Deels eens, maar met 1 klik op "jailbreak" verholpen, allesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[..]
Goed dan. Laat ik ook met zulke argumenten beginnen. Hoe staat het met de marktcensuur op je iPhone? Kun je al zelf beslissen welke software je erop zet? Ik hoorde onlangs van Apple's nieuwste innovatie: multitasken, wauw.
Dat is dus echt alleen bij de toestellen met Windows Moblie er op, ik noem een HTC Touch Pro, of Touch Pro2. Die hadden inderdaad veel problemen, ik heb ze zelf gehad. Maar de Touch Pro is al 2 jaar oud, dat was inderdaad een grafding.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
• Toetsen en touchscreen die niet of traag reageren (vooral leuk als je wilt opnemen of ophangen)
• Vastlopers
• Geen geluid bij het bellen/gebeld worden
• Ringtone wordt af en toe niet afgespeeld
• Batterij die om onduidelijke reden soms ontzettend snel wordt leeggetrokken
• GPS antenne wordt af en toe niet herkend
Genoeg?
De bouwkwaliteit van de Legend is denk ik beter dan van de iPhone... dus het is heel wat beterderdredredrer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was net Acer, veel specs, lage bouwkwaliteit, en ik heb 5 (VIJF) HTC modellen met WM gehad, ervaring genoeg. Ze gingen allemaal na een tijd gewoon stuk, om onduidelijke redenen.
Nu is het allemaal beter hoor, maar ik ben gewoon geen Android fan, het is het gewoon nog net niet.
En sinds dat ik mijn Desire gekocht heb, hebben mijn broertje en twee vrienden hem aangeschaft omdat ze zagen wat-ie allemaal konquote:
Ik snap jou ook wel, maar het gaat om de out of the box ervaring, en die is bij Android gewoon op dit moment niet goed genoeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet net als ik dat mensen die Apple gebruiken in het begin verdomd veel lijken op Jehova's... Mensen die android gebruiken vinden het allemaal wel best of proberen het optimale eruit te halen en geilen op linux, die vinden de iPhone prima maar hebben liever wat anders.
En die lopen niet de hele tijd rond te schreeuwen hoe geweldig Android is... In tegenstelling tot de Apple users die het altijd van daken moeten schreeuwen.
Ik gebruik een Engelse interface dus geen last van slechte vertalingen. Voor de rest geef ik je wel gelijk, maar ik heb er geen last van.
Vind je? Ik zou zo'n Legend niet graag op de grond laten vallen vanwege de vervorming. Dan nog liever de Desire. Dat aluminium is vooral esthetisch, maar vanwege die lelijke plek achterop valt dat ook wel mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van de Legend is denk ik beter dan van de iPhone... dus het is heel wat beterderdredredrer.
Dat vond ik ook, tot ik de HTC Desire kocht. Met HTC Sense. Voelt supersnel, de looks zijn beter en de duizenden apps bieden natuurlijk ook een leuke meerwaarde (maar niet tov ios)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja man!!1 1111D11111!!111
Of gewoon niet natuurlijk, Android is een leuk begin, maar NOG niet goed genoeg, net zoals Ubuntu dat op de PC is, leuk, maar niet meer dan dat.
Dan had ik het dus niet goed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HTC Diamond heeft geen schuifmechanisme.
En naar mijn mening zijn er 2 soorten HTC's, HTC's met Windows Mobile dr op (kutdingen), en met Android (goede apparaten, ook zeer degelijk gemaakt).
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan constant kapot, hoor ik van aardig wat mensen die er één hebben/hadden.
Nee tuurlijk bij Android moet je nog wat tweaken zoals dat bij linux altijd is. Dat neem je voor lief. Ik heb voor de Legend een Magic gehad en ik ben nog steeds verliefd op dat dingquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap jou ook wel, maar het gaat om de out of the box ervaring, en die is bij Android gewoon op dit moment niet goed genoeg.
OK, een Desire komt heel dicht in de buurt, maar hoeveel mensen weten dit soort details. Als jij een Hero koopt en hem zo gaat gebruiken wil je NOOIT meer Android, dat is nog een Linux makke, teveel keuze.
Valt mee die van mij is al 2 keer gevallen, daarnaast moet je sowieso je telefoon niet laten vallen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou zo'n Legend niet graag op de grond laten vallen vanwege de vervorming. Dan nog liever de Desire. Dat aluminium is vooral esthetisch, maar vanwege die lelijke plek achterop valt dat ook wel mee.
Ja, dat snap ik, dat heb ik dus zelf ook gedaan mijn met HTC, en nu werkt het wel ok. Maar dat is dus voor 99% van de markt niet zo. En dan verlies je klanten, iemand een out of the box Hero geven is 100% zeker een iPhone-user erbij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee tuurlijk bij Android moet je nog wat tweaken zoals dat bij linux altijd is. Dat neem je voor lief. Ik heb voor de Legend een Magic gehad en ik ben nog steeds verliefd op dat ding
Bij mij gaat het dus niet om de out of the box ervaring.
Oh en daarnaast wordt ik schijtziek van die applefanboys.. Ik zou er bijna mijn Macbook voor uit het raam willen gooienSamen met m'n Newton...
Die laatste doet z'n naam dan wel eer aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou er bijna mijn Macbook voor uit het raam willen gooienSamen met m'n Newton...
Dat kan; zoals ik zei ken ik alleen de ervaringen (zowel die uit eigen hand als die van anderen) met de Windows-toestellen. Van degenen die ik heb horen klagen hadden de meesten inderdaad een Touch Pro, geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is dus echt alleen bij de toestellen met Windows Moblie er op, ik noem een HTC Touch Pro, of Touch Pro2. Die hadden inderdaad veel problemen, ik heb ze zelf gehad. Maar de Touch Pro is al 2 jaar oud, dat was inderdaad een grafding.
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, dat heb ik dus zelf ook gedaan mijn met HTC, en nu werkt het wel ok. Maar dat is dus voor 99% van de markt niet zo. En dan verlies je klanten, iemand een out of the box Hero geven is 100% zeker een iPhone-user erbij.
Ik tweak ook wel graag, maar dat kan dus met een iPhone net zo goed.
En ik ben veel, maar geen apple-fanboy.
Ja die types zijn vervelend, maar je kan niet ontkennen dat de Apple puike software heeft hoor, het is retestabiel (misschien wel vanwege het ontbreken van multitasking.. less is more zeggen ze)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.
Doe nu niet alsof de iPhone zo superieur is ten opzichte van een Android telefoon. Het is maar net wat je wilt van je telefoon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef HeatWave het volgende:
Multitasken is allang geen issue meer, al gebruik ik het vrijwel nooit op mijn iPhone en op mijn Android heb ik dus weer een taskkiller moeten installeren omdat ie niet vooruit te rammen wordt na een tijdje..
Nee, gewoon 1 op 1 wint het gewoon nog niet, maar het is een redelijk alternatief als je echt geen iPhone wil.
Fabeltjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.
Retestabiel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ja die types zijn vervelend, maar je kan niet ontkennen dat de Apple puike software heeft hoor, het is retestabiel (misschien wel vanwege het ontbreken van multitasking.. less is more zeggen ze)
Mensen in mijn omgeving hebben er geen last van zeggen ze althans...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retestabiel?Ik heb genoeg kernelpanics gehad en Mac OS heeft vaak genoeg mij HDD om zeep geholpen
Superieur is een groot woord, het is wel beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof de iPhone zo superieur is ten opzichte van een Android telefoon. Het is maar net wat je wilt van je telefoon.
Hero geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef shiftknop het volgende:
Welk toestel was die taskkiller nodig heatwave?
MIjn Macbook flipte ook vanmiddag toen ik hem uit standby haalde, moest hem hard uitzettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retestabiel?Ik heb genoeg kernelpanics gehad en Mac OS heeft vaak genoeg mij HDD om zeep geholpen
Ook niet overdrijven, ik vind een Desire goed aanvoelen bijv.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
HTC is het altijd net niet. Op de plaatjes zien ze er meestal goed uit maar zodra je er een in je hand hebt blijkt het gewoon plastic troep te zijn.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
HTC is het altijd net niet. Op de plaatjes zien ze er meestal goed uit maar zodra je er een in je hand hebt blijkt het gewoon plastic troep te zijn.
Ik ga het maar niet hebben over mijn maandagochtend model Macbook met zwart toetsenbord.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn Macbook flipte ook vanmiddag toen ik hem uit standby haalde, moest hem hard uitzettenduurde daarna 5 min voor ie weer was geboot, maar nee, OSX is feilloos als je de echte fanboys moet geloven
.
Durf dat nog eens te zeggen als je een Legend in je poten hebt gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
idd die reclame vannuh blabla uit 1 stuk aluminium is ook een grove leugen..
Of onze 12 (TWAALF!!) macbooks pro die zijn gerepareerd op het werk, allemaal rotte DVDdrives...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet hebben over mijn maandagochtend model Macbook met zwart toetsenbord.
[..]
hebben ze die voor:quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry soms is dat moeilijk te onderscheiden op zhe interwebz.
Hehequote:Op donderdag 29 juli 2010 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of onze 12 (TWAALF!!) macbooks pro die zijn gerepareerd op het werk, allemaal rotte DVDdrives...
Dat lijkt me weer nietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef HeatWave het volgende:
Mijn iPad is daarintegen natuurlijk weer top.
waarom heb jij in godsmaan een ipod touch megasizedquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef HeatWave het volgende:
Mijn iPad is daarintegen natuurlijk weer top.
mwah, hier posten gaat er lekker opquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat lijkt me weer nietsMijn Lenovo Thinkpad T61p is ook top verder
Eigenbouw laptop? Compal ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, hier posten gaat er lekker op.
MIjn eigenbouw C2Q doet het overigens nog steeds beter dan alles wat ik verder heb.
Wedden dat mijn toetsenbord jouwe ownedquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, hier posten gaat er lekker op.
MIjn eigenbouw C2Q doet het overigens nog steeds beter dan alles wat ik verder heb.
nee verdomme dat binnenscherm is brak dat glas wat er op zit is nog heel zie ander topic van mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
laten vallen ja en dan verkeerd terecht gekomen.
Oh, dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wedden dat mijn toetsenbord jouwe owned
Dat mag bij ritmo topicsquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Heatwave we hebben het topic wel een beetje offtopic gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |