18.000 posts over een jaar gezien is niet zoveel, er zijn bazen die dat halen in 2 wekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wel als je sinds 2009 actief bent (met dat account) [ afbeelding ]
ik... geen baas....quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
18.000 posts over een jaar gezien is niet zoveel, er zijn bazen die dat halen in 2 weken
Lekker rebels ben jij. Nee Ritmo, je moet die nerds de rug toekeren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:25 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat dus.. + de hele wereld kwijlt op Blackberry's en Iphone's..
HTCquote:
18000 maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Was jij niet die gast met 18000 posts (die inmiddels zijn postaantal verborgen heeft)
moeten ze zeggen dat het uit 2 stukken aluminium bestaat dan? want dat doet het nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
idd die reclame vannuh blabla uit 1 stuk aluminium is ook een grove leugen..
Hij was sarcastisch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moeten ze zeggen dat het uit 2 stukken aluminium bestaat dan? want dat doet het niet
Die blijft af en toe hangenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:51 schreef Djeez het volgende:
Ik wil de Galaxy S (een bazenfoon), maar deze is overal uitverkocht
Serieus?!quote:
daar ging het misquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Mixende_match het volgende:
Geen idee... Ik vind ze lelijk... En ik heb een verkoper horen zeggen dat ze voor het geld niet zo heul goed zijn
Ook daarom idd.. Zo'n lekker nummer!quote:
Ja maar dat was dus min of meer mijn punt. Dat het nodig is op Android (welke versie, toestel dan ook) is gewoon weer jammer. Als je dus op zo'n toestel in aanraking komt met Android is het meteen je laatste geweest. Dat heb je bij iPhones niet, die doen het gewoon altijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben het allemaal over een taskkiller, maar dat is zó slecht op alle toestellen vanaf de Legend/Desire. Dat doen ze namelijk zelf. Een Hero of Magic, ja daar kun je ze wel gebruiken.
Ze worden met de dag dommer op FOK!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:38 schreef Warrick21 het volgende:
Een BB is voor br33z4hsl3tj3s en gewone zakenmensen.
(Top telefoons, alleen verpest door die breezah's tegenwoordig)
Een iPhone is voor paupers die niet voor hun zelf kunnen denken.
Een HTC is voor de mensen die een keuze willen, maar alsnog een high-end telefoon willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |