Ja... ik vin het wel bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:23 schreef Leandra het volgende:
In t Drents dan maar zoals t hoort: Ik bid nie veur bruune boon'n
Bron: Bartje
Ik zeg toch ook niet dat ik in een stal geweest benquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijfie ? Sorry hoor maar uh . Ben geen koe
En welverdiend! Toch?quote:
Huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
Is het een jubileumdag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
En die saggerijnige kuteend komt me ook mijn strot uit![]()
Sorry Ian
heb je vandaag je dag niet Deisyyquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
O ja, dat kan Ian misschien wel fixen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ja, dat ga ik morgen doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.quote:
Hij weerspiegelt je bui zo te zien wel weer perfectquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.
Oh well, zaterdag en zondag kunnen ook net doen alsof ze werkdagen zijn.
Voor mij waarschijnlijk ook. Gelukkig heb ik net een zelfopgelegde, te korte deadline kunnen verzetten, anders moest ik vanavond ook nog een etentje afzeggen. En ook mijn moeder weer teleurstellen, story of my life.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagen
Hollander: via internet 5 euro korting.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagen
En eerste klas treinkaartjes naar Amsterdam kan je zo uit de automaat trekken hoor
Dat heb ik nooit geweten, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hollander: via internet 5 euro korting.
Dat reist ook wel zo relaxed.... je moet alleen niet schandalig bruinverbrand met je kind op Schiphol aankomen en door je vader die altijd eerste klas reist worden opgehaald.... en dat je kind (7) dan in de trein vraagt wat het verschil is tussen eerste en tweede klas (we gingen nooit met de trein) en dat je je kind dan even meeneemt naar de deur van de tweede klas en dan "kijk, dit is de tweede klas" zegt terwijl het daar vol met mensen zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Dat geldt dan wel voor een zomertourkaart. Normaal 45 euro voor twee personen, en nu 40. En eersteklas.
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze vragen 1 willekeurige moslim naar z'n voorkeur en gooien 't dan in zo'n kop. Echt, je verzint 't niet.
En Henk en Ingrid vreten het als zoete koekquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.
Als ze echt lef zouden hebben dan waren ze gewoon even bij een willekeurige Taliban thee gaan drinken.... maar dat durven ze natuurlijk niet, want het is daar gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.
Gelukkig houdt de Volkskrant zich verre van verkeerde beeldvorming ....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg A dus we moeten er Z bij betrekken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:47 schreef Jian het volgende:
Gelukkig houdt de Volkskrant zich verre van verkeerde beeldvorming ....
Priceless.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat reist ook wel zo relaxed.... je moet alleen niet schandalig bruinverbrand met je kind op Schiphol aankomen en door je vader die altijd eerste klas reist worden opgehaald.... en dat je kind (7) dan in de trein vraagt wat het verschil is tussen eerste en tweede klas (we gingen nooit met de trein) en dat je je kind dan even meeneemt naar de deur van de tweede klas en dan "kijk, dit is de tweede klas" zegt terwijl het daar vol met mensen zit![]()
![]()
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg A dus we moeten er Z bij betrekken?
In mijn optiek is de Volkskrant stukken minder indoctrinerend, opruiend bezig als De Telegraaf die aan één vingernagel genoeg heeft om haar lezerspubliek naar de xenofobe hand te zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !
Dan heb je flinke oogkleppen op. De Telegraaf is écht wel een "klasse" apart hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |