Ja... ik vin het wel bestquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:23 schreef Leandra het volgende:
In t Drents dan maar zoals t hoort: Ik bid nie veur bruune boon'n
Bron: Bartje
Ik zeg toch ook niet dat ik in een stal geweest benquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijfie ? Sorry hoor maar uh . Ben geen koe
En welverdiend! Toch?quote:
Huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
Is het een jubileumdag?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor Dementor en Juud![]()
[ afbeelding ]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
En die saggerijnige kuteend komt me ook mijn strot uit![]()
Sorry Ian
heb je vandaag je dag niet Deisyyquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
O ja, dat kan Ian misschien wel fixen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
O jee. Maar als je het lief vraagt wil Ian misschien wel een vrolijke voor je maken.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ja, dat ga ik morgen doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.quote:
Hij weerspiegelt je bui zo te zien wel weer perfectquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Ian
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgen eersteklas naar Amsterdam, met mijn moeder. Drie keer verzet en nu zijn de tickets gekocht. Maar echt uitkomen doet het niet, qua werk en tijd.
Oh well, zaterdag en zondag kunnen ook net doen alsof ze werkdagen zijn.
Voor mij waarschijnlijk ook. Gelukkig heb ik net een zelfopgelegde, te korte deadline kunnen verzetten, anders moest ik vanavond ook nog een etentje afzeggen. En ook mijn moeder weer teleurstellen, story of my life.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagen
Hollander: via internet 5 euro korting.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
Voor mij zijn aanstaande zater- en zondag werkdagen
En eerste klas treinkaartjes naar Amsterdam kan je zo uit de automaat trekken hoor
Dat heb ik nooit geweten, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hollander: via internet 5 euro korting.
Dat reist ook wel zo relaxed.... je moet alleen niet schandalig bruinverbrand met je kind op Schiphol aankomen en door je vader die altijd eerste klas reist worden opgehaald.... en dat je kind (7) dan in de trein vraagt wat het verschil is tussen eerste en tweede klas (we gingen nooit met de trein) en dat je je kind dan even meeneemt naar de deur van de tweede klas en dan "kijk, dit is de tweede klas" zegt terwijl het daar vol met mensen zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Dat geldt dan wel voor een zomertourkaart. Normaal 45 euro voor twee personen, en nu 40. En eersteklas.
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze vragen 1 willekeurige moslim naar z'n voorkeur en gooien 't dan in zo'n kop. Echt, je verzint 't niet.
En Henk en Ingrid vreten het als zoete koekquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.
Als ze echt lef zouden hebben dan waren ze gewoon even bij een willekeurige Taliban thee gaan drinken.... maar dat durven ze natuurlijk niet, want het is daar gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar draait de krant van wakker Nederland zijn journalistiek handje niet voor om.
Gelukkig houdt de Volkskrant zich verre van verkeerde beeldvorming ....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg A dus we moeten er Z bij betrekken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:47 schreef Jian het volgende:
Gelukkig houdt de Volkskrant zich verre van verkeerde beeldvorming ....
Priceless.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat reist ook wel zo relaxed.... je moet alleen niet schandalig bruinverbrand met je kind op Schiphol aankomen en door je vader die altijd eerste klas reist worden opgehaald.... en dat je kind (7) dan in de trein vraagt wat het verschil is tussen eerste en tweede klas (we gingen nooit met de trein) en dat je je kind dan even meeneemt naar de deur van de tweede klas en dan "kijk, dit is de tweede klas" zegt terwijl het daar vol met mensen zit![]()
![]()
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg A dus we moeten er Z bij betrekken?
In mijn optiek is de Volkskrant stukken minder indoctrinerend, opruiend bezig als De Telegraaf die aan één vingernagel genoeg heeft om haar lezerspubliek naar de xenofobe hand te zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !
Dan heb je flinke oogkleppen op. De Telegraaf is écht wel een "klasse" apart hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zegt 't alsof de Telegraaf daar een patent op heeft, ik zie dat echter overal in de media, wellicht alleen bij de één wat subtieler als bij de andere !
Heb je je al afgevraagd wat jouw pussycat de hele dag doet???quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef remlof het volgende:
Kittens overspoelen asielen. Het viel mij ook al op dat er bij mijn C1000 op het prikbord zoveel kittens worden aangeboden. Terwijl toen ik er een jaar geleden eentje zocht er 0,0 werd aangeboden hier en ik er via een FOK!ster eentje uit Den Haag heb gehaald.
Hoe kan dat nou, het ene jaar bijna niks en het andere jaar een overschot?
De Volkskrant komt anders wel uit een rooms-rood nest!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zowel de Telegraaf als de Volkskrant!
NRCquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zowel de Telegraaf als de Volkskrant!
Mijn drie maanden abo op De Volkskrant is al even afgelopen en ik mis wel een ochtendkrantje. Dus geen reguliere NRC voor me, maar ik ga eens voor de Next. Die las ik ook altijd op mijn werk. En in het weekend valt het Parool en de weekendVolkskrant op de mat.quote:
Het kind heeft niets meer van de ouders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De Volkskrant komt anders wel uit een rooms-rood nest!
Ja echt ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn optiek is de Volkskrant stukken minder indoctrinerend, opruiend bezig als De Telegraafdie aan één vingernagel genoeg heeft om haar lezerspubliek naar de xenofobe hand te zetten.
Tuurlijk heeft iedere krant een eigen signatuur en is objectiviteit een farce. Maar je hebt gradaties.
Dotje loopt vooral Pixel te pestenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je al afgevraagd wat jouw pussycat de hele dag doet???![]()
Dat is inmiddels geen kitten meer natuurlijk
Jij bent toch zo'n scherp observeerder hè, als het gaat om wat er bij mij ingaat als zoete koekquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je flinke oogkleppen op. De Telegraaf is écht wel een "klasse" apart hoor.
En dit artikel is er een voorbeeld van. Het gaat er in als koek, ook bij jou.
Wat een slappe bullshit om meteen "de linkse media doen het ook" te gaan roepen.![]()
Gelukkig dan maar dat Broertjes weg is. Een blunder van de Volkskrant maakt de xenofobe zomer van de Telegraaf niet zonniger. Voor mij dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
Ja echt ?
De Volkskrant krijgt van mij dit jaar anders de 1e prijs als het gaat om foute berichtgeving en indoctrinatie ....
Ik draag die prijs aan hen op voor de Stunt met de voorspellingen aangaande koopkracht eerder dit jaar, die Meneer Broertjes later moest rectificeren. Een "kunststukje" van de hoogste orde
Nee, het onderschrijft alleen mijn opmerking dat dit soort journalistiek niet is voorbehouden aan de Telegraaf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat Broertjes weg is. Een blunder van de Volkskrant maakt de xenofobe zomer van de Telegraaf niet zonniger. Voor mij dan.
Oh, zeg ik nou dus eigenlijk dat de Telegraaf zich ook bezig houdt met het bewust scheppen van verkeerde beeldvorming ......quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het onderschrijft alleen mijn opmerking dat dit soort journalistiek niet is voorbehouden aan de Telegraaf.
Dat heb ik dus na een tijdje Telegraaf, daarom is zo'n proefabonnement van 6 weken ook altijd precies genoeg.... Vorig jaar per ongeluk ingegaan op een aanbod voor een jaarabo, maar daar hebben ze me niet aan gehouden toen ik per direct wilde opzeggen na die hufterige actie in Tripoli.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef hondjes het volgende:
WE hebben de Volkskrant begin dit jaar opgezegd.
De ergenis werd te groot.
Volkskrant: Taliban feliciteren Nederland met vertrek uit Afghanistanquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
"De Taliban zeggen via hun woordvoerder expliciet te ‘hopen dat de PvdA een hoofdrol zal spelen in een nieuw te vormen regering’."
Ghèghèghè ......... De Volkskrant![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)trek_uit_Afghanistan
omdatie rechts en welgesteld en dus VVD is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef remlof het volgende:
Die nieuwe hoofdredacteur van de Televaag is echt een verschrikkelijke patserige schreeuwlelijk. Zo'n man die je echt niet als buurman wil
In ieder geval niet omdat ie VVD is, dat heb ik ook nog wel eens gestemdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef rubje het volgende:
[..]
omdatie rechts en welgesteld en dus VVD is?helemaal mee eens
Ik vind de toon nogal verschillen. Maar zoveel meningen, zoveel mensen, zoveel kranten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Nee, het onderschrijft alleen mijn opmerking dat dit soort journalistiek niet is voorbehouden aan de Telegraaf.
Ja, want rechts en welgesteld en "dus VVD" is altijd patserquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef rubje het volgende:
[..]
omdatie rechts en welgesteld en dus VVD is?helemaal mee eens
Nee, lijkt me logisch niet ? De Volkskrant gaat haar eigen PvdA nest echt niet bevuilenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Volkskrant: Taliban feliciteren Nederland met vertrek uit Afghanistan
Telegraaf: Taliban: laat PvdA regeren
Het verschil is niet eens meer subtiel
Wehehe, scherpquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
En had je een voorkeursonderwerp voor morgen??
Of om het makkelijker te maken; een letter waarmee die onderwerpen moeten beginnen, want de K bevalt je kennelijk niet
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef Jian het volgende:
Nee, lijkt me logisch niet ? De Volkskrant gaat haar eigen PvdA nest echt niet bevuilen
Iets smeuïgs, iets leuks, iets vrolijks, iets andersquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
En had je een voorkeursonderwerp voor morgen??
Of om het makkelijker te maken; een letter waarmee die onderwerpen moeten beginnen, want de K bevalt je kennelijk niet
Ja en wat klopt er dan niet aan mijn redenatie ? (als de Taliban de platte uitlating zou hebben gedaan "Wij willen de PvdA in de regering" dan zou de Volkskrant hem niet zo opschrijven, maar nuanceren ...... )quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Bevuilen? Ze hebben toch hetzelfde onderwerp? Het is alleen de toon die anders is. Heel anders.
Loopt hier gisteren gewoon blunt tegen de hoeksteen van de samenleving aan te schoppen en nu wil ie iets vrolijksquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets smeuïgs, iets leuks, iets vrolijks, iets anders
Met de i dus zo te zien.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets smeuïgs, iets leuks, iets vrolijks, iets anders
Dat hangt dus helemaal van het onderwerp af !quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
Uhm, in het stuk wordt de PvdA gewoon aangehaald, hoor. Alleen hanteert de Volkskrant niet de populistische wijze van suggestieve koppen maken die De Telegraaf zo lief is.
Oh !quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:03 schreef Jian het volgende:
Dat hangt dus helemaal van het onderwerp af !
Goed, gaan we het morgen hebben over Kunstmatige Inseminatie , dan hebben we de K en de I en hoeven we daar geen discussie meer over te hebbenquote:
Blij dat we het daar over eens zijn !quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh !
Zoals ik al zei: zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel kranten Objectiviteit bestaat niet en je zoekt een krant die het dichtst bij jou kijk op de wereld ligt. Bij mij is dat eerder die linkse rakker van een Volkskrant, met al zijn vermeende azijnschrijvers, dan de populistische van dik hout zaagt men ongefundeerde planken Telegraaf.
Dat zegt ik !quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet dat ik het zo belangrijk vindt, maar de Volkskrant is zeker zo gekleurd als de Telegraaf. Alleen doet de eerste het veelal wat minder opzichtig, meer vilein en is het daardoor lastiger te ontdekken. Misschien vanwege dat nog wel meer vals?
Dat is een van de eerste dingen waar ik tijdens mijn opleiding journalistiek van overtuigd raakte. Zulks een desillusie!quote:
Als ik jou daarop mijn visie ga geven, dan hebben we een ellenlange discussie, want dan komen we op puritanisme in al zijn vormen en daar raak ik niet gauw over uitgepraatquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die spatie voor een uitroepteken intrigeert me. Waarom !?!
Dan laat maar. Ik heb een deadline om achter de vodden te zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
Als ik jou daarop mijn visie ga geven, dan hebben we een ellenlange discussie, want dan komen we op puritanisme in al zijn vormen en daar raak ik niet gauw over uitgepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |