Dan moet je hem ook beter vasthoudenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
laten vallen ja en dan verkeerd terecht gekomen.
Maar dan kan je niet bellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook beter vasthouden
Mensen met een iPhonequote:
1. Flinke marketingcampagnequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar vanwaar de hype opeens?
dit is wel heel slechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen..
Mensen met een i
Want bellen kunnen ze toch niet.
Zeg dan gewoon meteen niets.. want dat ding is... afijn...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen..
Mensen met een i
Want bellen kunnen ze toch niet.
Het is eerder dat als je gewoon wilt kunnen bellen met je telefoon dat je beter een HTC kan nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
1. Flinke marketingcampagne
2. Twee hele goede toestellen uitgebracht (HTC Legend en HTC Desire) die relatief goedkoop zijn
Als je een iPhone te duur vindt / geen T-Mobile wilt koop je een HTC met Android, zo simpel is het.
Trouwens frappant hoe elk Ritmo-topic minstens 200 reacties ontvangt. De Nolan van KLB.
samsungquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom kiezen ze dan niet voor Samsung of Nokia?
En telefoonverkopers weten altijd waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Mixende_match het volgende:
Geen idee... Ik vind ze lelijk... En ik heb een verkoper horen zeggen dat ze voor het geld niet zo heul goed zijn
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
samsungDie vallen al uit elkaar als je het pakketje op de tafel zet..
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij wijze van![]()
Tis gewoon minder spul.
Maar je kan er wel mee bellen als je ze weer in elkaar hebt gezetquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Bij wijze van![]()
Tis gewoon minder spul.
Uuhm....quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:28 schreef Ritmo het volgende:
Nee ik ben de meelopers juist ver voor, heb zelf ooit zo'n HTC Wizard gehad een aantal jaren terug.
Je bent de meelopers (de kopers van de populaire Blackberry en iPhone) nu 'ver voor', omdat je zelf ooit een HTC hebt gehad...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht dat Blackberry's en iPhones populair waren maar het lijkt alleen maar HTC.![]()
Dat ding is..... prut ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon meteen niets.. want dat ding is... afijn...
Daar heb ik ook last van en heb daarom een basic prepaid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:02 schreef HeatWave het volgende:
Bellen is voor mij echt bijzaak, en dan troll ik niet. Ik haat bellen.
Zo bijzonder is dat niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Was jij niet die gast met 18000 posts (die inmiddels zijn postaantal verborgen heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |