Verdorie nog aan toe dames en heertjes. Ik zit hier op de camping in Nederland (haha jaja) en had vandaag lekker even een dagje gezwommen. Het zwembad ziet er redelijk uit maar je kan zien dat de schoonmaak te wensen over laat, er zat bijvoorbeeld veel diarree in het kinderbadje

. Naja ik ben de ergste niet dus ik melde het bij de jongen van de schoonmaak. Deze jongen was ongeveer 16 jaar en had zo'n lelijke HTC telefoon waarmee hij foto's van de diarree maakte. "Ik zal het opruimen mijnheer" was zijn antwoord. Naja goed dan.
Dus ik neem een heerlijke duik in het diepe groooooote mensen zwembad maar na een paar minuten voel ik iets tegen mijn been aan komen. Gadverdamme wat een gore tering zooi; het was gewoon een fucking ranzige drol met nootjes

. Meteen maar even gemeld bij die schoonmaker en hij schrok zich ook dood natuurlijk. Veel zin om het weg te halen had hij niet en bleef zitten bij de diarreevijver met zijn HTC (zat een forum te kijken ofzo).
Boos als ik was haastte ik mij naar de douche om die gore schijt af te spoelen. Door alle spanningen van deze gebeurtenis moest ik ineens keihard schijten. Ophouden was geen optie, het spoot eruit... Eerst tegen de muur en later (toen ik met mijn bips naar boven lag) ook tegen het plafon

. Een paar poepspetters op mijn gezicht rijker ben ik bij de naastgelegen douche mij af gaan spoelen en ben ik snel naar de tent gerend om via mijn Nokia dit topic te openen