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:42 schreef TeleluvR het volgende:
Ze hebben wel veel nieuw leuks bij GFS!
Ja, ik vond ook niks nieuwsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oe ff kijken!.
Edit: nou wat dan?.
Hmm, ok. Dan houd ik het maar gewoon bij d'addario's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, dat niet helemaal. Ik had voor dat geld niet veel verwacht, maar ze zijn boven verwachting goed. Beetje meer de Ernie Ball kant op.
Ze hebben wel goedkoop slagplaatmateriaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik vond ook niks nieuws
Preview van de nieuwe site ziet er wel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |