Ja... ik vin het wel bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:23 schreef Leandra het volgende:
In t Drents dan maar zoals t hoort: Ik bid nie veur bruune boon'n
Bron: Bartje
Ik zeg toch ook niet dat ik in een stal geweest benquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijfie ? Sorry hoor maar uh . Ben geen koe
En welverdiend! Toch?quote:
Huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
Is het een jubileumdag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
En die saggerijnige kuteend komt me ook mijn strot uit![]()
Sorry Ian
heb je vandaag je dag niet Deisyyquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
O ja, dat kan Ian misschien wel fixen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ja, dat ga ik morgen doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.quote:
Hij weerspiegelt je bui zo te zien wel weer perfectquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.
Oh well, zaterdag en zondag kunnen ook net doen alsof ze werkdagen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |